Evcilleştirmek (2/2)

369 67 1
                                    

"Tongxuan alemine ulaşmasına yardım etmek yaralarını bir anda iyileştirebilir mi?" Zhang Xuan'in gözleri parladı.

İlk yöntem için, şu anda bitkilere sahip olmaması bir yana, iki gün beklemek için çok uzun bir süreydi.

İkinci yöntem için, Zhang Xuan'in canavar eğitimi konusunda hiçbir şey bilmediği düşünülürse, tamamen ihtimal dışıydı.

Üçüncü yönteme gelince, Zhang Xuan Semavi Yolun Kütüphanesine sahipken, gerek insan gerekse bir canavarın seviye atlamasına yardım etmek onun için kolay bir işti.

Örneğin Gök Yüzünü Parçalayan Aslan konusunda, canavarın yaşadığı travmayı çözerek bir seviye atlayıp Tongxuan alemine ulaşmasını sağlamıştı.

Kıdemli Shan torununun isteğiyle Zhang Xuan'e acı çektirmek için bir oyun düzenlemiş ve hocalık lisansına el koyulmasını hak etmişti. Yine de, önceki karakterinin yanlışlarını çözmek isteyen Zhang Xuan farkında olmadan suçu 'diğer hocaların bilerek onu baskılamasına' atmış ve adamın bir batağa saplanmasına sebep olmuştu.

Bunu telafi etmek için, ayrılmadan önce Gök Yüzünü Parçalayan Aslanı ziyaret etmiş ve travmasını çözmüştü.

Kendisini koruyan Tongxuan aleminde bir vahşi canavar varken, Kıdemli Shang hocalık lisansını kaybetmiş olsa da, bir kez daha yükselebilirdi.

Zhang Xuan bu yolla bir tür özür dilemiş oluyordu.

Bu tecrübesiyle, başkalarına en zor seçenek gibi görünen üçüncü yöntem, aslında olun için en kolayı oluyordu.

Bu yüzden bir beklenti ifadesiyle Altın Alaşımlı Pantere döndü.

"Altın Alaşımlı Panter, bir savaş tekniği uygulamayı dene... Öhöm öhöm, yani, saldır bana!"

Canavar ona daha önce saldırdığında, Zhang Xuan onun hatalarını görmeye çalışmamıştı, ve sonuç olarak onunla ilgili bir kitap derlenmemişti. Seviye atlamasına yardım etmek için, önce fiziki durumunu görmeliydi.

"..."

Shen Bi Ru, Yun Tao ve diğerleri şok olmuş halde, birbirlerine şaşkın bakışlar attılar.

Bu herif ne yapmaya çalışıyordu?

Yun Tao çoktan kullanabileceği üç yöntemi saymıştı, ancak bunlardan birini seçmek yerine, Altın Alaşımlı Panterin kendisine saldırmasını istiyordu.

Senin tahtaların falan mı eksik?

Bu canavar ayağa bile kalkamıyor, ama kalkmış sana saldırmasını mı istiyorsun? Yoksa onu bir kez daha dövmeyi mi düşünüyorsun?

"Grraaav?"

Altın Alaşımlı Panter de şaşkındı.

"Acele et!"

Canavarın tereddüdünü hisseden Zhang Xuan onu teşvik etti.

Eğer kendisine saldırmazsa, bir kitap derlenemezdi. Ve bu durumda Zhang Xuan onun ne sorunu olduğunu göremez ve seviye atlamasına yardım edemezdi.

"Grraaav!"

Altın Alaşımlı Panter başını eğdi.

Efendisine saldırmaya cüret edememesi bir yana, bunu yapacak gücü de yoktu!

Daha ayakta bile duramazken, nasıl saldıracaktı?

"Az önce sana durmanı söylediğimde, bana saldırmaya devam ettin. Şimdi saldırmanı söylediğimde, tereddüt ediyorsun!"

Canavarın küçük bir kedi gibi uysal davrandığını gören Zhang Xuan ne diyeceğini şaşırmıştı.

Benim yerime Yun Tao'yu hedef alman gerektiğini söylediğimde, bana saldırmaya devam ettin. Şimdi bu şekilde mi davranıyorsun...

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin