"Kıdemli Zhang Xuan..."
İkilinin gittiğini gören Yun Tao hemen yanlarına koştu.
"Biz Canavar Salonuna gidiyoruz, bu yüzden vahşi canavar avınızda sizi daha fazla rahatsız etmeyeceğiz. Hoşça kalın!" Zhang Xuan elini şöyle bir salladı.
Onlar birer yabancıydı ve Zhang Xuan'in daha önce beklemesinin nedeni karşı tarafın işini bozmaktan korkmasıydı. Altın Alaşımlı Panter evcilleştiğine göre, Zhang Xuan'in burada daha fazla oyalanması için bir neden kalmamıştı.
"Vahşi canavar avı..."
Yun Tao neredeyse göz yaşlarına boğuluyordu.
Canavar eğiticisi sınavı için bir zaman kısıtlaması vardı ve bu Altın Alaşımlı Panteri kovalayarak neredeyse tüm zamanı tüketmişti. Bir başka vahşi canavarı evcilleştirmek istese bile, önce bir tane bulabilmesi gerekirdi... Ayrıca, bir tane bulamasa bile, kullandığı düzen işe yaramadığına göre, bırakın bir vahşi canavar evcilleştirmeyi, hayatta kalmakta bile zorlanırdı.
"Kıdemlim, bir konuda size danışabilir miyim?"
Kederini bastıran Yun Tao ellerini kavuşturdu.
"Hm?" Zhang Xuan ona bir bakış attı.
"Az önce... düzenin kurulumuyla ilgili bir sorun olduğunu ve Altın Alaşımlı Panteri zaptedemeyeceğini nereden anladınız?" Yun Tao sordu.
Bunu tek merak eden o değildi. Diğerlerinin bakışları da Zhang Xuan'e odaklanmıştı ve Shen Bi Ru'nun gözleri bile merakla parıldıyordu.
Yaptıklarına ve sözlerine bakılırsa, bu herif düzenler konusunda kesinlikle bir amatördü. Bu yüzden, tek bakışta düzende bir sorun olduğunu görebilmesi inanılmazdı.
"Bu basit!" Zhang Xuan hiçbir şey saklamadan açıkladı, "Yeşil Tahta Düzeni benekli defne ağacından yapılma bayraklarla kurulur ve düzeni beslemesi için tahta elementine ihtiyaç vardır. Düzeni kurmak için seçtiğin bölge ağaç ve çalılarla dolu ve düzen için gerekli koşulları sağlıyor Aynı zamanda düzenin kuruluşunda da hiç hata yapmadın. Ancak, tek bir detayı gözden kaçırdın!"
"Kıdemlim, lütfen beni aydınlatın!"
Bir süre düşünen Yun Tao kurduğu düzende neyin yanlış olduğunu bulamamıştı. Sonuç olarak içten bir şekilde sordu.
"Üzerinde durduğumuz sıradağlar!" Zhang Xuan başını kaldırarak, umursamaz bir ifadeyle ilerideki dağlara baktı.
"Sıra dağlar mı?"
Yun Tao'nun kafası daha da karışmıştı.
Bu sıra dağlarda yanlış olan neydi?
Yeşil Tahta Düzenini satın aldığında, bir kez kurmayı denemiş ve hiç sorun yaşamamıştı! Tongxuan alemi temel kademe üstatlar bile bu düzenden kurtulmakta zorlanırlardı.
"Sıra dağlar kuzeyden güneye doğru uzanıyorlar ve görkemli ve sağlamlar. Hava akımı çöküyor ve hareket etmiyor. Toprakta yeterince besin bulunmayan yerlerdeki bitkiler hafif sarımsı bir tonda olurlar ve bu sıra dağlardaki bayırlar hafif kırmızı bir tona sahipler..."
Altın Alaşımlı Panterin sırtında oturan Zhang Xuan birkaç noktayı işaret etti. "Bunlar sayesinde dağın altında bir metal katmanı olduğunu anlayabiliriz! Beş element arasında, metal tahtanın karşıtıdır. Bu durumda, kısıtlama düzeni aşağıdaki metal elementiyle çatışırken, tüm gücünü sergilemesini nasıl beklersin?"
"Bu..."
Yun Tao sarsıldı.
Hocası bir keresinde ona yalnızca coğrafi yüzeylere odaklanmamasını öğretmişti. Daha önemlisi, çevrenin gücünden faydalanmalı, göklerin kudretinden ve yıldızlardan bile güç alarak kurduğu düzene katmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...