İşkence

130 13 25
                                    

                                                 4 HAFTA ÖNCE 

 Jimin'den

 Babamın cenazesi bitmişti. Babamı öldüren mafyayı öldürerek babamın intikamını alacaktım.

                                                4 HAFTA SONRA

O adama dair  hiç bir iz bulamamıştım. Fakat pes etmeyecektim. Biraz daha araştırma yaparken kapı çaldı.

"Gel!"

"Efendim, adamı bulamadık a-"

"Bana bunu söylemek için mi geldin."

"Hayır efendim, ama kızını bulduk diyecektim. Bence kızını öldürerek intikam almalıyız."

"Aferin, ilk defa bir şeyi başardınız. Şimdi bana kızın adını ve evinin yerini söyle."

"Kızın adı Rose. Yaşadığı yer ******* burası efendim."

"Tamam, çıkabilirsin"

Bu iyi olmuştu, kızını öldürürsem daha çok acı çeker... Akşam olmasına az kalmıştı. Üstümü tamamen siyah giyinip, yüzümü siyah bir maskeyle kapatmıştım. Hızlıca arabama binim Rose'nin evine sürmeye başladım. Evini görünce biraz uzağa arabamı park ettim ve çalılıkların arasına saklandım. Birkaç dakika sonra evin kapısın açılınca Rose dışarıya çıktı. Oha çok güzelmiş. Ne diyorum ben. Neyse onu takip etmeye başladım. Markete girmişti onu dışarda bekledim. Sonra dışarıya çıkınca onu gizlice yine takip etmeye başladım. Issız bir sokağa girince elimdeki mendili Rose'nin ağzına götürdüm ve bayılmasını sağladım.

Rose'den

Gözlerimi keskin bir baş ağrısıyla açtım. Etrafıma bakınca bir depoda olduğumu gördüm. Kim niye beni kaçırmıştı? Gözümden istemsizce yaşlar akıyordu çünkü ben karanlıktan çok korkardım. Deponun sadece küçücük bir kısmından ışık geliyordu. Kafamı biraz daha yana çevirdiğimde işkence ağletlerini gördüm ve ağlamam daha da hızlandı. Bendemi burada işkence çekecektim. Hem ağlıyor hem de ses tellerim kopacak şekilde çığlık atıyordum. Ben bacaklarımı çekmiş ağlarken bir anda kapı açıldı. İçeriye kısa boylu ve bir o kadarda yakı- ne diyorum ben ya. Bana doğru gelmeye başladı. Ben ise ayağa kalkıp ondan uzaklaşıyordum. Çok korkuyordum bana o işkencelerden yapacak diye.

"Yaklaşma bana!"

"Neden güzelim ben sana daha yakın olmak istiyorum."

"Sen kimsin be! Ne hakla bana güzelim diyorsun sen! Niye beni kaçırdın!? Psikopat falan mısın?"

"Ben Park Jimin kısacası senin azrailin . Kaçırma nedenim ise senin baban benim babamı öldürdüğü için ben de seni öldürerek intikam alacağım. Son olarak ise bana öyle sözler etme yoksa seni öldürürüm. Zaten öleceksin de ama daha çabuk ölürsün. O yüzden çeneni kapa!"

"PSİKOPATSIN, PSİKOPATSIN,PSİKO-" yüzüme yediğim yumruk ile sözüm kesildi ve gözümden yaş aktı. Jimin hala bana vuruyordu. Gözü baya dönmüştü. Her tarafım kan içindeydi. Son birkez daha sertçe vurup gitti. Ben ise acıya dayanamayıp bayıldım...

Jimin'den

Sinir hastası olduğum için Rose'ye sinirlenmiş ve ona onlarca kere sert bir şekilde vurmuştum. Hiç üzülmüyorum aslında haketmişti zaten. Daha çok işkence uygulayacaktım ona bu daha başlangıçtı.

...

-Evet bu bölüm de bitti.

-Nasıl olmuş canlarım :)

-Sizce Jimin'in Rose'ye olan hareketleri değişecek mi?

-Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sınır: 5 oy, 5 yorum (İki bölüm için geçerlidir.)

ACIMASIZ MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin