"Majesteleri, onu unuttunuz mu?"
Bir hizmetkar öne çıktı.
""O?" Yun Tao şaşırmıştı.
"Her gün sorun çıkartmak için geleni," adam cevap verdi.
"O şey mi?" Bir şeyi hatırlamış gibi gözüken Yun Tao'nun yüzünde bir utanç ifadesi belirdi.
"Bir başka vahşi canavar bulmak için çok geç. Majesteleri, eğer onu yakalayıp evcilleştirebilirseniz, sınavı geçeceksiniz. Şu anki önceliğimiz canavar eğiticisi sınavını geçmeniz. İlerde evcilleştirecek başka vahşi canavarlar bulabilirsiniz!" Hizmetkar ikna etmeye çalıştı.
"Bu..." Yun Tao, Zhang Xuan'e dönmeden önce bir an tereddüt etti. "Kıdemlim, sahiden de uygun bir vahşi canavar var. Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var."
"Ya?" Zhang Xuan merakla Yun Tao'ya baktı.
"O... garip bir kuş!" Yun Tao açıkladı.
"Kanatlı bir vahşi canavar mı?"
Yun Tao'nun Dingli aleminin zirvesindeki bir üstat olduğu düşünülürse, evcilleştirmesi gereken vahşi canavarın kendisinden yüksek bir gelişim seviyesinde olması gerektiğine göre, bahsettiği bu vahşi canavar Pixue aleminde olmalıydı. Üzerine, bu bir kuş olduğuna göre, Yun Tao büyük olasılıkla bu kanatlı vahşi canavarı onun için yakalamasını istiyordu.
Zhang Xuan'in Xuanluo Sıradağlarında karşılaştığı tüm kanatlı vahşi canavarlar birkaç bin metre üzerlerinde uçuyorlardı. Zhang Xuan onları yakalamak istese bile, bu konuda çaresizdi.
"O kanatlı bir vahşi canavar sayılmaz. Boyut olarak oldukça küçük, yaklaşık... bir yumruk kadar!" Yun Tao'nun yüzü kızardı.
"Yumruk kadar mı?" Zhang Xuan şaşırmıştı.
Shen Bi Ru'nun anlattıklarına göre, Zhang Xuan kanatlı vahşi canavarların yaklaşık birkaç zhang uzunlukta olduklarını ve kanatlarının iki ya da üç zhang genişlikte olduğunu biliyordu. Yalnızca böyle bir boyutla insanları taşıyacak güce sahip olabilirlerdi.
Bir yumruk kadar olması... gerçekten de bir kanatlı vahşi canavar sayılmazdı. En fazla bir kanaryaydı.
"O şey küçük olsa da, bir vahşi canavar. Dahası, gücü Pixue aleminin temel kademene ulaşmış durumda, yani gelişim seviyesi benimkinin az da olsa üzerinde... Yalnızca fiziksel olarak savaşa uygun değil, yani bana rakip olamaz. Ancak, inanılmaz bir hıza sahip ve ona yetişebilmem imkansız!" Yun Tao ayrıntılarıyla açıkladı.
"Küçük ama hızlı mı? Onu evcilleştirmek istesen bile, büyük olasılıkla bulmak kolay olmayacaktır!" Zhang Xuan kaşlarını çattı.
Büyük ve yavaş vahşi canavarlı bulmak bile zordu. Yumruk boyutunda, inanılmaz hıza sahip bir uçan vahşi canavar bu devasa ormanın herhangi bir yerinde saklanıyor olabilirdi. Onu bulmaları mümkün müydü?
Dahası, istediği anda göğe yükselebilirdi. Büyük ihtimalle evcilleştirmek Altın Alaşımlı Panterden bile zor olacaktı.
Bu sözleri duyan Yun Tao mahcup hissetti. "Onu bulması zor, ancak son birkaç gündür bizi taciz edip duruyor. Biz onu aramaya çıkmasak bile, kendisi bizi bulmaya gelecektir."
"Taciz mi ediyor?"
Zhang Xuan şaşırmıştı. Vahşi canavarlar konusunda fazla bir bilgiye sahip olmasa da, insanlara karşı tetikte olduklarını biliyordu. Eğer bir vahşi canavar rakibiyle baş edemeyeceğini fark ederse, hemen mümkün olduğunca uzağa kaçardı. Durum buyken, kuş neden onları her gün taciz ediyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasíaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...