Bom!
O anda, Yeşilimsi Kartal her an patlayabilecek bir bomba gibi gözüküyordu. Vücudundan suyun akışına benzer bir ses yükselirken, akupunktur noktaları içlerinden güçlü bir enerji akar gibi titreşiyordu.
Huuv! Huuv!
Vücudundan çıkan ses yükselirken, üç metrelik vücudu birden büyümeye başladı. Aynı zamanda, tüyleri de uzamaya başlamıştı.
"Bu... kan evrimi mi? Gelişim alemi seviye mi atlıyor?"
Salon Efendisi Feng'in gözleri kısıldı.
Aynı sonuca varan Canavar Eğiticisi Lu ve Canavar Eğiticisi Wang'in yüzleri de heyecanla parıldadı ve yumruklarını sıktılar.
"Kan evrimi mi? O da ne?"
Biri şüpheci bir sesle sordu.
Odada Yun Tao, Zhu Jinhuang ve Zhou Xuan'in muhafızları gibi, birer canavar eğiticisi olmayanlar da vardı. Canavar eğiticiliğiyle ilgili her konuya hakim değillerdi.
"Bir vahşi canavarın gücünü etkileyen çeşitli faktörler vardır ve içlerinden üçü daha önemlidir. İlki yaştır. Bir vahşi canavar yaş aldıkça büyür ve yalnızca yetişkinliğe adım attığında gücünün zirvesine ulaşır. Bu aynı zamanda bir vahşi canavarın gücünü sınırlayan en bilindik faktördür. İkinci olarak soy gelir. Bir vahşi canavarın kanı ne kadar güçlüyse o kadar potansiyel taşır. Yetişkinliğe ulaşsa bile, eğer kanı yeterince güçlüyse, gelişim alemini arttırabilir. Üçüncü olarak gelişim teknikleri gelir. Bazı zeki vahşi canavarlar, eğiticileriyle birlikte eğitim yaparak onlarla birlikte güçlenebilirler.
Odada daha bilgili olanlardan biri kısık bir sesle adama açıkladı. "Genellikle, bir vahşi canavarın kanını güçlendirmesi imkansızdır. Ancak bazen, bir vahşi canavar özel bitkiler yiyerek ya da sıra dışı bir tecrübe yaşayarak sınırlarını aşıp daha yüksek seviyelere ulaşabilir!"
"Kanı evrim geçirdiğinde, gelişim alemi de sınırlarını aşarak daha üst alemlere yükselebilir. Böyle bir evrim mutasyona benzer ve son derece ender rastlanır. Yeşilimsi Kartalın böyle bir fırsat yakalayacak kadar şanslı olabileceğini kim bilebilirdi. Gerçekten de şanslıymış..."
"Kan evrimiyle birlikte, gelişim alemi hızla yükselir. Acaba bu Yeşilimsi Kartal gerçekten de Yarı Zongshi'ya ulaşabilecek mi?"
"Eğer Yarı Zongshi'ya ulaşmayı başarırsa, bu Zhang Xuan'in Yarı Zongshi bir vahşi canavarı başarıyla evcilleştirdiği anlamına gelir. Bu durumda sınav koşullarını sağlamış olur ve canavar eğiticisi sınavını başarıyla geçer!"
Açıklamayı duyan herkes durumu fark etmişti.
"Bu... Bu imkansız..."
Zhang Xuan'in durumuna itiraz ettikten hemen sonra yaşananları gören Mo Yu'nun yüzü kızardı. Çıldırmanın eşiğindeydi.
Bu Yeşilimsi Kartal onun evcil canavarıydı ve geçmişini iyice araştırmıştı. Yetişkinliğe ulaşmıştı ve kan evrimini tetikleyebilecek herhangi bir değerli bitki yememişti. Bu yüzden bu durumun yaşanması imkansızdı.
Ancak, Zhang Xuan'den dayak yedikten hemen sonra yalnızca gelişim alemi yükselmemiş, kanı bile evrim geçirmişti...
Benimle kafa buluyor olmalısın!
Eğer kan evrimi geçireceğini bilseydim, sana onu evcilleştirme fırsatını asla vermezdim!
Yarı Zongshi alemi bir vahşi canavar... Bir kere evcilleştirdiğinde, onuna birlikte eğitim yapabilirdi. Onun yardımıyla Yarı Zongshi alemine ulaşmak çok daha kolay olurdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...