Ava nézelődik a konyhában, keresgéli a süteményhez szükséges hozzávalókat. Talál is meg nem is így úgy dönt, hogy elküldi kedvesét Aident beszerző útra a supermarketbe mely tőlük 10 percre található autóval. Míg vásárol férje addig 2 éves kislányukat elaltatja. Az idő dél körül jár, a pici már régóta nyűgös és az apja csak jobban pörgette felfelé mintsem fárasztotta vagy altatta volna.
- Kedvesem összeírom, a listát megtennéd, kérlek, hogy bevásárolsz nekem? -kérdezte kedvesen férjétől Ava.
- Természetesen Drágám. Csak kérlek, olyat írj, amit még én is ismerek, bármit is készítesz minden finom, mert te készíted és te szíved-lelked beleteszed.
- Kedvesem nagyon édes vagy csak ennyit mondok , s nem többet. Na de míg írom a listát, megtennéd, kérlek, hogy Aidára vigyázol, kérlek, és lehetőleg ne pörgesd, tovább fel inkább nyugtasd, mert már nagyon nyűgös.
- Rendben, igyekszem jó apa lenni.
- Az vagy kedvesem. Nem mondtam, sosem hogy rossz apa vagy. Te vagy kislányunk hercege és az én hercegem is.
Mindeközben Ava írta a szép kis listát férjének . Férje pedig csak csodálkozott rajta és lányán felváltva. Büszke volt arra, hogy felesége mellette van és tiszteli . Viszont ez kölcsönös is .A lánya már most nagyon aranyos szófogadó , ha anyja ellen merényletet akarna, elkövetne, akkor se menne bele a játékba . Már most nagyon fel lett készítve a nagy betűs életre és még csak két esztendős. Gondolatából felesége mozdítja ki. Listát kezébe adja, másik kezéből pedig elveszi Aidát, majd útnak indítja.
-Siess haza, várunk apa. -mondja Ava
- Sietek Drágám, pihenj egy jót babóca.- válaszol vissza Aiden mosolyogva.
Azzal csókot ad Avanak és Aida fejére puszit nyom. Távozik az ajtón.
Autóba ül, majd elindul a supermarket irányába. 10 perc múlva el is éri úticélját. Kiszáll, az autóból majd besétál a marketba. Zsebébe keresi a listát, de nem találja. Valószínűleg miközben húzta a cipőjét otthon hagyhatta a komódon. Felhívja, Avat, hogy elmondja, neki mi kell a boltból.
- Ava Drágám itt vagyok a szupermarketbe, de sajnos otthon felejtettem a listát miközben huzakodtam.
- Nem is te lennél Édes férjem.
- Megtennéd, kérlek, hogy elmondanád újra vagy leírnád, üzenetbe mit kell vennem?
- Persze elküldöm máris, de kérlek, mindent vegyél meg. A holnapi sütihez minden hozzávaló fontos.
- Rendben, úgy lesz Kincsem.
- Szeretlek.
- Szeretlek Drágám.
Ava azonnal küldte is üzenetben, amint letették a telefont. Ezzel már bátrabban tudott neki kezdeni a vásárlásnak. Ahogy haladt végig a soron a termékeket egymás után kerültek a kosárba. Nem nézte milyen márkájú, minőségű termék csak dobálta be a termékeket a kosárba, amit szerelme leírt. Egy 10 perc után készen is lett a vásárlással. A kasszához érve pont hívta Ava.
- Igen kedvesem?
- Elfelejtettem írni, de időközben elfogyott a kislányunk pelusa illetve vennél, kérlek egy pár baby ételt is neki. Tudod, amiket nagyon imád azokból egyet-kettőt.
- Almásat-kekszeset és tejbepapisat?
- Igen ezeket, bár a tejbe papi inkább tejpép és az nem baby étel, de hozhatsz azt is, hiszen megeszi.
- Jól van, viszek az én kis hercegnőmnek minden finomat. A másik hercegnőm kér valami finomat?
- Egy finom jégkrémet a kedvencei közül, ha hozol az szuper lesz illetve a hercegemet, mert már nagyon hiányzik.
- Te is hiányzol Kedvesem, sietek haza.
- Puszillak.
Aiden gyorsan visszaszaladt a gyerek részlegre és telepakolta a kosarat baby ételekkel és tejpéppel. A pénztár szerencsére nem volt annyira zsúfolt. De állt előtte egy nénike illetve egy másik idős hölgy így esélye volt annak, hogy lassan fog haladni a sor. Amint rá került a sor mindent felpakolt a szalagra és sietett, hogy minden termék a kosárba kerüljön. Fizetés után távozott is. A csomagtartóba bepakolt a kosarat a helyére tolta. Beszállt az autóba és már indult is haza. A forgalom szerencsére még tűrhető volt így 3 óra táján. Útközben a volán mögött a gondolatai is elszálltak főként mikor lámpánál várt. Elgondolkozott a lányukon milyen hamar nőtt még csak most fogta karjában és már most két kezében el se fér. Aztán a feleségére terelődtek gondolatai illetve a közelgő születésnapján gondolkozott mit fog neki venni. Holnap lesz, a lányuk születésnapja erre készül már ma Ava. De neki is hamarosan közeleg, egy pár hét és eljön az ő nagy napja is. A lámpa zöldre váltott. Ez kimozdította gondolatinak erdöjéből Aident. Még két kanyar és otthon is. Gondolta magában. Eközben Ava írt neki. Nem nézte meg, hiszen vezet. Az utcájukba bekanyarodva már egyre jobban örült és izgatott volt, tudván szerető családja várja. Ava-val mindig is nagyon imádták egymást. Amint valamelyikük kitette az ajtón a lábát már hiányzott a másiknak. A kislányuk pedig jobban inkább anyjához kötődik. Persze hogy hozzá, a nap nagy részét Ava-val tölti, míg Aiden dolgozik. Viszont kislánya éppúgy örül neki mikor hazaér munkából, mint az édesanyja.
Belépve az ajtón épp hogy csak letette a földre Aiden a táskákat Ava csókkal üdvözölte.
- Mindent hoztam, ahogyan kérted Kedvesem.
- Tudom, mindig számítok rád Drágám.
A táskából közösen pakolnak ki. Miután mindent kipakoltak, Ava keresgélni kezd. A termékek között. Feltűnik, számára valami hiányzik.
- Élesztőt nem hoztál Drága férjecském?
- Rettenetesen sajnálom, Kedvesem kérlek bocsáts meg feledékenységem.
- Leírtam és még említettem is itthon 2x hogy főként azt el ne felejtsd. Így hogy lesz holnap Túrós batyu? Miből csinálom meg a vendégeknek? Oké torta lesz, viszont az vajnyi kevés. Ennyi vendég mellett.
- Kedvesem nyugodj meg. Mindent megoldok. Holnap veszek neked kettőt is. Ma pedig a szomszédokat körbe kérdem.
- A szomszédokat? Nem hinném, hogy pont feleslegbe lenne bárkinek is.
- Én hibám. Kijavítom és boldoggá teszlek.
Aiden elindult az ajtón ki és házról házra becsengetett élesztőért. De nem járt szerencsével. Volt, aki kinevette és rácsapta az ajtót. Volt olyan, kedves asszony, aki megsajnálta és egy felet adott neki, Aidennek azonban egy egész kellett. Hazament miután minden szomszédot bejárt az utcában. Egy fél élesztővel a kezében lépett be az ajtón. Ava mérges volt rá de egyben sajnálta is amint megtudta a fél élesztő történetét.