"Songül" dedi Emin. Kadına doğru yanaşıp koluna dokundu nazikçe. Bu kısa temas ikisini de çok farklı bir noktaya götürse de o anın büyüsünden ilk sıyrılan Songül oldu.
"Dokunma bana" diye bağırdı var gücüyle. "Bir daha sakın dokunma."
Emin ateşe değmiş gibi çekti elini hızlıca. Ellerini havaya kaldırıp aralarındaki mesafeyi açtığında bakışlarını çekmedi Songül'ün gözlerinden. Bir an, kısa bir an da olsa Songül'ü bağrına basmak geçti içinden ama yapamadı Emin.
"Özür dilerim" diyebildi çaresiz bir ifadeyle.
Adamdan duyduğu cümle ile gülmeye başladı Songül. İçi kan ağlarken gülmek ne demekmiş o an öğrenmişti. İçi yana yana öğrenmişti ama elinden hiç bir şey gelmiyordu. Adamın buğulanan gözlerine bakınca içindeki öfke daha da harlandı. Sert bir tokat geçirdi Emin'in yüzüne.
Songül'ün tokadı ile yana yatırdığı başını kaldıramadı Emin bir süre. Canı yanıyor, kalbi sızlıyordu. İlk defa hissettiği bu tarifsiz duygular ruhunu esir almıştı o an.
Başını hafifçe yerden kaldırdığında Yaver'in silahına uzandığını gördü Emin. Yaver seri bir hamle ile belinden çıkardığı silahı doğrulttu Songül'e bir saniye düşünmeden Çünkü abi bildiği adam için hiç düşünmeden çekerdi o tetiği gerekirse.
Herkese merhabalar. Yeni bölümden kısa bir kesit paylaşmak istedim sizlerle. Bakalım neler olacak. Yeni bölümde görüşürüz 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı istemek
Hayran KurguBir polis biri mafya.. Güneş ve ay kadar farklıydılar birbirlerinden. Belki birbirlerine kavuşamayacaklardı ama birbirlerine karışmayı öğreneceklerdi...