4.

14 2 0
                                    

-Sziaaa Sunoo!- köszöntem bele hangosan.
- Szia Susi(szuszi)! - mondta ő is mire hatalmas mosoly lett az arcomon. Kiskoromban hívott így utoljára. Ez az egyetlen egy szó teljesen megmelengette a lelkem. Eszembe jutott amikor bújócskáztunk és nem talált meg és ezen a néven szólított és hívogatott magához.
- Hát emlékszel még rá Susu ( szuszu) - mondtam én is és azon a néven szólítottam ahogy én hívtam ő régen.
- Persze hogy emlékszek és ahogy hallom te is.
Hallottam hogy kuncog egyet amitől még boldogabb lettem majd gyorsan a lényegre tértem.
- Szóval ma rá érsz ? - kérdeztem.
- Hát van még egy kis elintézni valóm a fiúkkal itthon de ha át jössz akkor okés.- mondta nekem mire az én gyomrom kicsit megrendült. Nem azért mert nem mentem volna szívesen át hozzá de rajta kívül még ott van másik 6 fiú és a nagy részükkel még csak egy két szót váltottam.
- De nem is tudom merre laksz.- mondtam kifogás képpen.
- És azt hitted nem mondom meg?- ne legyél butus. Majd hallottam hogy megint nevet a telefon végén.
- Jó okés ,de a többieket nem zavarnám?- kérdeztem.
-fiúkkkk!!!- kiabált a többieknek majd feltette nekik a kérdést. Egyszerre válaszoltak hogy nem zavarnám őket.
- Hát rendben akkor át megyek .- mondtam majd hozzá tettem hogy írja meg a címet.
- Jolvan Susi.- írj vagy hívj ha itt vagy és beengedlek.

Majd letette a telefont én pedig neki kezdtem készülni. Gyorsan megvoltam egy kék haspoló volt rajtam egy fekete melegítő nadrág és egy kék converse cipő. Semmi extra még magára kaptam egy kis fekete táskát és elindultam a buszmegálló felé. Kb 5 perce lehettem ott de a busz még mindig sehol nem volt ami engem oda vinne.

- O a fene egye meg baszus mire oda érek jöhetek is haza olyan késő lesz. Gondoltam magamban. De fél perccel később egy fekete furgon állt meg előttem. Megijedtem és hátrálni kezdtem főleg amikor kinyílt az ajtó mert nem tudtam mire számítsak. Talán most fognak elrabolni. Szóljak gyorsan valakinek vagy valami ? Cikáztak a gondolatok a fejemben jobbra balra.

Majd kiszállt egy magas fiú arcát maszk takarta el szemét pedig a sapkája.

- Szia Sua!- szólt oda hozzám a fiú akinek a hangjáról egyből tudtam hogy Jake az.- nem akartam hogy egyedül gyere oda , így gondoltam kijövök eléd.
- Ez nagyon kedves tőled.- mosolyogtam rá.- bár egy pillanatra azt hittem hogy elfogsz rabolni. Nevettem el magam mire ő is így tett.

Közelebb lépett hozzám majd a karjaiba vont. Jól esett az ölelése és az illata isteni volt.

-Na jolvan hercegnő menjünk.- mondta mire fenn akadt a nevezésen a szemöldököm.
Most tényleg hercegnőnek szólított ez mennyire cuki már. Kinyitotta előttem a kocsi ajtót majd előre engedett.

- Köszönöm.- mondtam neki egy nagy vigyorral az arcomon.
- Jaj semmiség.- mire ő is mosolyogni kezdett.

Kocsival sokkal gyorsabb volt az út mint gondoltam közel 5 perc múlva már a ház előtt is voltunk. Busszal sokak hosszabb lett volna ezt a távolságot meg tenni mert a busz össze vissza kanyarodik. De jó volt tudni hogy nem laknak annyira messze tőlem. Amikor oda értünk nem engedte hogy addig kiszálljak amíg ő ki nem nyitja nekem az ajtót. Most komolyan hát nem aranyos ? Gondoltam magamban . Kisegített a kocsiból majd a bejárat ajtó felé vettük az irányt.

- Izgulsz már?- kérdezte miközben haladtunk előre.
- Kicsit.- motyogtam az orrom alatt.
Majd amint oda értünk benyomta a kódot és beléptem a bátyám házába. Kellemes illat jött a konyhából.

- Biztos Jay az .- mondta Jake és a konyha felé mutatott.
- Szóval Jay ilyen kis konyha tündér? - kérdeztem mire elnevettük magunkat.
- Mondhatjuk így is.

Levettük a cipőnket majd beléptünk a nappaliba ahol sorban ültek a fiúk. Sunoo ahogy meglátott hozzám sietett és adott egy hatalmas ölelést. Na erre volt nekem szükségem évek óta. Sunoo nyugtató ölelésére.

Find The True ff./Heeseung/Where stories live. Discover now