EGE VE SÜPRİZİ

35 5 12
                                    

Not: Şuan anlatılacaklar 1 ay sonraya aittir
_________________________________________

O yaşanan olaydan sonra Egeyle hiç bir şekilde iletişim kurmamıştım. Nasıl olduğunu merak ediyormuydum hayır ama yinede arada bir aklıma gelmiyor değildi. Of arkadaşlar sizemi yalan söylicem Ege benim aklımdan hiç çıkmıyor. Okulda tam arkamda oturduğu için illa ki görüyorum aslında yerimi değiştirmek çok istedim ama Burak ve Lâra yüzünden yerimden kalkamıyorum.

Okulda gördüğüm Ege benim Egem değildi. Ah salak Mina o artık Ecrinin Ege si, bana bir şeyler anlatmak istesede asla izin vermedim hep kaçtım ondan Lâra ve Burak ta anlatmaya kalkıştıklarında kaçtım onlardan hiç bir yalana tahammülüm yoktu kalmamıştı.

Okula vardım ve kapıda beni izleyen bir Ege gördüm. Hayır ona kanmamalıyım hayır Mina hayır

İlk kez beni kapıda bekliyordu. Benlen bir şeymi konuşacaktı. Bunca zaman izin vermedim şimdimi izin vereceğim konuşmasına. Okulun zilinin çalmasına yarım saat vardı ve Lâra bana okula yarım saat önceden gelmemi söylemişti.

Ah Lâra bunun içindi değilmi seni çok kötü yapacağım.

Tam Egeyi izlerken yanına bir kız geldi ve Egenin koluna girdi. Heyecanla birşeyler anlatmaya başladı.

Egeye şaşkınlıkla bakıyordum. Evet bu o kız benim profil fotoğrafında gördüğüm kız ama bunca zaman görmedim.

Gözüm dolu dolu kapıya ilerlerdim Ege bana bakmaya devam ederken koluna çarparak okula resmen koşarak geldim.

Ege kolunu Ecrin den çekmiş olacakken o da arkamdan koşuyordu.

Beni kolumdan çekip kendine çevirdi bu sefer nazik ve acıtmayacak bur şekilde yaptı.

"O eli kırarı-"

Derken Ege elini dudaklarıma sus işareti yaptı. Hipnozmu oldum ben ya

"Bak Mina ben artık dayanamıyorum artık sensizlik beni bitiriyor" deyip bir şarkı açtı konuşmama fırsat bile kalmamıştı.

Ege ise şarkıyı açmış okulun arkasında kimsenin olmadığı bir yerde şarkıya eşlik ediyordu.

"Sensizlik beni böyle yensinmi
Tek başıma yollarda
Beni böyle bulsunmu
Hayır olamaz
Sensizlik beni böyle yensinmi
Tek başıma yollarda
Beni böyle bulsunmu
Her akşam bir büyük
Başka taşınabilirmi bu yük
Unuttum derken seni
Mağlup oldum yine aşka kör kütük...:

Ben dolan gözlerimi saklamak için gözlerimi kapatırken. Ege elini gözlerime dokundurarak

"Aç güzelim o gözlerini bir aydır hasret kaldım"

"Ege aldatırken ne oluyordu"

"Güzelim hiç beni dinledinmi"

"Aldatılmanın neyini dinleyeyim Ege"

"Nerden biliyorsun aldattığımı bir kız gördün diye aldatmakmı"

"Ege elimi nasıl tuttuğunu hatırlayormusun"

"Ben o gün için kendime ne kadar küfür ettiğimi biliyormusun"

"Ege daha çok üzmene gerek varmı o kız bugün buradaydı koluna girdi heyecanla sana bir şeyler söylüyordu. Karşında salak birimi görüyorsun"

YILDIZLARA BAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin