Bölüm 26 - Kan Grupları

81 10 0
                                    

Bölüm 26 - Kan Grupları

Maskesini takan Quinn, Rylee ve diğer öğrenciye doğru harekete geçti. Ağaçların arasından ilerlemeye özen gösteriyordu.

"Hey, dayak yemek mi istiyorsun, ver şu kredileri artık!" diyen Rylee, öğrenciyi ağaca yaslamıştı.

"Ama günde sadece on kredi alıyorum, onlar bana ait, bu hiç adil değil ki!"

"Dünya ne zaman adil oldu ki pezevenk? Bizi kollamadıkları için tepedekileri suçla asıl!" dedi Rylee.

Bu sözleri işiten Quinn, Rylee'nin de kendisiyle aynı pozisyonda olduğunu anladı. Sadece bir seviye iki kullanıcıydı ve kendinden güçlüler tarafından itilip kakılan zayıf grubun bir parçasıydı ama bu, aynı şeyi başkalarına yapabileceği anlamına gelmiyordu.

Bu hiçbir şeyi düzeltmezdi.

Layla da Quinn'i yakından takip ederek yayını ve okunu hazırlamıştı. Quinn'in maskeyi taktıysa harekete geçeceğini geçen seferden biliyordu.

"Yardım etmemi ister misin? Güçlerimizi birleştirirsek daha kolay olur." dedi Layla.

"Sorun yok, test etmek istediğim bir şey var." Quinn yanıt verdi.

Geçen sefer savaştıkları sırada Quinn yalnızca 1. seviyeydi. Şimdiyse 2. seviye olmuş ve test etmek istediği yeni bir yetenek edinmişti, Rylee de bunun için en iyi denekti.

(ÇN: Artık sistem seviyelerini "1. seviye, 2. seviye vb." iken yetenek kullanıcı seviyelerini "seviye 1, seviye 2 vb." şeklinde ifade edeceğim.)

Quinn giderek yaklaşıyordu. Rylee'nin işini tek seferde bitirmek istiyordu ve hazır arkası dönükken bu mükemmel bir fırsattı. Ancak tam da saldırı mesafesine ulaştığı anda ağaca yaslanmış olan öğrenci, Quinn'i fark etti.

"Lütfen bana yardım et!" diye bağırdı öğrenci.

"Seni salak!" diyen Quinn, Rylee yeteneğini etkinleştirmeden önce ona vuracak kadar hızlı olduğu umuduyla öne sıçradı.

Rylee, öğrencinin uyarısıyla yeteneğini aktive edecek vakti kazanarak arkasını döndü. Ama Quinn'in yumruğu hızlıydı ve Rylee saldırıyı durdurmak için ellerini kaldırsa da Quinn, yumruğunu karnına indirmeyi başardı.

Darbe tıpkı geçen seferki gibiydi. Rylee'nin bedeni kaskatıydı ve duvarı yumruklama hissi uyandırmıştı ama yine de yumruk, canını biraz yakmayı başarmıştı. Geçen sefere kıyasla biraz daha güçlü bir saldırıydı ve bu defa Quinn'in eli kırılmamıştı.

"Demek yine sen ha, ben de seni bekliyordum." diyen Rylee, iki parmağını ağzına koyarak ıslık çaldı.

O anda parkın içerisinden çıkan iki öğrenci, ormana doğru koşturdu.

"Üçümüzü birden indirebilecek misin acaba?" dedi Rylee.

Quinn, kendisine doğru koşturan iki öğrenciye baktı ve aynı anda ormandan atılan bir ok, öğrencilerden birinin dizine saplanarak olduğu yere yığılmasına yol açtı.

Diğer öğrenciyse arkadaşının yanına koştu.

"İyi misin?" dedi. Sonra da arkadaşının bacağındaki oku fark etti. "Bu da nereden çıktı be?"

Quinn bu fırsatı değerlendirip Rylee'den uzaklaştı ve diğer öğrenciye yöneldi.

"Yetenek sanırım beş metre diyordu, değil mi? Ihhh, neler yapabiliyormuşsun göster bakalım!"

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin