Al gülüm ver gülüm

120 14 30
                                    

Çıkarcı (pragmatik) bir kişilik mi olmak istiyorsunuz? Bence (bizce) bu doğal hakkınız. Bir kere Wattpad topluluğu kafayı yemiş bir şekilde takip, vote, geri takip bilmem üsten ve alttan takip, karşılıklı saçma sapan yorum, okumadan; " Aaaaa kardeş çok güzel hikaye" gibi fikirlerle yozlaşmış ve şablonlara oturtulmuş bir uygulama haline gelmiş. Uygulama kendiliğinden bu hale gelmedi; önüne gelen pisledi ve o pisliğini okutma arzuyla tutuştu. Ama kimse okumuyor, eh abi destek gruplar ne güne duruyor...( kestik! Uzun paragraf gençler, okunmaz... bir de gençler betimleme ister...)

(Yeni paragraf, sakın histerik patlama yaşayacak gözleriniz yorulmasın, yoksa sümüklü okurları bir tek ajitasyon kasan yazarlar ister.)

Betimleme açısından ustalığımı göstermeden önce asıl konuya gelme zamanı diye düşünüyorum. Gerçi bu aralar çok düşündüm ve ne yazsam, benim gibi tembel ve pitoresk topluluğa ne okutsam diye düşündüm. Kaotik bir şekilde ilk sayfadan bir kitap seçip okuyayım dedim, texting... PS: diğer seçeneklerin aynı texting lanetiyle zehirlendiğinden bahsetmeden kapatıyorum, paragrafı uzatmıyorum. Zaten uzayınca okurlar kaçıyor...

Gelelim destek grubuna!!! Bir gruba girersiniz, ha arkadaşlar kitabımı okuyacak, beni adam yerine sayacak(vs) falan duygusuyla katılırsınız. Aslında sizi davet ederler. Davet edilen her insanın biraz gururu okşanır orası ayrı. Bu nedenle girişte kişisel bilgilerimiz sorulunca bir tavır ve kaprislerle dolu yanıtlar veririz. Karşıdaki kullanıcı yaşınız kaç diye sorar biz: " Bah, ben ölümsüzüm!" tavrıyla yanıtlarız. Bu gayet normal çünkü biz çoktan kendimizi yazar sanmışız, ve kendi kitabımızın kahramanı kadar götü kalkmış bir fake insanız.

Gelelim bu kanalların faydalarına veya katacağınız faydalara... Siz bir kere kendinizi okur olarak görmüyor ve yazarım diye hava atıyorsanız destek grubu ömrünüz bir hafta. çünkü kimse senin kitabın iyi diye çağırmaz o gruba. yönetim buna dahil, kendi kitabını okutmak için çağırır. Ama yorum yaparken: ' Canım senin kitabın şahane!', ' bir sonraki bölümü merakla bekliyorum', ' Ay bu karakteri çok beğendim' gibi kopyala yapıştır cümleler okursunuz... bu tür çıkarcı okurlar en azından cümle yazmayı biliyor. Sevinin. Birde ne dediği anlaşılmayan, konu dışında yorum yapan embesiller var. Kitabınızı hiç okumaz, kaotik bir şekilde yorum çakar. Hele de bölüm uzun ise ilk beş cümleye diğerlerinin salladığı yorumu okuyup benzeri bir şey sallar ve kapatır.

Aslında bu tür şahısların faydaları vote ve yorum almış olmanız. o kadar))) başka bir faydası yoktur.

Az da Grup yöneticilerinden bahsetmek isterim çünkü konu baya uzadı...

Yöneticiler, dur olmadı. YÖNETİCLER, yüce, ölümsüz, dokunmazlık içine kaçmış, astralda mangal yakan, kendini dünya klasik yazarı sanan absürt varlıklar... Bunların kitaplarına alınan tüm eleştiriler genelde mükemmel ve şahane arasında dolaşır. aksini iddia ederseniz kıçınıza tekmeyi çakar ve atar gruptan)))

Gerçi bu tür egolu yöneticiler her grupta bulunmaz ama geneli böyledir. her dediği aforizma, her konuşması toplum için mesaj gibi sanılan aptallar çoğu... takmayın kafaya, onlar da aslında al gülüm ver gülüm çeşmesinin başında duran varlıklardır. Yani sırf siz destek görün diye kurmamıştır grubu... İlk desteğe ihtiyaç duyan onlardır!!! bu kadar saçmalama yeter ve iyi günler.

Destek GruplarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin