Hap Üretimine Rehberlik

370 65 0
                                    

Bu kez, Mo Yu gerçekten ağlamaya başlamıştı.

Benimle kafa mı buluyorsun?

Canavar eğiticisi sınavında en yüksek notu aldığım anda, koşarak ortaya çıkıp, evcil canavarımı döverek bir resmi canavar eğiticisi oldun.

Gururlar bir asistan doktor olduğumu açıkladığımda, bir kez daha ortaya çıktın. Yalnızca 2 yıldızlı bir doktoru eleştirmekle kalmadın, Uluyan Gök Canavarının hastalığını teşhis ederek, bir çözüm yöntemi sundun...

Hap Sanatındaki başarılarımla övünmeyi düşündüğüm sırada... eczacı nişanını çıkartıp, sınavı Hap Münazarasıyla geçtiğini söyledin...

Kimin ahını aldım ben?

Yeteneklerimi biraz olsun sergilememe izin veremez misin?

"Hap Münazarası mı? O da ne?"

"Bu, adayın on resmi eczacıyla meydan okuyup, hepsini yenilgiyi kabul etmeye zorladığı bir sınav türü! Bu sınav yönteminin aşırı zor olduğunu ve başarı oranının yüzde bir bile olmadığını duydum."

"Başarı oranının yüzde birden bile düşük olduğu bir sınav mı?"

...

Buradaki canavar eğiticilerinin çoğu eczacılık konusunda bilgisizdi. Açıklamayı duydukları anda hayrete düşmüşlerdi.

On resmi eczacıyı yenilgiyi kabul etmeye zorlayabilen biri, ne kadar inanılmaz olmalıydı?

Yun Tao bunca zamandır kendinin bir deha olduğunu düşünüyordu. Ancak, son olaylardan sonra, sonunda Kıdemli Zhang Xuan'e kıyasla kendi yeteneklerinin bir hiç olduğunu anlamıştı.

Düzen ustalığı, canavar eğiticiliği, tıbbi yetenekler, usta hocalık, hap üretimi...

Kardeşim, bu dünyada yetenekli olmadığın bir alan var mı?

Gidip öğreneceğim...

Ya da düşününce, unut gitsin. Sormasam daha iyi. Sana bir şey sorduğum her seferinde, o konuda bilgisiz olduğunu söylüyorsun. Söylediklerine inanmam için saf olmam lazım. Genellikle yaptıklarına bakınca, darbenin etkisinden kurtulamayacağım kadar sert bir tokat yemekten korkuyorum... Genç hanım Mo Yu'ya baksana.

Yun Tao bile Mo Yu'ya acımıştı.

Her şekilde, bu herif bir ucubeydi. Kendini onunla kıyaslamamak en iyisiydi.

"Hap üretebildiğine göre, yanında kazan gibi bir şeyler vardır, değil mi?"

İnsanların yaşadığı şoka aldırmayan Zhang Xuan, Mo Yu'ya döndü.

"Hm!"

Dişlerini sıkan Mo Yu öfkesini bastırarak homurdandı.

"Pekala!" Zhang Xuan başıyla onayladı. Ardından, diğer canavar eğiticilerine dönerek konuştu, "Salon Efendisi Feng, sayacağım şifalı otlara ihtiyacım olacak. Bir kök otuz yıllık Yakıcı Güneş Otu, bir tael on beş yıllık Güneş Alevi Otu..."

Tek bir nefeste bir yığın şifalı ot sayıvermişti.

Otların adını duyan Mo Yu donup kalmıştı. Ardından, aklına bir düşünce takıldı ve gözlerini kıstı, "Sen... Benim bir... Yakıcı Güneş Hapı üretmemi istiyor olamazsın, değil mi?"

"Bu doğru!" Zhang Xuan sanki yapılacak en doğal şey buymuş gibi kafasını salladı.

"Şaka mı yapıyorsun? Yakıcı Güneş Hapı 2. seviyenin zirvesinde bir hapken ben yalnızca 1 yıldızlı bir eczacıyım. Başarılı olmama imkan var mı?"

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin