"Sınavı geçtim mi?" Zhang Xuan bu yanıt karşısında şaşırmıştı. "Sınava... ne zaman girdim ki?"
Karşı taraf 2 yıldız sınavıyla ilgili sözlerini bitiremeden önce, araya Uluyan Gök Canavarı meselesi girmişti. Zhang Xuan 2 yıldızlı canavar eğiticisi sınavının nasıl yapıldığını bile bilmezken... sınavı nasıl birdenbire geçivermişti?
"2 yıldızlı canavar eğiticisi sınavı 1 yıldız sınavına kıyasla çok daha basittir. Tek yapılması gereken Zongshi alemi bir vahşi canavar evcilleştirmek... Uluyan Gök Canavarı sana teslim olduğuna göre, terfi koşullarını çoktan yerine getirdin!"
Canavar eğiticisi Lu açıkladı.
"Ah... Bu kadar basit mi?" Zhang Xuan şaşıp kalmıştı.
1 yıldız sınavı için bir sözlü atlatması gerekmişti. 2 yıldız sınavının bu kadar basit ve dolambaçsız olmasını beklemiyordu.
Sözlerini duyan herkes susup kalmıştı.
Zongshi alemine ulaşabilen tüm vahşi canavarlar gururluydular ve insanlara kolay kolay teslim olmazlardı. Salon Efendisi Feng ve diğerlerinin ona on yıldan uzun süredir bakmasına rağmen Uluyan Gök Canavarının bugüne kadar kimseye teslim olmamış olması bunu gösteriyordu.
Zhang Xuan yalnızca canavar zor duruma düştüğünde onun minnetini kazanmıştı ve bu teslim olmasında etkili olmuştu. Aksi halde, Zongshi alemi bir vahşi canavarı böyle kolayca evcilleştirmek imkansızdı.
"Canavar eğiticisi Zhang, korkarım 2 yıldızlı canavar eğiticisi nişanının hazırlanması bugüne yetişmeyecek. Onu en erken yarın teslim edebilirim. Neden bugün burada kalmıyorsunuz? Ayrıca sizinle konuşmak istediğim bir konu var!"
Salon Efendisi Feng gülümsedi.
"Bu..." Zhang Xuan tereddüt etti.
"Uluyan Gök Canavarı Yarı Zhizun'a ulaştı ve hızı büyük ölçüde arttı. Kızıl Lotus Bayırı uzak olsa da, oraya iki gün içinde ulaşabilirsiniz. Ayrıca, hava kararıyor, geceyi dinlenerek geçirseniz iyi olur."
Salon Efendisi Feng ikna etmeye çalıştı.
"Pekala öyleyse!"
Başını kaldıran Zhang Xuan havanın o farkında olmadan kararmaya başladığını ve güneşin neredeyse batmak üzere olduğunu gördü. Ardından başıyla onaylayarak kabul etti.
"Pekala, Canavar eğiticisi Zhang, bu taraftan."
Karşı tarafın kabul ettiğini gören Salon Efendisi Feng memnun olmuştu. Hemen yolu gösterdi.
"Gidelim!" Zhang Xuan başıyla onaylayarak onu takip etti.
Gösteri bittiğine göre, kalabalık dağılmaya başlamıştı.
...
"Yani diyorsun ki... Canavar eğiticisi Zhang Uluyan Gök Canavarını tedavi etmekle kalmadı, aynı zamanda onu evcilleştirdi mi?"
"Ve Büyük Usta Qing Yang'ın bile çözemediği bir hastalığı mı tedavi etti?"
"Benimle kafa bulmuyorsun, değil mi?"
"Çelik Dişli Uluyan Gök Canavarı Yarı Zhizun'a mı ulaştı?"
Haberler Canavar Salonunda hızla yayılıyordu. Haberi duyanların ilk tepkisi inanamamak oluyordu. Dışarıda bekleyen Shen Bi Ru hayrete düşmüştü.
Muallim Zhang'in gittiği her yerde curcuna çıkartma huyu olduğunu biliyordu ancak böyle büyük bir kargaşayı o bile beklemiyordu!
Büyük Usta Qing Yang'ın bile teşhis edemediği bir hastalığı çözebilmesi... Bu herif İlaç Sanatına ne zamandan beri bu kadar hakimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...