Semavi Yolun Kılık Değiştirme Sanatı

436 66 1
                                    

Beyaz bulutlar hızla geçip giderken rüzgar uğuldadı.

Çelik Dişli Uluyan Gök Canavarının devasa vücudu göklerde süzülürken, Yarı Zhizun'un kudretli aurasını hisseden diğer vahşi canavarlar korkuyla kaçışıyordu.

Vahşi canavarın sırtındaki odada, Zhang Xuan ve Mo Yu karşılıklı oturmuşlardı.

"Havada ne çok vahşi canavar var. Eğer Uluyan Gök Canavarı olmasaydı, hayati tehlikeler yaşamasak bile pek çok kavgaya girişirdik."

Mo Yu, pencereden sonsuz gökyüzüne bakarak konuştu.

Zhang Xuan katılarak başıyla onayladı.

Kütüphanedeki kitaplar sayesinde bu konuda bilgiliydi.

Gökyüzü güvenli bir alan olarak gözükebilirdi, ancak gerçekte, yeryüzünden farklı değildi. Sonuçta, güçlü zayıfı avlardı.

Eğer bindiğiniz vahşi canavar yeterince güçlü değilse, diğer vahşi canavarların saldırısına uğrama ihtimaliniz vardı.

Vahşi canavarların gelişim alemi yükseldikçe, yolculuk ücretinin daha yüksek olması tam olarak bu nedenleydi.

Mesele hız meselesi olduğu kadar, güvenlikle de ilgiliydi.

"Zehir Salonunu bulmak için öncelikle Kızıl Lotus Şehrine gitmeliyiz!"

Gece boyu dinlendikten sonra, Mo Yu sonunda öfkesini bastırarak gururlu ve soğuk prenses karakterine tekrar bürünmüştü.

"Kızıl Lotus Şehri mi?"

"Evet, orası Kızıl Lotus Bayırının eteklerindeki kadim bir şehirdir. Dağlara girmek isteyen biri önce şehirden geçmelidir. Daha önce bahsettiğim kişi o şehirde yaşıyor." Mo Yu başıyla onayladı.

"O bir zehir ustası mı?" Zhang Xuan sordu.

"Hayır, bir bitki kralı!" Mo Yu karşılık verdi.

"Bitki kralı mı?" Zhang Xuan şaşırmıştı.

Hem hap üretimini hem de hastalıkların tedavisi için şifalı otlara büyük talep vardı. Bitki kralları bitkileri yetiştiren, satın alan ve satanlarla özel bağlantıları olan kişilerdi.

Zehir Salonunun sinsi karakteri düşünülürse, bir bitki kralının onlarla ne bağı olabilirdi ki?

"Bu krallığın bir sırrı. Bu bilgiyi birileri konuşurken öğrendim."

Mo Yu kaşlarını çatarak açıkladı, "Zehir Salonu dağların derinliklerinde gizlidir. Her yıl, sayısız insan Zehir Sanatını öğrenmek amacıyla dağları aşmayı dener. Ancak pek çoğu zehirli sis yüzünden ölür. Söylentilere göre Zehir Salonunu bulmanın tek yolu bitki krallarıymış. Bunun nedeni, Zehir Salonunun zehir üretiminde kullanmak için toplu miktarda şifalı ot satın almak ve zehirlerini satmak için aracılara ihtiyaç duyması... Ve bu aracılar da bitki kralları! Kızıl Lotus Şehrinde toplam on üç bitki kralı var ve seni götürdüğüm içlerinde en güçlüsü, Yüce Bitki Kralı."

Yüce Bitki Kralı Kızıl Lotus Şehrindeki şifalı ot trafiğini kontrol eder ve Zehir Salonuyla bağlantısı olan biri varsa, o olmalı. Ancak..."

Mo Yu devam etmeden önce bir an tereddüt etti, "Yüce Bitki Kralının yaşının oldukça ilerlediğini ve inzivaya çekildiğini duydum. Onunla konuşmamız ve bizi Zehir Salonuna götürmesini sağlamamız imkansız."

"İmkansız mı? Beni Zehir Salonuna götürebileceğini söylemiştin..." Zhang Xuan ne diyeceğini şaşırmıştı.

Bu kız Zehir Salonunu bulmama yardım edebileceğini söylemişti. Ancak, bırakın beni oraya götürmesini, Yüce Bitki Kralıyla buluşmamızın bile imkansız olduğunu söylüyor. Ne çeşit bir yardım bu?

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin