Uuuuuu uuuuuu!
Kızıl Lotus Dağlarındaki şiddetli rüzgar tene saplanan bıçaklar kadar keskindi. Uçsuz bucaksız kırmızı manzara gözleri yakıyordu ve elinizde olmadan yorgun hissediyordunuz.
Zaman zaman yolda tırnak boyutunda bir solucan karşınıza çıkıyordu. Nemli vücudu ve pis kokusu mide bulandırıcıydı.
"Bu Tavlı Solucan, Kızıl Lotus Dağları bölgesine has bir canlıdır. Şifalı otlardan beslenir ve şifalı ot tarlalarının en büyük düşmanıdır. Ancak garip olan şey, ölüsünün şifalı otlar için harika bir gübre olmasıdır. Gübre olarak Tavlı Solucan kullanarak yetiştirilen şifalı otlar inanılmaz bir ruhsal enerjiye sahip olurlar ve parlak bir görünüme sahiptiler. Burada yetiştirilemeyen pek çok bitki türü Tavlı Solucan gübresi kullanılarak kolayca büyütülebilir. Kızıl Lotus Şehrinin çevredeki on üç krallıktaki en büyük şifalı ot ticaret merkezi olmasının temel sebebi budur!"
Lotus şekilli sıra dağların derinliklerinde, iki figür yol alıyordu. Yüzeyde sürünen solucanları fark ettiklerinde, içlerinden biri açıkladı.
"Demek öyle. Kızıl Lotus Şehrinin böyle ücra bir köşede ve bitki yetiştirmeye uygunsuz bir bölgede olmasına rağmen nasıl şifalı otlar için bir ticaret merkezi haline geldiğini merak ediyordum."
İkinci adam başıyla onayladı. İlerlerken göğe doğru bir bakış atıp gün ışıklarını engelleyen sis tabakasını görerek sordu, "Bahsettiğin zehirli sis bu mu?"
İkili, Kızıl Lotus Şehrinden Zehir Salonuna gitmek için ayrılan Zhang Xuan ve Yüce Bitki Kralıydı.
Zehir Salonuna kaos hakimdi ve tehlikelerle dolu olduğu için, Zhang Xuan Mo Yu'yu yanında getirmemişti. Bunun yerine kızı Tianwu Kraliyet Şehrine göndermişti.
Yüce Bitki Kralı da Zhang Xuan'i Zehir Salonuna götürmeden önce bir süre tereddüt etmişti.
Karşı taraf onun hayatını kurtarmıştı ve isteğini çoktan kabul ettiği için sözünden dönmesi doğru olmazdı.
Yolculuklarına başlayalı beş gün olmuştu.
"Bu doğru! Kızıl Lotus Dağlarının altında devasa bir volkan vardır ve toprağı kavurur. Bölgede hiç bitki örtüsü olmamasının ve taşların kırmızı olmasının nedeni budur. Sıcak gazın içinde, yüzeyin birkaç on metre üzerinde başlayan ve birkaç yüz metrelik alana yayılan yoğun bir zehirli sis bulutu kaplıdır. Bölgenin üzerinden kanatlı bir vahşi canavarla uçmak mümkün olsa da, Kızıl Lotus Dağlarına inmeleri imkansızdır. Zongshi alemindeki bir vahşi canavar bile zehirli sise temas ederse yedi deliğinden kanayarak ölmesi yalnızca bir dakika sürer!"
Yüce Bitki Kralı açıkladı.
"Bu yüzden girmenin tek yolu yürümektir! Zehir Salonunun Kızıl Lotus Dağlarında zarar görmeden ayakta kalabilmesinin ve sözde adalet savaşçılarının saldırılarından korunabilmesinin nedeni de budur."
Zehir Salonu satmak için zehir üretirdi ve bu işin şeytani doğası gereği pek çok farklı grubu kızdırması kaçınılmazdı. Birkaç milenyum sonra bile ayakta kalabilmesini kısmen güçlü karargahın desteğine borçlu olsa da, yerinin gizli tutulması ve zehirli sis asıl nedenlerdi.
Öncelikle, bu sıra dağların içinde birinin Zehir Salonunu bulabilmesi neredeyse imkansızdı. Ayrıca, bulunsa bile, kanatlı vahşi canavarlarla ulaşmak imkansızdı ve kimse tehdit oluşturamazdı.
"Etkileyici." Zhang Xuan başıyla onayladı.
Kimsenin Zehir Salonunu bulamamasına ve varlığından şüphe duyulmasına şaşmamalıydı. Zehirli sisten oluşan bu pelerin sayesinde, varlığı bilinse bile yalnızca çok az kişi oraya ulaşabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...