"Emredersiniz!"
Gu Mu fiziksel durumunun çoktan olabilecek en kötü seviyeye gerilediğini biliyordu, bu yüzden karşı tarafın durumunu düzeltmek için birkaç aylık tedavi sürecine ihtiyacı olacağını düşünmüştü. Ancak beklentisinin aksine, karşı taraf üç seansın yeterli olacağını söylüyordu. Bu yüzden bu 'kıdemli büyük amca'sından bir kez daha etkilenmeden edememişti.
"Şu andaki durumun kısa dönemde sorun oluşturmaz, bu yüzden diğer iki seansı sonraki tarihlerde yapacağım. Ayrıca, Kızıl Ateş Lotus Tohumu meselesini sana bırakıyorum! Ne de olsa elçi sensin, bu yüzden konuya dahil olmayacağım!"
Sopa ve havucun işe yaraması için doğru zamanlarda kullanılmaları gerekirdi. Gu Mu'nun kendisinden etkilendiğini bilen Zhang Xuan, adamın bir kez daha saldırmasından endişelenmiyordu. Bu yüzden konuşurken yürüyüp salonun merkezindeki koltuğa oturdu.
Gu Mu, Liao Xun ve diğerlerine dönmeden önce başıyla onayladı, "Salon Efendisi Vekilleri ve kıdemliler dışındakiler şimdilik dağılabilirler!"
"Emredersiniz!"
Kimse elçinin sözüne karşı gelmeye cesaret edememişti. Kısa süre sonra odada yalnızca dört kıdemli ve üç Salon Efendisi Vekili kalmıştı.
"İki konu için buradayım!"
Yenlerini savuran Gu Mu çevresini süzdü.
Zhang Xuan karşısında itaatkar bir ast gibi dikkatli ve yaltaklanarak davransa da, hala Zhizun aleminde 3 yıldızlı bir zehir ustasıydı. Bu şubeyi yok etmek onun için çocuk oyuncağıydı.
Mutlak gücü ona tartışmasız bir yetki veriyordu ve kimse ona karşı çıkmaya cesaret edememişti.
"Sayın elçi, lütfen konuşun!"
Liao Xun ve diğerleri çabucak karşısında eğildiler.
"Öncelikle, yeni Salon Efendisini seçeceğim. İkinci olarak, şimdiye olgunlaşmış olması gereken Kızıl Ateş Lotus Tohumunu toplamak için buradayım." Gu Mu konuştu.
"Kızıl Ateş Lotus Tohumları mı..."
Liao Xun ve diğerleri sarsılırlarken, yüzleri soldu.
"Kızıl Ateş Lotusu, toprak alevinin yandığı bölgelerde yaşar ve kendisini beslemek için ölümcül zehirden faydalanır. Hem çiçek hem de yapraklar ölümcül bir zehir taşır ve zehir üretmek için ideal malzemelerdir. Ancak, lotusun diğer bölümlerinde bulunan ölümcül zehre rağmen, tohumları temiz kalır. Tam aksine, Zhizun alemini aşmak isteyen üstatlar için benzersiz bir hazinedirler. Kızıl Lotus şubesinin binlerce yıl önceki kuruluş amacı bu lotusu sahiplenmekti."
Gu Mu yetkin bir tonla konuşmaya devam etti, "Lotus tohumları olgunlaştığına göre, tohumları alıp yaprak ve çiçeği size bırakacağım. Bu konuda bir sorun olacağını sanmıyorum, değil mi?"
"Sorun... olmaz!"
Liao Xun ve diğerleri başlarıyla onaylarken acı acı gülümsediler.
Elçi çoktan konuşmuştu ve 'kıdemli büyük amca' bir kenardan izliyordu. Adama itirazları olsa bile, bunu dile getirmeye cesaret edemezlerdi!
"Bu iyi. Lotus tohumlarının olgunlaşması için daha ne kadar zaman gerek?"
Kimsenin itiraz etmediğini gören Gu Mu, sormadan önce başını memnun bir ifadeyle salladı.
Lotus tohumlarının yaklaşık olgunlaşma sürelerini hesaba katarak buraya gelmişti, ancak tam zamanını kestiremiyordu.
"Elçiye yanıt olarak, olgunlaşmaları için hala on gün gerekli!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasiaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...