EMİR BENİM GÖNDERİMİ BEĞENDİ!!!
BÜTÜN DÜNYAYA HAYKIRMAM LAZIM (seline)Selinduyyar ve eladuyymaz
Ela
SELİN ACİL BAKMAN LAZIMSELİN
SELİN.
SELİNSelin
LAN NE NE
NOLDU ELA.Ela
SELİN EMİR GÖNDERİMİ BEĞENDİ
'ss'Selin
LAN OHA"Emirssahin size mesaj göndermek istiyor."
Emir
Elim çarpmıştı kusura bakmaEla
Anlamadım?Emir
Gönderini beğendim ya elim çarpmıştı heyecanlanma yani onu demek istiyorum.Ela
Neden sen çok önemli biri misin ki heyecanlanıyım?E
mir
He yok ondan değildi pardon rahatsız ettim görüşürüz Ela.Ela
Umarım görüşürüz emir
(Mesaj gönderilmedi.)
Ela
GörüşürüzNe ciddi miydi dalga mı geçiyordu bu adam benimle şaka mı ya
Kırılmıştım ama aynı zamanda sinirlenmiştim de ne yani heyecanlanma falan asla heyecanlanmamıştım zaten.Emir adlı yayıncıdan bir bildirim!
"Yayını şimdi açıyorum."Kesin bir şey olmuştu bu kadar ruhsuz yazması imkansız. gençler derdi normalde şimdi demedi soğuk bir bildirimdi kesinlikle Emir'in moralini bozucak bir şey olmuştu. Yayın bildirimi geldi hemen tıkladım ve yayına girdim Emir'in gözleri doluydu başını aşağıya eğdi gözünden bir damla yaş düştü onu öyle görünce benimde moodum düştü chat çıldırıyodu Emir'i hiç takmayıp valo at diyen bile vardı ya! Chate noldu yazdım diğer herkes gibi Emir derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
" Eminim hepiniz merak ediyordunuzdur uzun zamandır yayın açmıyorum. Bunun sebebi kardeşim Melis arkadaşlar Melis'in ciddi sağlık sorunları var ve kan'a ihtiyacı var sizdeb ricam kan'ı Melis'in kanı ile uyuşanlar varsa lütfen bizden 3 yaşındaki kardeşimden esirgemesin. Kan vericek olanlar için kan grubu B Rh pozitif kan vericek olan kişinin 18 yaşından büyük olması lazım herhangi bir sağlık sorunu olmaması lazım ve bazı şartlar hikayemde paylaşacağım şimdiden hepinize teşekkür ederim."BENİM KAN GRUBUMDA B RH POZİTİF VE HERHANGİ BİR SAĞLIK SORUNUM YOK. Emirin hikayesine baktım ve bütün şartlara uyduğumu oğrendim hemen evime 10dakikalık uzağındaki hastaneye gittim Melis'in adını soy adını verip kan verdim. Doktorlar bana olumlu bir sonuç söyledi telefon numaramı aldılar ve Melis'in abisinin bana ulaşacağını söylediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Grubu B
Novela JuvenilBir yayıncıya gönlünü kaptırmak mı? Asıl imkansız aşk budur işte. Onunla birlikte olamayacağını bile bile ona yakınlaşıyorsun. Fakat galiba oda bana yakınlaşıyordu. Birbirimize itiraf edemesekte bir çekim vardı aramızda çok barizdi. Argo ve küfür iç...