Anılarında kayboldum...

209 17 120
                                    

2. Kitabımıza hoş geldiniz sefalar getirdiniz🤗🧚‍♀️

Not: Lütfen kitabın başını okuyup kitabı bırakmayın. Kitabımız kötü sonla bitmiyor.

Oy ve yorum atmayı unutmayın!

Ve lütfen şarkıları dinleyin...

_________

"Bu filmde çok güzelmiş anne. Geleceği gerçekten böyle hayal etmeleri çok komik aslında. Şu anda bile uçan arabalar yok"

"Klasik filmler her zaman güzeldir oğlum. Yarında serinin 3. Filmini izleriz"

"Bunu çok isterim"

Annemle birlikte oturup 'Geleceğe Dönüş' izlemiştik. Onunla birlikte eski filmleri izlemeyi seviyordum. Şimdi ise saat neredeyse gece yarısına geliyordu. Kapı çaldı. Bu saatte kim gelmişti ki?

"Anne birini mi bekliyorduk?"

"Hayır oğlum sen otur ben kapıya bakarım"

Annem, önce kapının deliğinden bakıp sonrasında kapıyı açtı.

"İyiki doğdun Hyunjin, iyiki doğdun Hyunjin.."

Herkes bir ağızdan doğum günümü kutlamak için meşhur şarkıyı söyleyerek kapıdan içeri giriyordu. Wooyoung elinde pastayla geliyor, San şarkıyı söylüyor ve Mingi de konfeti patlatıyordu. Ben bile doğum günümü unutmuştum...

"...Mutlu yıllar sana!"

Hepsi alkışlamaya başlamıştı. Mingi konuştu.

"En küçüğümüzde yaşlanıyo! Bu günleri de mi görecektik"

"Aramızda bir yaştan bile az var Mingi"

"Sus sen çok duygulandım"

Yanıma gelip bana sarıldı ve yanağıma sulu bir öpücük kondurdu. Yanaklarımı sıkıyordu. Ben de onu ittirdim.

M"Hyung'unun gülü be!"

H"Sus Mingi"

"Çocuklar siz keyfinize bakın. Benim de uykum var zaten. Size iyi eğlenceler"

M"Amelia teyze kalsaydın"

"Olsun oğlum Mingi. Ben şimdi odama geçeyim. Sende öldürmeden oğlumun üzerinden kalk"

Mingi anneme gülümseyip üzerimden kalkınca, Wooyoung elindeki pastayı masanın üzerine bırakıp yanıma geldi. Elimi tutup beni oturduğum koltuktan kaldırdı. Dudaklarıma eğilip kısa ama derin bir öpücük kondurdu. Annemde odasına geçmişti.

"İyiki doğdun sevgilim"

Tişörtünden çekip ben de onu öptüm.

"Lan yavaş aile var burda"

San'ın sesiyle birbirimizden ayrıldık.
Oda gelip bana sarıldı.

"E hadi pasta yiyelim buraya o yüzden geldim!"

W"Of Mingi sıç ortamın içine"

M"Sus Woo"

H"E hadi o zaman pasta yiyelim"

M"Bak Woo çocukta aç sana demiştim"

Hep birlikte masaya kurulup pastayı bölüştük. Mingi'de biz bölüşürken biraları getiriyordu.

M"Bana sakın küçük dilim vermeyin ha"

S"Birazdan sana hiç vermeyeceğim Mingi"

M"SanA çay yok"

Lost Memories Of Butterfly \\ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin