Na mračnami zakrytom nebi,
Pritiahnutá silou prílivu,
Stojí Čierna Perla
Skrýva srdce divoké ako búrka vichrov.Zlá legenda kráča s ňou v kroku,
Šavla zo zázračnej čiernej perly,
Ktorú získala na tých útesoch,
Kde morská hmota stráži tajomstvá storočia.V morskej hmle vtipkuje s osudom,
Čierna Perla, kráľovná temných vôd,
Nech si víchor zaniesol jej meno,
Táto pirátka vládne s dušou odvážnou.Na koráb vyletia vlajky temné,
V srdci však chlad, hľadajúci slávu,
Čierna Perla, prichádza v noci,
Zanecháva stopy, čo zradu proklamujú.V tú noc v diaľke pri stenách útesov,
Jej šavla žiari pod svetlom mesiaca.
Legendárne čierne perly tajomných útesov,
Zaseknuté v čase, chránené vlnami.Čierna Perla, morská kráľovná,
Nikdy nezradí túžbu po sláve.
Vo vetre znejú jej piesne vášnivé
Do krásneho prístavu prichádza a spálený opúšťa.Vládne morským vodám,
Morské hlbočiny jej dušu volajú.
Zanecháva stopy, keď odchádza,
A jej legenda v mori naveky ostane žiť.A tak Čierna Perla vládne temným moriam,
V morskom kráľovstve nech žije na veky.
Legenda o nej bude v mori znieť,
Pirátka s dušou divokou, ako búrka vichrov.Mishell
,,Hoď sebou, ty štetka!"
Skríkol po mne ohavný chlap s žltými zubmi a mastnými vlasmi. Moja mama ma vždy varovala pred ľuďmi, ktorých kontakty siahajú až na more. Ako to myslela? Ja tiež som to nechápala, keď som ešte bola malá, no z časom som na to prišla.
Išlo jej o pirátov. Ľudia, ktorý sa poznajú hoci len s jedným - nikdy nemajú dobré úmysly. Ako každé dieťa, brala som slová mojej matky dosť skepticky. Vedľa predsa nie každý musí byť ihneď zlý, či prefíkaný.Ale bohužiaľ svet sa riadi svojími pravidlami a ukázalo sa, že aj ten, komu ste naozaj dôverovali vás môže zradiť. Takto sa to stalo aj teraz. Potrebovala som sa prepraviť z Británie do Karibiku, keďže sa mi podarilo ukradnúť prsteň princeznej. Spoznala som chlapa menom Filip, ktorý mal kontakty po celom kontinente a aj na divokých vodách. To práve on mi aBritánie do Írska, kde sme spolu strávili krásne dva mesiace. Spolupracovali sme spolu a dokonca som mu začala aj naozaj dôverovať. No bohužiaľ nič nie je také rúžové, ako sa zdá. Filip mal podpísaný kontrakt s mužmi, ktorí predávali pirátom nevoľníkov. Bohužiaľ to som zistila už keď bolo neskoro. Predal ma mužovi, ktorý má práve v tej chvíli predával niekomu inému. Bola temná noc. Hviezdy osvetľovali tmavé, ale krásne nebo a more hralo svoju vlastnú hudbu. Nachádzala som sa v prístave. Moje ruky a nohy boli spútané reťazami tak isto, ako tých všetkých ďalších zajatcov. Moje hnedé, husté vlasy mi padali do mojích zelených oči, ktoré vlasy ukryli spoločne s mojou tvárou pred pohľadmi tých odporných mužov.
Muži... Ako som ich nenávidela. Vždy si mysleli, že to oni vládnu na zemi a aj na mori. No časi sa menia a našli sa ambitné ženy, ktorým sa podarilo zmeniť dejiny. Jednou z nich bola kapitánka Čierna Perla - pravým menom Andrea, ktorá bola známa na celom svete svojou krutosťou. Neprehrala ani jednu morskú bitku. Každého svôjho nepriateľa rozbila na toľko, že nezostalo po ňom ani stopy. A tí, ktorý prežili zostali brutálne popravený z jej rúk. Hovorí sa, že jej šavla bola vyrobená zo vzácnej perli medzi čiernymi útesmi. Krúži o nich legenda v ktorej sa rozpráva, že len vybraný osudom človek môže nosiť pri svojom boku šavlu z tých útesov. Každý, kto sa snažil nájsť alebo hoci len priblížiť k útesom, jeho loď sa hneď potopila kvôli silným vlnám, ktoré sa z ničoho nič zmenili na divokú šelmu. Nikto nevie, ako Čierna Perla dostala tú šavlu, no každému bolo jasné, že more už nikdy nebude také, ako kedysi.
Pohŕdala som každým jedným pirátom na tomto svete. Každý z nich bol podľa mňa len úbožiak, ktorý si vybral tú ľahšiu cestu v živote. Bolo mi jedno o ňom krúžia aké legendy. Všetci boli taký istý. Zlý a skazený.
YOU ARE READING
Melódia Čierneho Útesu || Mishell x Andy
FanfictionPirátka, známa na mori ako Čierna Perla dostáva na svoju palubu nových nevolníkov, ktorí majú pre ňu pracovať do svojej smrti. Medzi nimi sa objavuje aj dievča Mishell, ktoré sa dostalo do nevoli náhodou. Svojím temperamentom upúta pozornosť najviac...