Seven

450 27 12
                                    

"Someone as dangerous, tainted and flawed as you"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Someone as dangerous, tainted and flawed as you"

Alissa, aynanın önünde dönüp dururken bir yandan Ariana'ya steve ile yaşadığı şeyleri anlatıyordu.

Ariana kızın liseden beri en yakın arkadaşıydı. Moda tasarımcısı bir arkadaş her zaman işe yarar değil mi?

Normalde Natasha yardımına koşardı ama oda orada olacaktı. Bu yüzden kız yakın arkadaşını aramaya karar vermişti.

Ariana ayağa kalktı ve yakın arkadaşının etrafında dolaşarak elbiseyi kontrol etti.

"Çok mu abartı oldu?" Alissa arkadaşına döndü.

Kızın dolabı kırmızı - siyah ile doluydu. Ariana  başını iki yana salladı.

"Hayır, mekana uygun oldu" Alissa başını salladı.

Bakışları duvardaki saat ile buluştuğunda arkadaşına sarıldı.

"Yardım için teşekkür ederim ari, seni eve bırakayım mı?" kız başını iki yana salladı.

"Araba ile geldim" Alissa çantasını aldı ve ikili aşağıya indi.

Alissa, Steve'in evinin önüne gelince beklemeye başladı. Biraz gergindi. Sonuçta steve ile aralarında bir şeyler vardı.

Ve kızın son istediği şey onun arkadaşları ile kötü anlaşmaktı. Başını arka koltuğa çevirdi ve hediyeyi kontrol etti.

Steve arabanın kapısını bir anda açınca Alissa yerinden sıçradı.

"Tanrım!" steve gülerek Alissa'nın yanağına bir öpücük kondurdu.

"Gergin görünüyorsun" Alissa güldü.

"Toplantıda bu kadar gergin değilim" steve güldü. Alissa arabayı çalıştırdı ve yola koyuldular.

"Çok güzel olmuşsun" Alissa gülümsedi.

"Teşekkür ederim sen de çok şıksın" steve ona evinde yaşadığı garip bir olayı anlatırken Alissa'nın eli kolyesine gitti.

Tony onu verdiğinden beri boynundan hiç çıkarmamıştı. Sonunda geldiklerinde arabayı park ettiler ve içeri geçtiler.

Alissa çantasını omzuna astı ve steve'in elini tuttu. Şık küçük bir kafede kutluyorlardı.

Natasha siyah elbisesi ile hemen görüş alanına girdi. Alissa Steve'in elini bırakmadan kızın yanına yöneldi.

"Natasha!" arkadaşı arkasını döndü ve Alissa'yı kucakladı.

Alissa, Steve'in elini bıraktı ve kıza sarıldı. Natasha onun kulağına eğildi.

"Kolyeyi nerden buldun?" Alissa geri çekildi ve kıza soru sorarcasına baktı.

Natasha biraz sinirli görünüyordu.

"Ben satın aldım" Natasha kızın elinden tuttu ve onu köşeye çekti.

"Bu kolyeyi tanıyorum Viyole" Alissa ikinci ismini duyunca sinirlendi.

"Çok kurcalama Alianovna" Natasha dişlerini sıkarak cevap verecekti ama yanlarına steve geldi.

"Hadi gidelim" gülümseyerek Natasha'ya selam verdi.

Doğum günü kızını aramak için gözlerini etrafta gezdiren Alissa tanıdık bir yüz gördü.

Kolunda bir sarışın bir kadına neşe ile bir şeyler söylüyordu. Stark.

Alissa bir kaç saniye ona baktı. Tony'nin gözleri etrafta dolaşırken kızda durdu.

Kızın kolyesi gözüne çarptı. Çok uzakta durmayan Tony kıza yöneldi ama Alissa steve'in kulağına eğildi.

"Ben hediyeyi getirmek için aşağıya iniyorum"

Steve başını salladı. Alissa yumruk yaptığı elini çözdü. Otoparka doğru hızlandı.

















Düşüncelerinizi lütfen belirtin benim için önemli. :)

Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin