Nikin nk.
Istuin koulunkäytävänlattialla ja kuuntelin kuulokkeillani musiikkia. Pian kuitenkin tunsin iskun kyljessäni. Nostin pääni ylös ja näin Danielin. Otin kuulokkeet pois korvistani. "Mitä haluut?" Kysyin. "En nähny sua sii. Luulin et olit roska, eiku hetkinen nii sä ootki." Hän sanoi.Pyöräytin vain silmiäni ja nousin ylös lattialta. Lähdin kävelemään pois. "Hei älä karkaa." Daniel sanoi. En välittänyt, vaan jatkoin matkaani. Pian minut työnnettiin seinään. "Pelkääks meiä pikku homo tappeluu?" Hän kysyi. Riuhtaisin itseni irti hänen otteesta. "Mä en pelkää ja onks sul ongelma sen asian kaa et oon homo?" Kysyin. "On. Kato ku mä en tykkää siit et mua kattellaa pukkaris ja suihkus." "Et oo mun tyyppii." Sanoin.
Daniel naurahti. "Sä taidatki tykätä vähä rajummist otteist." Hän sanoi ja katsoi kaulaani. Vedin hupparinkauluksen kaulani eteen. "Entä sitte?" Kysyin. "Sä oot ihan vitun kuvottava. Toi ei oo normaalii." Hän sanoi ja löi minua sitten nyrkillä mahaan, jonka jälkeen hän lähti.
Laitoin käteni mahani ympärille ja lyyhistyin lattialle istumaan. Helvetti. Ajattelin. "Onks sul kaikki hyvi?" Kuulin tutun äänen kysyvän. Käänsin pääni sivulle ja näin tutun pojan, en kylläkään muistanut hänen nimeään, sen muistan että hän lainasi kirjaansa minulle. "On mul." Vastasin ehkä liian tylysti. Nousin ylös lattialta ja kävelin poikien vessaan.
Vessassa nostin huppariani ja katsoin peilin kautta mustelmaa joka oli kyljessäni. Laskin hupparini ja huokaisin.
Time skip
Heitin reppuni huoneeni lattialle. Tunsin kädet vyötäröni ympärillä ja pusun kaulassani. Eetu vei kätensä hupparini alle. Vedin hänen kädet pois. "Ei tänää. En jaksa." Sanoin ja menin istumaan sängylleni. Eetu kaatoi minut sängylle ja istui hajareisin lantioni päälle. "Eetu mä sanoin ettei nyt. Lopeta." Sanoin."Miks ei?" Eetu kysyi ja painoi käteni patjaa vasten. "En jaksa, okei." Sanoin. "Toi ei oo syy." Hän sanoi. Hän veti hupparini pois minulta ja alkoi suutelemaan rintakehääni. "E-Eetu lopeta!" Huusin ja tönäisin hänet lattialle. "Mikä sua vaivaa?" Eetu kysyi ja nousi ylös lattialta. "Johtuuks se tost mustelmast sun kyljes?" Hän kysyi.
Peitin mustelman kädelläni. "Mä vaan en halua nyt." Sanoin hiljaa. "Kuka löi sua?" "Ei kukaan. Mä kaaduin." "Ja vitut sä mitään kaaduit! Kuka löi sua?!" "Ei kukaan!" Huusin. Olimme hetken hiljaa, kunnes Eetu rikkoi sen. "Sua kiusataan edelleen, eikö?" Hän kysyi. Pysyin hiljaa. Eetu huokaisi turhautuneena. "Ei vittu Niki." Hän sanoi ärtyneenä. "Miks et kertonu?" Hän kysyi. "Se ei oo vakavaa." Sanoin.
"Sut on hakattu ja sä sanot et se ei oo vakavaa." Hän sanoi. "Vois olla pahemminki." Sanoin. "Miten ni pahemmin? Tää on jo tarpeeks paha." Hän sanoi. "Miks sä oot noin huolissas? Mä pärjään, joten anna olla." "Koska mä välitän susta." "No älä." Sanoin. Eetu katsoi minua hämmentyneenä. "Kerro nyt kuka se oli." Eetu sanoi. "En kerro." Sanoin. "No sit sä et jätä mul paljoo vaihtoehtoi." Eetu sanoi ja lähti.
Nousin ylös sängystä, vedin hupparin päälleni ja juoksin Eetun perään. "Odota!" Huusin. Poika pysähtyi eteiseen. Eetu kääntyi minua päin ja katsoi kasvojani tai siinä olevia mustelmia. Hän otti leuastani kiinni ja katseli ruhjeitani. "Kuka se oli?" Hän kysyi uudestaan. Irroitin hänen otteen leuastani. "Eetu anna olla, jooko?" Kysyin. "Mä kysyin kuka se oli?" Hän kysyi ärtyneenä. Avasin suuni sanoakseni jotain, mutta suljin suuni. "Selvä." Hän sanoi ja lähti asunnosta.
Jimin nk. Time skip
Kävelimme kavereideni kanssa mikaelinkirkon puistossa. Menimme kalliolle istumaan. Heikki laittoi kaiuttimesta musiikkia. Minulla oli kotiintuloaika mennyt jo, mutta en halunnut lähteä takaisin laitokseen, joten menen Leolle yöksi.Huomasin kun kaksi poikaa käveli meitä kohti. "Ootteks te ******* koulust?" Blondi poika pesäpallomailan kanssa kysyi. "Joo." Vastasimme. "Ette sattuis tietää ketä kiusaa Nikii?" Poika kysyi. Katsoimme Heikin ja Leon kanssa toisiamme. "Kannattais vastaa tai teil käy jotai." Ruskeahiuksinen poika sanoi nauraen. "Ei me tiedetä." Heikki sanoi. "Ootteks te iha varmoi?"Blondi kysyi. "Ollaan. Ei me olla nähty et ketää kiusattais. Ei ees tiietä kuka o Niki." Leo sanoi. Pojat lähtivät.
"Ketä noi oli?"Kysyin. Pojat kohauttivat hartioitaan.
——————-
Sanoja: 624
ESTÁS LEYENDO
Lets be broken together
Novela Juvenil"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...