sekiz ağustos salı, iki bin yirmi üç.
05.24Üstteki satıra başlama tarihlerinizi bırakabilirsinizz.
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hem klişe hemde değişik bir yarı texting olabilir ama ne olacağı hakkında henüz fikrim yok artık ilerleyip göreceğizzz.
Eee o hâlde başlayalım mı??
🧚🏻
"Ve insanın en güzel tesadüfleri, başka bir kalpte kendi kalbinin benzerine rastladığı an başlar"
0530.: kan ve ter karışımı kaplıyorsun içimi.0530.: bu ne beter acıymış, sende hissettin mi?
Genç kız gözlerini tuttuğu bardaktan çekip baygın bakışlarını yanında titreyen telefona çevirdi. Düşüncelerini bir türlü toparlayamamış her zamanki gibi düşüncelerinden uzaklaşmak için cafe bara gelmişti. Bir kez daha titreyen telefonunu sinirle eline alıp gözlerini kırpıştırarak okuduklarını teyit etmeye çalıştı.
0530.: kalbimin ellerinin içinde
hızla çırpınışını sende hissettin mi?Ayla: neyi hissetmem gerekiyordu tam olarak?
0530.: beni.
Ayla: ben bunca zaman bir kalbim
olduğunu bile hissetmemişim.Ayla: seni mi hissedeceğim?
0530.: belki beni hissetmeyi denersen
bir kalbin olduğunu da hissedersin.Ayla: hmmmm bak sen, öyle mi olurmuş?
Genç kız alkolle bulanan zihnini aylar sonra ilk kez bir şeyler uğuldamamasıyla aklından geçen ilk şeyleri aradı ardına sıralamıştı. Neden cevap verdiğini dahi bilmiyordu. Ama canı biraz oyun istiyordu, biraz eğlence.
0530.: sarhoş musun sen?
0530.: saatlerdir içiyorsun, bu kadar yetmez mi?
Ayla sanki görecekmiş gibi elini havalandırmış başı ile beraber iki yana sallamıştı. Genç adam onun bu hâlini görünce istemeden gülerek onu izlemeye devam etmişti. Bir yandan da zihninden bir an olsun çıkmayan buz mavisi gözlerini izliyordu kadının.
Ayla: ilk olarak gayet ayığım!
Ayla: ikinci olarak bir sapığım olduğunu
yeni öğreniyorum.Ayla: ve inan bu hiç hoşuma gitmedi.
0530.: ilk olarak gayet de sarhoşsun!
0530.: ikinci olarak sapığın değil, aşığınım.
0530.: ve inan bu benimde hiç hoşuma gitmiyor.
0530.: sana böyle delicesine kapılan kalbimin atışlarını duymaman,
0530.: her yanımdan geçmende kokunu almak istesem de adım atamamam,
0530.: seni her gördüğümde parıldayan harelerimi senden alamam,
0530.: ve bunun gibi onlarcası bunlar o kadar canımı sıkıyor ki Ayla.
0530.: artık gör istiyorum beni,
duy istiyorum şu seni görünce hızlanan, dört nala atan kalbimi.0530.: söylesene Ayla sen hiç böyle
hissettin mi?Ayla: iyi edebiyat yaptın, şair olmayı düşünür müsün?
Ayla: ya da belki de bir şairsin ve yeni şiir kitabın için beni gözüne kestirdin?
Ayla: bu kulağa daha mantıklı geliyor.
0530.: güzelim sarhoşsun o yüzden bu söylediklerini sadece gülerek okuyorum.
0530.: yarın bu mesajları görüp kendine iyi bir küfür savurmamanı diliyorum.
0530.: şimdi lütfen evine git.
0530.: zira sen kalkmamaya devam edersen ben eşlik edeceğim sana.
Ayla: offf ammada dil döktün.
Ayla: tamam gidiyorum. kına yak!
Genç adam sevdiği kadının yazdıklarına parıl parıl parlayan kehribar gözleriyle gülümseyip olduğu masaya baktı. Sarsak adımlarla yerinden kalkmış çantasını koluna takmıştı. Adam sendelediğini gördüğünde adımları ondan habersiz çoktan kadının yanını bulmuştu. Sağ kolunu iki eliyle tutup doğrultmuştu sevdiği kadını.
Teninin tenine değdiğini yeni yeni fark ettiğinde baştan aşağıya uyuşmuş gibi hissetti. Güzel saçlarından yayılan kokuyla derin bir iç çekti. Parmak uçları kaşınıyordu adeta, sevdiği kadına dokunma dürtüsü tüm bedenini ele geçirmişti. Kafasını iki yana sallayarak anın büyüsünden çıkmak istemişti.
Kadın homurdanarak yanındaki adama baktı ama gözleri bulanıklaştığı için yüzünü net göremiyordu. Elini kollarından çekmek için hareket ettiyse de başaramamış aksine yeniden sendelemişti.
"Ya bıraksana!" diye çemkirmesiyle sevdiği adam gülümsedi. Onu bu hâlde eve yalnız gönderemezdi özellikle de Ankara'nın ayazında, bu saatte.
"Bırakmıyorum bücür cadı." dedi sevimli çıkan sesiyle. Kadının şu anki hâli ona bu şekilde hitap etmesine neden olmuştu.
"İlk olarak ben bücür cadı değilim!" bunu söylerken işaret parmağını göğüs kafesine bastırmıştı. "İkinci olarak gayet de bırakacaksın!" bu sözlerin ardından ayağını zemine sert olmasını umduğu bir şekilde vurmuştu. Adam bu hâline dayanamayıp ve sarhoş olmasından yararlanarak onu tek hamlede kucağına almış ve başını omuz girintisine sokmuştu.
Genç kadın ayaklarını salladı ve bağırarak boğuk sesiyle konuştu. "Ya bıraksana, imdat kadın kaçırıyorlar." adam kahkahasını bu sefer içine atmayıp gür bir şekilde güldüğünde kadın kafasını havaya kaldırmaya çalıştı ancak adam boynunu kadına daha fazla yaklaştırması ile mağlubiyete uğramıştı.
İstemeden nefes aldığında adamın kokusu burnuna nüfuz etmişti. Tüm hücreleri titrerken yutkunmuş elini adamın omzuna atmıştı.
" Çok hoş kokuyorsun."
🧚🏻♀️
İlk bölümün sonuna geldikkk.
İlk baştaki fotoğrafta Ayla'mıza ait.
Neler düşünüyorsunuz, nasıldı bölüm???
Eğer varsa buraya okumasını istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyebilirsinizz.
Sizleri seviyorum, diğer bölümde görüşmek üzeree. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende hissettin mi?
Teen Fiction[yarı texting,] Bitirdiği sigarasını yere atıp is kokan ellerini kahverengi saçlarının arasından geçirip tebessüm etti. Acı bir tebessümdü bu, az önce benim ona sunduğum tebessüme çok benziyordu. "Yalnız olmam gerekiyordu. Herkesin üstüme düşüp 'her...