Tom? Bill?

71 1 3
                                    

*8 évvel később*

Holnap költözök Berlinbe, úgy gondoltam új helyekre megyek el, és Berlin mindig is a kedvenc városom volt. Na de mesélek egy kicsit magamról! Lia a nevem, Lia Enderson. 19 éves vagyok, Gitározom, és énekelek. Nincsenek barátaim... mióta a két legfontosabb ember elhagyott... nem kerestem új barátokat... Volt két kiskori Barátom... Tom kaulitz,és Bill Kaulitz, lehjobb barátok voltunk, de sajnos el kellett költözniük Berlinbe, mert anyukájuk kapott munkát... Tom megígérte hogy meg keres ha nagyok leszünk.. de szerintem már el is felejtett... amúgy azóta ők már be futottak "Tokio Hotel" néven 2 barátjukkal, Georg-al és Gustav-al! Bill énekel és csodás hangja van, Tom és Georg gitároznak és valami fenomenális, Gustav pedig dobol nincsenek szavak olyan csodálatosak együtt.. Amúgy nagyon jó zenéket írnak, ha lehet mondani "fan" vagyok, de nem az a megszállott fajta, hanem az a normális😆. Na de ennyit erről. Vissza a jelenbe.

Reggel az ébresztőm keltett fel. Még be kellett pakolnom, sietnem kellett mivel most 6:00-van a gépem pedig 10:00-kor indul! Gyorsan bepakoltam a bőröndbe, nem viszek sok cuccot, úgyis vásárolok ott! Le fürödtem, megcsináltam a sminkem, ami egy kis korrektorból, szempillaspirálból és szájfényből állt. Majd felvettem egy kék Baggy nacit, és egy sima fehér oversize pólót. Majd a converse cipőm. Gyors össze dobtam egy szendvicset és meg ettem. Majd hívtam egy taxit ami ki visz a repülőtérre. Ide ért a taxi és már a repülőtéren vagyok, nemsokára szállok fel! Nagyon izgulok, vajon látom majd Tomot és Bill-t? Vagy egyáltalán emlékeznek majd rám? Vagy megutáltak? Vajon még mindig olyan jó barátok lennénk mint régen? Vajon Tom már el felejtette a kisujj eskünket? Vajon már van valakije? Ehhez hasonló kérdések cikáztak a fejemben, de annyira fáradt voltam hogy be aludtam...
Egy utaskísérő keltett, hogy már itt vagyunk. Kicsit kínos volt mit ne mondjak de túléltem ezt a beszélgetést is🥲. Le szálltam majd egy taxit hívtam ismét, hogy elvigyen a házamhoz...
Amúgy egy gyönyörű házról van szó. Most pakolok be a házba, tudjátok zenét hallgatok, táncolok, dúdolászok. Amikor hallom hogy valaki csenget. Oda megyek ki nyitom és egy Raszta hajú, és egy fekete hajú fiúval találom szembe magam.
-Tom? Bill? -kérdeztem könnyekkel a szememben-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kisujj eskü<3 || Tom KaulitzWhere stories live. Discover now