Όλα κυλούν ομαλά η Αθηνά τις δύο τελευταίες βδομάδες από τότε που έχει έρθει η Βαγγελιώ στο κελί έχει ξεκινήσει να κάνει διάφορες δραστηριότητες καθώς να κατεβαίνει και στην τραπεζαρία.
Πριν φοβόταν και την σκιά της και δεν πήγαινε πουθενά μόνη της. (και όχι άδικα)Μία βδομάδα πριν τη δική της είχε βγει στο προαύλιο και καθόταν και σκεφτόταν την επερχόμενη δική που έρχεται.
Ξαφνικά την πλησίασαν δύο συγκρατουμενες της και άρχισαν να την προκαλούν βρίζοντας την.
Η Αθηνά στην αρχή δεν τους έδωσε καμία σημασία αλλά δεν άντεξε και σηκώθηκε να τις "αντιμετωπίσει" λέγοντας τους να μην την ενοχλούν.Αυτές έκαναν πως φεύγουν αλλά η μία γύρισε και της έριξε μια μπουνιά και μια κλωτσιά στο στομάχι.
Ξαφνικά εμφανίστηκε από το πουθενά η Βαγγελιώ και τις απομάκρυνε.
Πήρε την Αθηνά και πήγανε στο κελί τους για να της περιποιηθεί τα τραύματα της στο πρόσωπο που έτρεχαν αίματα.
Όσο η Βαγγελιώ φρόντιζε τα τραύματα της Αθηνάς της έλεγε κάποια πράγματα:
Β. Αθηνά δεν πρέπει να έχεις πολλά-πολλά μαζί τους αυτές ανήκουν σε μια από της δυο συμμορίες που υπάρχουν μες την φυλακή.
Αθ. Μα δεν τους δίνω καθόλου σημασία μόνες τους μου επιτέθηκαν. Και τι εννοείς δύο συμμορίες;
Β. Η μία συμμορία είναι αυτή που ανηκουν αυτές που σε κατάντησαν έτσι. Και η άλλη είναι αυτές που στην αρχή στο παίζουν φίλες και προσπαθούν να σου αποσπάσουν χρήματα.
Αθ. Και πως το κάνουν αυτό;
Β. Στην αρχή σε έχουν από κοντά και βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες ώστε να τους λυπηθείς και να τους δώσεις χρήματα.
Στην ουσία σου πουλάνε προστασια χωρίς να το ξέρεις. Αν δεν σε πείσουν να τους δώσεις τα λεφτά που σου λένε συνεργάζονται με τις άλλες και σου κάνουν την ζωή μαύρη.
Αθ.Μαλιστα εσύ σε πια από της δυο ανήκεις;
Β. Σε καμία από της δυο δεν θέλω μπλεξίματα και το κυριότερο θέλω να πεθάνω από φυσικά αιτία.Άρχισαν να γελάνε βέβαια η Αθηνά δεν φανταζόταν ότι θα τις βγαίνανε ξινά
BẠN ĐANG ĐỌC
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...