Selaağğğm bu bölümü bi tık uzatabilirim ama bölüme özel bu arada smut yok arada ona yakın şeyler olabilir ama smut asla yok eğer smut için okuyan varsa kitaptan çıkış yukarıda
Neys
Yıldız hanım yazmaya başlarr
İyi okumalare 💅
___________2. Ağız anlatımı
Gece olmuştu
"Bebeğim orda ben bile senden korktum biliyor musun!"
Minho iki saattir aralıksız beni övüp duruyordu.
"Minho balım sence uyumamız lazım değil mi? İki saattir beni övüyorsun bıktım ayol. "
"Tamam bebeğim nasıl isterse"
Diyip beni kucağına oturtdu. Kucağındayken çok rahat hissediyordum. Bunu Minhom'da biliyordu.
"Bebeğim servisdeki olayı hala unutmadım"
Kızarmaya başlamıştım. Utancımdan kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Benim biricik sevgilim tek kelime ile mükemmeldi.
"Utanınca ne kadar tatlı oluyorsun biliyo musun? "
"Hmhm"
Başımı boynundan kaldırıp burunlarımızı birleştirdi. Kafasını sağa sola çevirip mm'lıyordu. Yicem kocaman
Dudaklarıma küçük küçük öpücükler konduruyordu. Kalbim. Bu adam bana çok iyi geliyordu. Yüzüme öpücükler konduruyordu. Bende huylandığımı ve yapmamasını söylüyordum. Bizim çadıra birden Seungmin girmişti. Ciddi ve sınırlı bi ses tonuyla
"Jisung, gel buraya"
Demişti. Ürpermedim değil.
"Tamam, Minho ben hemen geliyorum"
Kafasını sallamıştı bende gülümseyip Seungmin ile çıktım çadırdan. Beni ağaçların arkasına götürmüştü. Orda Jeongin, Felix vardı. Yüzleri düşüktü. Seungmin benim kolumdan tutuyodu. Bırakıp karşıma geçti. Yanında o ikisi vardı.
"Jisung.. Hepimiz sana çok kırgınız."
"Hyung.. Sana inanmak istemiyorum"
"Mutlu musun Jisung. Bizi kırdığına! "
"Ne oldu söylesenize? Kötü birşey mi yaptım? "
"Yaptın Hyung.. "
"Jeongin dur bi. Öncelikle Jisung sen Minho ile sevgili olduğun için artık bizim ile konuşmuyorsun sevgili olduğunuzu bile söylemedin! Bizle takılmamaya konuşmamaya umursamamaya başladın! YETERİNCE KIRMADIN Mİ BİZİ! Söyle biz kaç yıllık arkadaşız 8 değil mi? Birbirimizden sakladığımız hiç birşey yok DEĞİL Mİ? Hepimiz birbirimizi adımız gibi biliyoruz. Yeni birşey yaşadığımız zaman ne yapıyoruz GELİP BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞIYORUZ DEĞİL Mİ?"
Jeongin ve Felix ikimize de üzgün ifade ile bakıyordu. Ben ise bakışlarımı ayaklarıma çevirdim yaptıklarımdan çok utanmıştım.
"Üzgünüm.. "
"OLURSUN TABİ! Yürüyün Han ile işimiz kalmadı. "
Han dediği sırada yüzüne baktım şaşırmış bi şekilde Seungmin bana asla Han demezdi eğer gerçekten kırılmadıysa. Ve 8 yıldır bana ilk defa kırılmıştı. İlk...
Seungmin gittiğinde Felix ve Jeongin ile yalnız kaldım. Ben yere bakıyodum hiç birşey demeden. Bana bu kadar kırılmış mıydı?
"Hyung herkes böyle birşey yaşar kendini üzme sadece Seungmin ı bilirsin ya fazla agrasif birisi"
"Jisung üzme kendini o sana 8 sene boyunca ilk defa kırıldı o yüzden fazla tepki verdi üzülme yeminle!"
Seungmin küstüğü zaman barışması aşırı zor oluyordu. Seungmin babamız gibi olduğundan bize aşırı zor kırılırdı. Bizde tabi kendimizden çok onu sevdiğimiz için bu kadar fazla üzülmüştüm. Hiç birşey demeden ayrıldım ordan. Çadırın önüne geldiğimde yüzüme sahte bir ifade takındım ve içeri daldım.
Dalmaz olsaydım. Minho ve şu sabahki sikik kız yiyişiyordu. Gözlerimi fal taşı gibi açıp onlara bakıyordum. Minho beni zar zor görmüş şok içinde bakıyordu. Çıktım oradan. Ağaçların bol olduğu yere gittim. Kaybolmak istedim sadece.
İstemiyorum bu hayatı. Yaklaşık yarım saattir yürüyordum nereye gittiğim zerre umrumda değil. Gözlerim dolmaya başladı. Kör olsaydım da görmez olsaydım. Açık bi yere denk geldim bizim sınıfla kaldığımız yere benziyordu ama çadırsız hali. Ortaya geçtim. Ay ışığı yüzüme vuruyordu. Yere yıldız şeklinde yattım. Ay ışığı yüzümde çok güzel duruyordu. Azcık daha orda yattıkdan sonra bi ses duydum.
"Benim yıldızım"
Bu Minho'ydu. Umursamadım hayal görüyorumdur diye gözlerimi kapattım. Ama değildi. İstemiyorum onu burda. Gözlerimi açıp ona baktım. Ağlamışa benziyordu. Ondan banane değil mi?
"Jisung, herşeyi açıklayabilirim lütfen.. "
"Sus ve git keyfimi bölüyorsun"
"Ciddiyim açıklanmayacak birşey olsaydı arkandan bir sürü göz yaşı döküp gelmezdim lütfen izin ver"
"Hayır"
"Ciddiyim açıklayabilirim o sikik kız senin gittiğini görüp geldi benimle yakınlaşmaya çalıştı. Senin gelceğini anlayınca öpmeye başladı yemin ederim!"
Ağlıyordum. Gözümden bir sürü yaş geliyordu. Aya bakmaya başladım yeniden. Çok fazla ağlıyordum. Olduğum yerde oturur hale geldim. Gözlerimi kapattım inanıyordum ona. Çünkü beni aldatacağı kız böyle bir şerefsiz olamazdı. Benim sevgilim düzgün bi karaktere sahipdi. Ayağa kalktım ona doğru adımladım. Yanına geldiğimde sıkıca sarmaladım onu.
"İnanıyorum sana"
Diyip kafamı boynuna gömdüm. Daha fazla ağlamaya başladım arkadaşlarım ile ayrılmam çok koymuştu. Ağlamam arasın da zar zor konuştum.
"Seungmin beni çağırdıktan sonra senin ile sevgili olduğum için onlardan soğduğumu falan söyledi. Sonra küstü gitti Jeongin ve Felix sadece biraz kırıldılar. Nasıl barışıcam bilmiyorum. "
Dedikten sonra daha fazla ağlamaya başladım çok daha fazla. O ise beni sakinleştirmeye çalışıp barışacaksınız ağlama lütfen benim yıldızım diyordu.
Orda oturduk birbirimize sarıldık. Sadece oturduk.
"Çadıra geri dönelim ışığım"
"Nasıl istersen yıldızım"
Beni kucaklayıp geldiğimiz yerden geri dönüyorduk. Sonunda çadıra geldiğimizde beni şişme yatağa yatırdı. Daha sonra kendisi gelip bana sarılarak yattı. Sarılarak uyuduk. Sabah işe geri dönüyorduk zâten
Selaağağağam
Ay yumuş yumuş oldum ayol💅🏻
Bakın otobüsteyim yb atıyorum hemde sınır dolmadan😔Vote:40
Yorum:50(FİC İLE ALAKALI KITLAR HERKESİN 1 YORUM HAKKI VAR)Diğer yb de byeess
Yıldız uyumaya kaçarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RandomJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...