𝐶𝑎𝑝𝑖𝑡𝑜𝑙𝑢𝑙 𝑋𝑋𝑉:𝐷𝑢𝑒𝑙 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑟𝑒

75 12 1
                                    

"𝑃𝑜𝑣 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"𝑃𝑜𝑣 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔"

Îmi așez ușor mâna pe spatele lui Myeong lovind-ul ușor pentru a ajuta ca,aceasta să-si revină mai ușor și sa elimine apa pe care deja a înghitit-o,apoi așez patura mult mai bine pe spatele ei și totodată îmi așez și geaca sperând ca ea nu o sa mai tremure atât de tare,dat fiind ca era mult mai răcoare decât am preconizat ulterior.

Îmi mut ușor privirea către Yoongi care din nou îmi analiza orice mișcare,acesta fiind așezat în dreptul nostru cu mâinile împreunate,își dădea acum ochii peste cap probabil iritat atunci când i-am surprins din nou atenția asupra lui Myeong,iar acum din nou se conformează și își concentrează atenția asupra iubitei sale,care era imposibil sa nu facă din nou un gest extrem, ca să explic mai detaliat ceea ce s-a întâmplat cu câteva clipe în urma,ar fi destul de simplu defapt,în urma accidentului provocat de competitorii noștri
eu,Jungkook și Yoongi am fost din nou puși în fața faptului împlinit și nimeni nu a mai ținut cont ca la momentul actual eu și Yoongi aveam iubite iar Junkook nu era tocmai în relații atât de bune cu Myeong,căci doar frica ca am putea sa o pierdem pe aceasta,ne-a făcut sa nu mai ținem cont de aceste aspecte și de discuțiile care vor fi creeate în viitor,puși în situația respectiva fiecare dintre noi a încercat sa ajute,Junkook a ajutat-o într-un final pe prietena lui Myeong dat fiind ca el era cel care a fost cel mai aproape de locul în care Sinddy se afla,iar eu și idiotul de Yoongi am încercat sa o ajutam pe Myeong,spun am încercat dat fiind ca iubita lui Yoongi a avut alte planuri,iar într-un moment de neatenție Lory se afla de asemenea în aceeași postura ca Myeong,în timp ce eu eram oricum destul de aproape,și acum pot spune ca e singurul moment din viata în care sunt recunoscător ca părinții mei m-au forțat sa iau cursurile acelea de înot.

În urma evenimentelor nu tocmai plăcute,profesorul care ne însoțea,nu a avut alta varianta decât sa suspende competiția din acea zi,iar fiecare școală a fost nevoita sa se întoarcă la campusul stabilit.

- Myeong ești bine?
Nu îți mai este frig,nu-i asa?
Spun urmând-o pe Myeong îndeaproape,astfel încât sa ma asigur ca alt eveniment neplăcut nu se va mai repeta,iar acum pot spune doar ca blestem din nou ziua în care l-am ales pe Jimin ca prieten,și totodată și forța lui de convingere de care dispune dat fiind ca am ales sa fiu în aceiași echipa cu acesta.

- Sunt bine Taehyung,dar aș minți dacă as spune,ca nu aștept sa ajungem mai repede în tabara spune aceasta apoi tușește ușor lucru care m-a făcut sa ma încrunt ușor,fiindcă cunoșteam regulile iar conform acestora, orice elev care avea o eventuala problema medicala în aceasta săptămâna,va fi nevoit sa se întoarcă de urgenta acasă.

Iar desigur ca acesta era ultimul lucru pe care mi l-aș fi dorit,căci
vreau sa petrec mai mult timp în compania ei,și de asemenea sa îi demonstrez ca sunt o persoana care îi merita încrederea.

- Sper ca asa o sa fie,nu mi-ar plăcea sa îmi petrec săptămâna asta fără tine,spun oarecum timid dar îmi dau seama ca aceasta a auzit dat fiind ca obraji ei s-au înroșit ușor.

O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum