IX ~

319 46 213
                                    

Ame'den etkileniyordum.

Bu "aşk" denilebilecek raddede bir etkilenme miydi bilmiyordum ama etkileniyordum.

O benim hakkımda ne düşünüyordu acaba?

Bana bakışı, bana dokunuşu, değerli zamanını benimle harcamak istemesi... Hepsi kendi iradesine bağlı şeylerdi, hepsini isteyerek yapmıştı. Ne sonuç çıkarmalıydım?

İstese gitmeyedebilirdi, istese kaladabilirdi ama gitmeyi seçti. Bu da kendi tercihiydi. Benden yine mi kaçmak mı istemişti?

Ah, saçmalama Yoichi, dünya senin etrafında dönmüyor, önemli bir işi çıkmıştır mutlaka.

...Benden daha mı önemli?

Yeter ama! Bilip bilmeden çıkarım yapma Yoichi!

Ama Ame bu kadar gizemliyken ne düşünebilirim? Adı da Ame değil gerçi, ya da Umi. Bunlar sadece benim verdiğim isimler.

Benden kaçtığı sıra verdiğim isimler.

Eğer benden başka bir isim isteseydi tam şu an ona söyleyebilirdim. 'More' derdim mesela, sürekli benden kaçtığı için. Ya da Yuzai, birini izinsiz bir şekilde izleme ve yine birine izinsiz bir şekilde dokunma suçlarını işlediği için. Bunu aklımdan geçirince istemsizce gülümsedim, hem kendisi de söylemişti zaten, suçtu bunlar.

Ya da... ya da Ran... Ran'ın ardındaki anlam ona çok yakışırdı.

___

(*'More' kaçak demek)

(*'Yuzai' suçlu demek)

(*'Ran' orkide demektir ve orkide çiçeği antik çağlardan beri güzellik ve mükemmellik sembolü olarak kullanılmıştır)

___

Keşke onu tekrardan dakikalarca izleyebilseydim.

Keşke onu tekrardan dakikalarca hissedebilseydim.

Keşke-

"Isagi-kun."

Soyadımın söylendiğini duymamla aniden kendime geldim ve hızla ayağa kalkıp "Evet hocam!" diye bağırdığım an nerede olduğumun farkına vardım. Sınıftaydım. Ah, doğru, birkaç dakika önce dirseğimi sıraya koymuş, yanağımı elime yaslamıştım, diğer elimde de tükenmez kalem tutuyordum ve bu pozisyonda ne kadar süre geçtiğinin farkına varmadan aniden Ame'yi düşünmeye başlamıştım. Dersin kaç dakikasını kaçırmıştım acaba...

Yan tarafıma dönüp Reo'ya saniyelik bir bakış atmak istediğimde elini ağzına götürdüğünü fark ettim, yine halime gülmemek için kendini tutuyordu... Ve yanındaki davar her zamanki gibi uyuyordu.

"Bir evde gücü 750 watt olan bir ütü ile her gün günde 1 saat ütü yapılıyorsa ve elektrik idaresi 1 kilowatt saat enerjinin ücretini 40 Sen olarak belirliyorsa bu eve ay sonunda gelen elektrik faturasının kaç Yen'i ütünün yaktığı elektriğe aittir, Isagi-kun?"

Füze atsaydınız hocam...

Hem milletin faturasından banane...

Aklımdan nasıl yapacağım bunu...

Sallasam tutturabilir miyim ki acaba?

"31 mi hocam?"

Bence çok iyi salladım

E çok iyi salladıysam hoca neden bana tiksiniyormuş gibi bakıyor...

"Otur yerine."

"Tabi hocam..."

𝑬𝒓𝒂𝒔𝒆𝒅 𝑴𝒆𝒎𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 | RinsagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin