A kezdetek kezdete

30 3 2
                                    

Reggel 7 óra van, ami annyit tesz, hogy nemsokára el kell indulnom dolgozni. Egy nyári táborban dolgozom, de egyébként állatorvos vagyok. Kell a plussz pénz szóval muszáj volt beállnom. Ez a második nyaram. Ebben a munkában az a jó, hogy mindig mások jönnek, persze vannak ismerős arcok is, de inkább mindig mások vannak.

Egyedül élek szóval elég unalmasak a mindennapjaim, általában a rendelőben vagyok vagy a barátnőmel logók. Egyébként 26 vagyok. És Roxanne a nevem, de mindenki csak Roxinak becéz. A barátnőmet Miának hívják. Ő is ott lesz velem a táborba. Ő is felügyelő, de csak azért dolgozik ott mert a barátja is ott van. Helyesbitek a barátjának az apjáé a tábor.

El is kezdtem készülödni felvettem egy szimpla farmer rövidnadrágot és egy színes haspolot ugyanis kint van vagy 40C°. Sütöttem magamnak gofrit és annyi volt a reggelim, nem is lenne nagyon sok időm rá, hiszen 8-ra ott kell lennem. Már ültem volna be a kocsiba mikor Mia hívott.

-Szia babe mondjad.-Köszöntem neki. Igen szoktunk egymásnak viccből ilyeneket mondani szóval nem lepödött meg.
-Szia szép testvérem, hallod én ma nem megyek.-Közölte velem a számomra rossz hírt.
-Na mert?-Kérdeztem rá.
-Húgomat kell orvoshoz vinnem.
-Jaaa értem, és holnap?-Reménykedtem.
-Holnap már megyek chill.-Nyugtatott.
-Azazz!-Örültem fel ennek a nagyszerű hírnek.
-Van pár új pali.-Tudtam mire gondol, mindig paliztatni akar engem.
-Nem érdekel.-Mondram meg neki az igazat.
-Kezdem azt hinni leszbikus vagy.-Kezdett el oltogatni.
-Na tudod, hogy nem vagyok az.-Játszottam a habi sértödötett.
-De olyan.-Folytatta.
-Jóóó felfogtam na.-Mondtam neki.

Közben lassan oda értem a táborhoz.
-Leteszem mert közben ide értem amúgy.-Ráztam le Miát.
-Sok szerencsét mára.-Biztatott.
-Sok a gyerek?-Kérdeztem.
-25-en vannak összesen.
-Jolvan.-Ekkor beléptem a területre és körbenéztem, mindenki várt a beregisztrálásra.

Közben letettem a telefont és elindultam körbenézni. Imádom a stílusos faházakat itt. Komolyan mondom ha én is fiatalabb lennék ide jönnék egész nyárra táborba. Csak képzeljétek el mekkora buli híresebb gitárosokkal vagy dobosokkal találkozni. Körbenéztem és láttam, hogy sok az új akik azt sem tudják hol vannak. Ilyen volt pl Azahriah 2 gitárosa. Na ők 100% hogy azt sem tudják mi van itt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy nyári kaland (Fészek fanfiction) Where stories live. Discover now