Mektuplar herkesi ağlattı.
ama her biri farklı nedenlerle ağlıyordu;Walburga pişman olmuştu. çocuklarının hak ettiği gibi bir anne olamadığı için pişmanlık duyuyordu.
kendisi için dehşet duyuyordu. çığlık attı, ağladı ve ellerine işkence etti.
Şimdiye kadar iki çocuğunu da kaybetmiş olmasını aklına sığdıramıyordu.
"Neler oluyor?" diye sordu Orion.
Burnunu çekti ve dışarı çıkmadan önce mektubu kocasının yüzüne fırlattı.Andromeda gurur duyuyordu. mutlu değildi, tam tersine, ama onunla gurur duyuyordu. Ailelerine hiç benzemediğini kanıtlamıştı.
Yine de ağladı ama bu gözyaşlarında bir parça gurur vardı.
artık her koşulda kollarını açmış onu bekleyen kuzeninin olmayacağını, her şey ters gittiğinde bile onun orada olduğunu fark ettiğinde gülümsemesi kayboldu.
Kocası ona sadece sarıldı.
Onun daha fazla üzülmesini istemiyordu, bu yüzden sadece onu teselli etti.Narcissa bir parçasını kaybetmişti.
Regulus onun yarısıydı.
İyi olan yarısı.
Zararsız, masum, tatlı, zeki ve özverili yarısı.
Güzel olan yarısı.
Regulus öldüğünde Narcissa sadece kuzenini, uğruna yaşadığı kişiyi kaybetmekle kalmadı, aynı zamanda kendisinin en önemli parçasını da kaybetti.
"Narcissa, canım, neyin var?" diye sordu Lucius, onun kalkmasına yardım ederek. Kadın titriyor ve ağlıyordu. Lucius mektubu hızla okudu ve sonra karısına sarıldı.
"Özür dilerim canım ama kendini bu kadar hırpalama, Regulus seni böyle görmek istemezdi"Sirius kendine lanet ediyordu. Onu zamanında durduramadığı için kendine lanet ediyordu. Onun için en karanlık yıllarda yanında olamadığı için.
Çünkü o söylemese bile, iyi olmadığını açıkça görebiliyordunuz.
Huysuzdu, gözlerinin altında morumsu halkalar vardı ve yüzü solgundu.
"Sirius, o şimdi daha iyi bir yerde"
Lily ona sarılarak teselli etti. Ama o kendine lanet etmeye devam etti.
Günlerce ve gecelerce ağlamıştı. Sık sık Regulus'un ölümünü gördüğü kâbuslar görüyordu. Ama gerçekte Kreacher dışında kimse Regulus'un nasıl öldüğünü söyleyemezdi....James üzgündü.
Ağlıyordu çünkü birbirlerini aşağılamak dışında hiçbir kelime alışverişinde bulunmadığı bir insana bu kadar acı verdiği için üzgündü. Regulus'un duygularına karşılık veremediği için üzgündü çünkü bunu onun önünde asla itiraf etmeyecek olsa bile.
O altın bir çocuktu.
Zeki.
Ve sevimliydi ama yine de Evans'ı tercih ediyordu!Kreacher kendini suçladı.
Evet, kendini suçlu hissediyordu.
Hayatında bir kez olsun elf görevlerini bir kenara bırakıp çok iyi anlaştığı Efendi Regulus'u kurtarabilirdi. Kreacher'ı daha önce hiç kimse ağlarken görmemişti.
O günden sonra Regulus'un resminin tozunu birkaç kez daha aldı.Draco ona hayrandı.
Regulus, Draco'nun yeni kahramanı olmuştu.
Ve onun hakkında ne kadar çok şey bildiğine şaşırmıştı.
Onun tavsiyesine uydu ve aslında birkaç yıl sonra sevdiği kadınla, Astoria Greengrass'la evlendi.
Neden intihal yaptığını bilmiyordu.
Ama yaptı işte.
"Baba Regulus Black kimdi?" diye sordu küçük Scorpius bir gün Draco'ya.
"Bir süper kahraman Scorp!" diye yanıtladı.
O günden sonra, Narcissa'nın ya da Scorpius'un deyimiyle Süper Regulus hakkında anlattığı her şeyi Scorpius'a anlattı.
Günün sonunda Regulus, Scorpius'un tüm arkadaşlarının kahramanı oldu, çünkü çocuk herkese süper Regulus Amca'nın maceralarını anlatıyordu