Uzun bir aradan sonra yb geldii
İyi okumalar dilerim 💞
Jungkook
Taehyung resmen bana evlilik teklifi etmişti ve bende kabul etmiştim. Tanrım çok mutluydum. Birbirimizi öptükten sonra birbirimize baktık. "Teklifimi kabul ettin ya güzelim, benden mutlusu yok"dedi ve sandalı kenara çekip indik sandaldan. Taehyung ile arabaya doğru ilerledik. "Taehyung bizim eve gidelim de annemlere bu güzel haberi verelim hmm?" Dedim. "Tamamdır bebeğim hemen sizineve uçuyoruz" dedi tatlı tatlı.
...
Uzun bir yoldan sonra eve gelmiştik. Evin önünde ambulans gördüğüm anda hemen arabadan inip eve doğru ilerledim. Evin içinden sedye ile babam çıkınca şok içinde babamın yanına gittim. "B-baba, babamı nereye götürüyorsunuz! Bırakın onu" dedim ağlayarak. "Bebeğim sakin ol, iyi olması için götürüyorlar onu" dedi taehyung beni kendine çekip sarılırken. Hemen annemin yanına gittim.
"anne, babama ne oldu??".
"B-baban kalp krizi g-geçirdi oğlum" ağlayarak konuşmaya çalıştı. "Anne hemen babamın arkasından gidelim sen bin ambulans'a bize söyle hangi hastanede olduğunu tamam mı?" Dedim ve annem ambulans'a bindi ve gittiler. Babamın kalp krizi geçirdiğini tekrar aklıma gelince güçsüz kaldım. Dizlerim tutmadı ve çömelerek ağlamaya başladım.Tanrım lütfen babamın başına bir şey gelmesin lütfen diye içimden geçirdim. Taehyungda bana sımsıkı sarıldı. "Bebeğim, baban iyi olucak merak etme. Eminim ki güçlüdür ve seni ve sizi bırakmaz istemez. Üzülme lütfen. Sen ağlayınca ben mahvoluyorum"dedi ve sımsıkı sarılmaya devam etti.
....
Neredeyse yarım saat boyunca taehyung'a sarılı bir şekilde durdum çünkü çok ihtiyacım vardı sarılmaya. Birkaç dakika sonra da annem aradı ve hangi hastanede olduklarını söyledi. Hemen arabaya binip hastaneye gittik. Yolda tanrıya babama birşey olmasın diye dua ediyordum.
Birkaç dakika sonra hastaneye geldik ve babamın kaldığı odayı öğrenip yanına gittik. Odaya girdiğimde ise annem babamın yanına oturup konuşuyordu. Hemen babamın yanına gidip ona sıkıca sarıldım. "Beni çok korkuttun baba. Ya sana Birşey olsaydı?" Dedim sorgularcasına. "İyiyim evlat. Sadece küçük bir kalp krizi endişelenme. Bak iyiyim,Sizi bırakmam asla"dedi.
"Bay jeon, bizi çok korkuttunuz gerçekten. Jungkook çok üzüldü buraya gelmeden önce. Tanrıya şükür iysiniz" dedi taehyung. "İyiyim evlat abartılacak Bir şey yok" dedi babam.
"Baba aslında size güzel haber vermek için gelmiştik eve ama seni sedyeyle ambulansa götürdüklerinde çok kötü oldum yani"Dedim. "Jungkook nedir bu güzel haber??" Dedi babam."Aslında baba şuan sırası değil ama söyleyeyim bari. Biz evleniyoruz!!" Dedim sevinçle. Annem güzel haberi duyunca hemen bize sarıldı. Babamda tebrik etti. "Sizin için mutlu oldum. jungkook'um, küçük bebeğim evleniyor muymuş heh?" Dedi annem ağlayarak. "Anne evleniyorum diye sizden ayrı mı kalacağım. Arada sizi Ziyaret ederiz merak etme" dedim anneme.
"Edicen tabiki. Hayırsız evlat mı olacaktın. Neyse jungkook ne zaman evleniyorsunuz peki??" "Anne daha zamanı belli değil, belirlemedik." Dedim anneme. "Olsun ne kadar hızlı o kadar mutlu dimi yavrum?" Dedi taehyung'a bakarak. "Öyle bayan jeon" dedi taehyung.
" Evlat, mutlu olun ve üzmeyin birbirinizi. Arada bize gelirsin seni satrançda bu sefer yenerim evlat"dedi babam. "Biraz zor baba" dedim gülerek.
....
Annemlerle düğün işini konuşup arada komik şeyler söyleyip gülmüştük. Gerçekten ailem beni desteklemesi çok güzeldi. Neyse ki yanımda ailem ve taehyung'um vardı. Yarın babam taburcu olup eve gidebilecekti. Çok mutlu olmuştum bu habere.
Annem babamla kalmak istediğini söyleyip onları yanlız bırakmıştık. Bizim içinde bir oda vermişlerdi. Çünkü ne oldu? Açlıktan bayılmıştım. O yüzden şimdi bize verilen hastane odasındaydık.
Eve gidip taehyung bu gece evimizde kalıcaktı. Odama çıktık ve ben yatağın üstünde yatarken taehyung üzerime çıkıp eğildi yüzüme doğru.
"Güzelim? Birazcık yaramazlık yapsak çünkü seni çok özledim " dedi taehyung pişkince gülerken. "Hmm bilemiyorum taehyung" dedim onu kışkırtarak. " Hadi ama bebeğim. Hem biz artık yarı evli sayılırız. Kırma beni" dedi taehyung. "Tamam kırmayayım kocamı o zamann" dedim ve koştum odadan çıkıp. "Ne ne ne dedin? Jungkook, güzelim ne dedin duyamadım" dedi ve arkamdan koşmaya başladı. "Duysaydın taehyunggg!!!" Dedim ve sırf ona inat hızlı hızlı koştum.
Ayy uzun zaman sonra yb geldi aşklarım inş beğenmişsinizdir sizleri seviyorum hoşçakalın 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh Darling | Tk
ФанфикJungkook gittiği lisede çarpıştığı kişiye aşık olacağını bilmiyordu ve o kişide öğretmeni kim Taehyungdu Yan ship Namjin Yoonmin Texting+Düzyazı Yazım yanlışları vardır! lütfen yorumlarda yazım yanlışı var diye yazmayın ben böyle yazıyorum. 🥇#tete...