🌟Seonghwa🌟

158 6 2
                                    

Te és Seonghwa már gyerekkorotok óta mondhatni legjobb barátok vagytok, vagyis ebben egy kicsit elbizonytalanodtatok hisz már vagy 2 éve nem hallottatok egymásról, hisz úgy hozta az élet hogy külön utakon élitek az életeteket.

Gyakran megfordult a fejetekben hogy jó lenne rá írni a másikra de az elkűldés gombnak a megnyomására egyikőtöknek sem volt bátorsága, hisz féltetek az esetleges kínos beszélgetés lefolytatásától.

Talán a mai napig nem váltotatok volna szót ha egy közös barátotok nem szervezett volna egy partit. Nem tudtátok hogy meglelhetitek egymást ezen az eseményen ezért gondolkodás nélkül belementetek.

Nem akartál egyedül elindulni nőként az éjszakában ezért egy szintén régről ismert barátoddal érkeztél a helyszínre.

Jó volt a hangulat, kellemes állapotba kerültél 1-2 kör alkoholt tartalmazó italtól.

Tudtad hogy az alkohol sosem volt rád jó hatással, hisz mindig volt valami jó sztorijuk rólad a téged körülvevő embereknek, amitt olykor mosolyogva olykor szégyenkezve hallgattál hisz azokról az estékről sosem maradt sok emléked.

Erről az estéről volt mit mesélniük rólad a barátaidnak. Sok dolgod történt azon az estén, flörtöltél random pasikkal, beszóltál őszintén az általad utált ribiknek, sorolhatnám még de inkább térjünk az este fénypontjára.

Részegen már annyira nem volt jó az ember felismerési képességed, ezért hát a régi legjobb barátodat sem tudtad felismerni. Elkezdtél vele flörtölni amin Hwa igen csodálkozott hisz nem teljesen szokta meg ezt az éned hisz amikor barátok voltatok egy korty alkoholt nem ittál.

Nem tetszett neki ez az éned ezért inkább a kezednél fogva kirángatott az utcára hogy nehogy kifogj magadnak egy perverz pasit vagy hogy ne rendez cicaharcot az egyik ribivel.

Várt hogy háta rájössz magadtól hogy ki is az az ember aki előtted ál, de rá jött hogy ennek semmi értelme mert így az életbe nem fogod megismerni.

Jobb ötletnek tartotta ha inkább elvisz magához hisz ott túl nagy kárt nem tudsz tenni semmiben/senkiben.

Amint a fiúhoz értetek kidőltél a kanapéra és úgy aludtál hogy ha akart volna se tudott volna felkelteni Seonghwa.

Pár percig gyönyörködött részeg arcodon, más nem csodálta volna ennyire de Seonghwának jelen pillanatban ez volt a legszebb látvány. De amint belegondolt a reggeli párbeszédetekbe görcsbe rándult a gyomra és inkább csak aludni akart és várta a reggelt hogy túlessen ezen a kínos társalgáson.

Reggel beütött a tegnapi nap és egyértelműen egy nehéz napnak nézel elébe hisz a másnaposság nem kímél.
Amint rá eszmélsz hogy nem a te lakásodban vagy megfagy a vér a testedben és végig fut az összes lehetőség az agyadban hogy hogy kerülhetst egy idegen férfi lakásába.

Azon töröd a fejed hogy most melyik lenne a jobb opció kimenni szó nélkül a lakásból vagy megvárni még az ismeretlen férfi megjelenik. Végül az utóbinnál maradtál hisz megszeretted volna tudni az este történéseit bármilyen kínos is lesz ezt hallani egy idegen férfitól, meg persze furdalt a kíváncsiság hogy ki lehet a relytéjes alak.

Nem kellett ennek a kiderítésére sokat várnod hisz nem sokkal később ott állt a nappali ajtajában a volt gyerekkori barátod. Talán jobban megfagyott a vér benned mint a legutóbb. Percekig csak néztétek egymást, de hang egyikőtök torkán sem jött ki.

A hosszú csendet a fiú törte meg egy egyszerű kérdéssel.
- Kérsz kávét?
Bólintottál hisz még hang mindig nem jött ki a torkodon a meglepetségtől.

Kihozta a kávékat Hwa majd belekezdett az el nem kerülhető kínos beszélgetésbe.
- Figyelj Y/N tudom hogy már régen beszéltünk, és hogy már konkrétan barátnak sem mondhatjuk egymást, de én azt akarom hogy olyan legyen a kapcsolatunk mint régen vagy annál is szorosabb legyen.

Ezt az "annál is szorosabb legyen" dolgot nem teljesen értetted hogy hogy gondolja, de te is örülnél neki ha olyan lenne a kapcsolatotok mint régen.

Belementél a dologba hisz neked is hiányzott már a régi legjobb barátod, volt mit átbeszélnetek hisz az elmúlt 2 évben sokmindent történt veletek. Hosszas beszélgetések után olyan volt a hangulat mint régen. Talán mindig is Seonghwával érezted magad a legkomfortosabban.

Egy újjabb érzés is előjött benned amitt talán eddig egyetlen fiúnál sem éreztél. Te is jól tudtad hogy mi ez az érzés de nem akartad beimserni hisz Seonghwa mindig is csak a legjobb barátod volt, és ezt nem akartad tönkre tenni a hülye érzéseiddel.

Nem sokkal azután hogy ez az érzés előjött benned Seonghwa olyan kijelentést tett amire nem számítottál volna.
- Szeretlek.

Talán ez nem hangzik olyan nagy szónak hisz minden barátságban használják, de tudtam hogy Hwa nem barátilag értette hanem neki is hasonlóak a szándékai mint nekem.

Viszonoztam az érzéseim, egyszer csak csók követte az eseményeket, majd azon kaptuk magunkat hogy már évek óta boldog kapcsolatban élünk egymással.

Ez lett volna az első Oneshot-om, remélem tetszett, hamarosan jövök a kövivel, addig is puszi❤️

🌺Kpop Oneshot🌺Where stories live. Discover now