Oba dva jste se neuvěřitelně smáli. Ráno si se zeptala Bena, jestli by tě nevzal na výlet do nějaké hry a když jste prozkoumávali jednu z vesnic, která se ve hře nacházela, Ben omylem srazil stánek nějakého rybáře a ten se pak neuvěřitelně rozčílil. Museli jste co nejdřív zpátky, jinak by z vás udělal svoje další zboží. Zrovna jste vypadli z televize, přes kterou Vás tam přenesl. S obrovským záchvatem smíchu jste teď leželi na sobě. Po chvíli si se přestala smát a všimla sis, že Ben, který teď leží skoro na tobě, jen lokty se opírá o zem, aby tě jeho váha neobtěžovala, si tě se spokojeným úsměvem prohlíží. ,,Děje se něco?" Podívala ses mu do očí. ,,Víš, že máš na tváři takové roztomilé dolíčky, když se směješ?" Řekl a usmál se ještě víc. Tvé tváře dostaly malinko růžový nádech. ,,A víš, že tvé oči vždycky, tak krásně září, když si šťastný?" Opětovala si mu jeho úsměv. Ben se k tobě naklonil ještě blíž ,,Asi sis ještě nevšimla, že moje oči září vždy, když jsem s tebou." Zašeptal. Byl tak blízko, že jsi na obličeji cítila jeho dech. Palcem jsi přejela po jeho tváři, která teď byla jen pár centimetrů od té tvé. ,,Víš co jednou napsal James Arthur ve své písni?" Zašeptala si a Ben zavrtěl hlavou. ,,Oh darling all of the city lights, never shine as bright as you eyes." (V překladu: Ani všechna pouliční světla nikdy nesvítí tak silně jako tvé oči) Řekla si mezitím, co se naklonil ještě blíž. ,,A víš co jednou napsali Coyote Theory?" Teď si pro změnu zavrtěla hlavou ty. ,,I'll be the only dream you seek" (v překladu: Budu tím jediným snem, který hledáš) To bylo to poslední, co zašeptal, než přitiskl své rty na ty tvé. Obmotala si své ruce kolem jeho krku a ta chvíle se zdála nekonečná. (Což tobě ale rozhodně nevadilo) Potom, co se Ben odtáhl, si mu ještě vtiskla jeden malý rychlý polibek, jako náznak svého díky. Pak se zvedl a nabídl ti ruku. Jeho ruku si s radostí přijala. Po chvíli jste stáli hned naproti sobě. Ben tě teď držel kolem pasu a hluboce se ti díval do očí. ,,Kam bys chtěla jít pak?" (Tím myslel do jaké hry) Zasmála si se. ,,Hlavně ne za tím rybářem. Ten by nás už podruhé uniknout nenechal" Řekla jsi. ,,Kvůli tobě bych klidně zabil i stovky rybářů" Usmál se. ,,Tak proč jsme tedy předtím utíkali?" Znovu si se trochu rozesmála. ,,Protože kdybychom neutekli, tak bychom si teď nemohli užívat tuhle nádhernou chvíli" Přitáhl si tě blíž. ,,Takže ty si to všechno plánoval jo?" Usmála si se na něj. ,,Možná tak trochu" Řekl a vaše obličeje už u sebe byly opět nebezpečně blízko. ,,Zrádče" Zašeptala si s úsměvem těsně předtím, než se Vaše rty znovu setkaly.
-🌿-
Byl pozdní večer a ty s Benem si se dívala na televizi. Hlavu jsi měla na jeho břiše s rukami okolo jeho pasu. Ben tě láskyplně hladil po zádech. Věděl, že miluješ, když tě někdo škrábe na zádech. Věděl o tobě úplně všechno. Dívali jste se spolu na nějaké staré disney pohádky. Oba dva jste byli tak trošku sentimentální a rádi jste si zavzpomínali na dětství. ,,Bene?" Zašeptala si. ,,Hm?" Ozvalo se. ,,Děkuju" Řekla jsi. Ben se trochu zasmál. ,,Za co?" Zvedla si hlavu a vaše pohledy se střetly. ,,Za všechno" Usmála si se. Ben tě podrbal na hlavě. ,,To já bych ti měl děkovat" Řekl a vtiskl ti pusu na čelo.
ČTEŠ
My creepypasta boyfriend
Любовные романыUž si někdy přemýšlel/a, jaké by to bylo, kdyby si chodil/a se svou oblíbenou creepypastou? Neříkej, že ne, protože já moc dobře vím, že ano. V této knížce se nachází příběhy tebe a různých creepypast. Stačí si vždy jen najít jméno svého oblíbence...