1

213 8 4
                                    

przedstawienie postaci ;

Faustyna

Cześć jestem Faustyna, mam 21 lat i pracuje jako sekretarka w biurze. Mam chłopaka, z którym od dłuższego czasu się nie układa mój chłopak ma na imię Krystian.

Bartek 

Hej jestem Bartek mam 22 lata i moja praca jest bycie trenerem personalnym w pobliskiej siłowni mam dziewczynę Pamele bardzo ją kocham ale wydaje mi się ze nie odwzajemnia tego. 

**********

Był piękny letni dzień godzina 8. Faustyna obudziła się w swoim małym mieszkanku który miał zaledwie 42 metry sześcienne. Które wynajmowała w centrum Warszawy tak jak zawsze jej chłopak Krystian nie wrócił na noc do mieszkania. Faustyna wyszła z sypialni i szła do kuchni zrobić sobie śniadanie i zobaczyła Krystiana który leżał na podłodze który śmierdział alkoholem poszłam robić śniadanie i szykować się do pracy.

Pov Faustyny ;

od jakiegoś czasu nie układa nam się z Krystianem kochałam go ale ta miłość gaśnie Tracę wiarę że mnie ktoś pokocha. Podejrzewam że mnie zdradza.

**********

Bartek obudził się i zerknął na drugą stronę łóżka i zobaczył Pamele jak z kimś piszę gdzie zobaczył wiadomość od pewnego mężczyzny który napisał "ładnie wyglądasz kotku" Bartek zauważył lekki uśmiech na Pameli twarzy.

Pov Bartka ; 

Ten związek jest bez sensu nie gadamy ze sobą ani nie uprawiamy seksu nawet nie wychodzimy nigdzie razem. Jedynie co nas łączy to wspólne mieszkanie które wynajęliśmy razem chyba już najwyższa pora żeby to skończyć. 

**********

Faustyna gdy była gotowa do pracy zamyślona wyszła z mieszkania następnie przekręciła klucz w drzwiach i skierowała się do windy.

**********

Bartek wyszedł z mieszkania bez słowa zamyślony chłopak skierował się na klatek schodową by zejść na dół (ponieważ bardziej lubi schody) aby udać się na siłownie do pracy.

**********

Gdy Faustyna dotarła do drzwi wyjściowych wpadła na chłopaka, potknęła się a on od razu złapał ją w tali tak żeby nie mogła upaść.

B - Ocho mam cię ( zaśmiał się cicho )                                                                                                                          F - Dz-Dzięki 

Faustyna wydusiła z siebie tylko te słowa patrząc w jego ładne niebieskie oczy i przystojnego i mocno wysportowanego faceta.

B - Bartek jestem a ty?                                                                                                                                                        F - Faustyna miło mi cię poznać                                                                                                                                        B - Mi również a tak po za tym ładnie wyglądasz                                                                                                      F - Dziękuję ...

Czy to przyjaźń ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz