Öncü Bilge Çanı bizzat 4 yıldızlı bir usta hoca tarafından yapılmıştı ve içine kendi iradesini işlemişti. Köşk efendisi de dahil tüm Usta Hoca Köşkü, çana kendi atalarından miras kalmış gibi değer veriyordu. Ancak, 1 yıldızlı usta hoca sınavına yeni giren bir genç ona böyle bir tepki gösteriyordu...
Dahası, böylesi bir öfke ve can sıkıntısıyla...
Kahretsin!
O anda, Usta Wu ve diğerleri ölmeyi bile düşündüler.
Yüz Çanın Ahenkli Şarkısını ve Bilgelerin Takdirini alan kendileri olsa, heyecandan kendi isimlerini bile unutacak hale gelirlerdi.
Ancak onların aksine, bu herif çanların fazla gürültülü olduğunu düşünüp, sanki kendi torununu azarlar gibi öfkeyle bağırmıştı...
Lanet, lanet, lanet, lanet! (屮艸芔茻)
Bundan daha kibirli ve düşüncesiz davranabilir misin?
Ancak en şok edici kısım bu değildi... Hikayedeki en şok edici olan şey çınlayan çanların o bağırdıktan hemen sonra susuvermesiydi!
Bir başka değişle, çana işlenmiş 4 yıldızlı usta hocanın iradesi ona teslim olmuştu...
Lanet olsun!
Bu artık takdir değil, bildiğin teslimiyet!
Usta hocaların renkleri yeşile döndü ve yapabilselerdi, oracıkta kendi kafalarını koparırlardı.
Birer usta hoca olarak hepsi dünya tecrübesi olan insanlardı ancak yine de bu gördükleri onları kontrolsüz bir deliliğe itmişti.
Bu özellikle de Jiang Chen için geçerliydi.
Başından beri karşı tarafa düşmanca yaklaşmıştı. Bu manzarayı gördüğü anda, korkudan neredeyse toprağın altına dalacaktı.
Bu yaratık nereden çıkmıştı?
4 yıldızlı bir usta hocanın geride bıraktığı iradeye bağırıp, onu daha fazla çınlayamayacak kadar korkutmak...
Lanet olsun!
Babası bile bu kadar vahşi değildi!
"Ben... Ben... sana kaybetmeyeceğim..."
Mo Hongyi'nin vücudu kasıldı. Uzun bir süre sonda, vahşi bir yüz ifadesine büründü.
Eğitim yapmaya başladığından beri, başında bir deha etiketiyle yol alıyordu. Hangi meslek, gelişim tekniği ya da savaş tekniği olursa olsun, aklına koyduğu sürece bir numara olmayı başarmıştı!
Aynı şey usta hocalık sınavı için de geçerliydi. Usta Hoca Köşkündeki her bir rekoru kırıp, adının on üç krallıkta yankılanmasını sağlamıştı. Ama şimdi...
Tüm rekorları karşısındaki bu genç tarafından bir bir kırılıyordu. Hissettiği aşağılanma duygusu onu delirtiyordu.
"Hemen buradan çıkıp 2 yıldızlı usta hoca sınavına gireceğim!"
Mo Hongyi kararlı bir ifadeyle konuştu.
2 yıldızlı usta hoca sınavına uzun süre önce girebilirdi, ancak daha fazla rekor kırabilmek için kendisini tutuyordu. Ancak, Zhang Xuan'in hemen arkasında olduğunu hissedince, daha fazla oyalanmaya cesaret edememişti.
"Yetenekli olabilirsin, ancak Ruhsal Derinliğin yalnızca 5.1. 2 yıldızlı usta hocalık sınavına girebilmek için daha uzun bir yolun var. Buna hak kazandığında aramızdaki mesafeyi bir kez daha arttırmış olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...