Otuz Kusur

364 65 1
                                    

Salon sessizliğe gömülmüştü.

Olabilecek en kötü şey gerçekten de yaşanıyordu!

Hatasızlık Köşkünün bir ve ikinci aşamaları yan yanaydı.

Normal koşullarda, bir aday içeri girmeden önce Usta Wu ona birinci aşamayı nasıl başlatacağını açıklardı.

O bilgilendirmese bile, biri Tianwu Krallığından bir asistan usta hoca olduğu sürece, kuralları yine de bilirdi. Bu nedenle bugüne kadar bir aksilik yaşanmamıştı.

Ancak, bu herif bir istisna olacaktı!

Dahası, hiçbir şey bilmemesine rağmen öylece içeriye dalıvermişti!

İçeri girmesi bir şeydi, ancak ilk aşamayı atlayıp doğruca ikinci aşamaya yönelmesi... Aşırı şanssız değil miydi?

"Şu anda içeri girip onu kurtaramaz mıyız?" Eczacı Hong Yun telaşla sordu.

"Hatasızlık Köşkü aktifleştiğinde, test sonuçlanana kadar durmaz..." Usta Wu'nun yüzü soldu. Ardından, bir anlık tereddütten sonra ekledi, "Tabi ki... köşk efendisi bizzat aşağıya inip Köşk Efendisi Nişanıyla zorla içeri girmezse!"

"Pekala! Gidip köşk efendisini bulacağım. Umarım o zamana kadar dayanabilir..." Köşk Efendisi Vekili Guan başıyla onayladıktan sonra arkasını dönüp gitti.

Zhang Xuan önceki tüm testlerde rekor kırmış bir dehaydı. Eğer onların hatası yüzünden ölecek olursa, tüm şube karargahın öfkesiyle yüzleşmek zorunda kalırdı.

"Köşk efendisi gelene kadar hayatta kalması... Bu mümkün mü?"

Usta Wu'nun yüzü soldu.

Tongxuan aleminde biri Zongshi alemi bir üstat karşısında saniyeler içinde yok olurdu, köşk efendisi gelene kadar hayatta kalabilmesi nasıl mümkün olacaktı!

"Bu noktada tek yapabileceğimiz en iyisini umut etmek..."

Başka yol olmadığını bilen Usta Wu bakışlarını karşısındaki kapıya dikip, içten bir şekilde genç adamın sağlığı için dua etti.

...

Beşinci test odasında, Zhang Xuan karşısındaki kuklaya ilgiyle bakıyordu.

Ling Xiaoxiao haklıydı, ilk dört test Usta Wu'nun söylediklerinden farklı değildi ve bu yüzden beşinci testin de aynı olacağını düşünmüştü. Diğerlerinin konuşmakla meşgul olduklarını görünce kapıyı açıp yalnız başına içeriye girmişti.

Ancak, içeri girer girmez garip bir şeyler olduğunu fark etti.

Bir kukla içeriye adım attığı anda üzerine atlamıştı. Buna rağmen, Zhang Xuan onu anında ezip, tamamen işe yaramaz hale getirmişti.

Ardından, ikinci bir kukla daha üzerine atılmıştı ve ilkine kıyasla çok daha güçlü olduğu ortadaydı. Eğer Zhang Xuan'in çevikliği olmasaydı, şu anda yaralanmış olurdu.

"Zongshi alemi temel kademede bir kukla mı? Son testten bekleneceği gibi, bu gerçekten de önceki testlerden çok daha zor!"

Kukla tüm gücüyle üzerine atılırken, Zhang Xuan'in gözleri kısıldı.

Üçüncü testte, birbiriyle dövüşen iki kukla yalnızca Tongxuan alemindeyken, karşısındaki bu kukla Zongshi alemi temel kademedeydi. Çoğu kişinin usta hocalık sınavını geçememesine şaşmamalıydı. Böyle güçlü bir düşman karşısında kesinlikle çaresiz kalırlardı.

"Ancak... bu benim için bir hiç!"

Zongshi aleminde bir kukla güçlü olabilirdi, ancak Zhang Xuan için hiçbir şey ifade etmiyordu.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin