Kıdemliyle Tanışma

378 70 0
                                    

Pu!

Mo Hongyi sendeledi.

Onu bir süre bekletmiş... ve öylece seviye atlayıvermişti!

Lanet olsun!

Bundan daha saçma bir şey olabilir miydi?

Zongshi, farklı teknik okullarını kavrayıp, bilgi toplayarak kendi okulunu yaratan kişiydi.

İnsanlar gözlerini kapatıp açtıklarında, yalnızca uyuklardı. Ancak sen gözlerini kapatıp bir süre sonra açtığında, Zongshi Alemine ulaştığını söylüyorsun...

Lanet olsun!

Her şey bu kadar saçma olmak zorunda mıydı?

Bu kadar kibirli olmak zorunda mısın?

O anda, Mo Hongyi üzerine sanki binlerce yıldırım düşmüş ve ruhunu bile yakmış gibi hissetmişti. Oracıkta ölmek istiyordu.

"Zongshi alemine mi ulaştı?"

"Bu doğru, çevresini saran aura kesinlikle Zongshi aleminde bir üstada ait!"

"Öylece seviye mi atladı? Bu çok basit olmadı mı?"

...

Kalabalık biri ağızlarına havlu sokuşturmuş gibi hissediyordu ve gözleri o kadar açılmıştı ki göz küreleri yerinden düşmek üzereydi.

Kendilerini zorlayan ve sonunda aydınlanarak Zonhshi alemine ulaşan insanlar görmüşlerdi.

İnsanların uzun yıllar boyunca inzivaya çekilip, sonunda başarı olduklarını duymuşlardı.

Ancak... gözlerini bir anlığına kapatıp seviye atlamak... Böyle bir şeye ilk kez şahit oluyorlardı.

Bu bir şaka gibi hissettiriyordu.

Bu Zongshi alemiydi, bir Dövüşçünün gelişim sanatında karşılaştığı ilk büyük engel, sayısız insanın ömür boyu açamadığı bir kapı...

Böylece seviye atladığına göre, ben mi deliriyorum yoksa dünyada yanlış giden bir şeyler mi var?

"Çoktan seviye atladı, ancak biz hala yolumuzu bulamıyoruz..."

Sayısız yıldır Yarı Zongshi'da takılıp kalan usta hocalar yüzlerinin yandığını hissediyorlardı. Yapabilselerdi, içine atlayacak bir çukur kazarlardı.

İnsanlar eşit doğmasalar bile... bunu gözümüze sokmana gerek yoktu!

Bu fark fazla büyük değil miydi?

Öte yandan, Liu Ling'in vücudu sarsıldı.

Daha dün gece, karşı tarafa azimle çalışmasını ve tecrübe toplamasını, yoksa seviye atlamasının çok zor olacağını tembihlemişti. Ancak karşı taraf bugün herkesin gözü önünde seviye atlamıştı ve bunu yalnızca gözlerini bir anlığına kapatarak yaptığını söylemeye gerek bile yoktu.

Kıdemlim, yoksa dün çoktan seviye atlayabilecekken, itibarımı korumak için gelişim aleminizi bilerek mi bastırdınız?

Eğer durum buysa, itibarımı düşünmeseniz de olurdu. Çünkü bu darbe çok daha ağır oldu...

Herkes meseleyle ilgili kendi görüşlerine sahipti, ancak ortak olan hepsinin şok dolu bakışlarıydı.

Bu gencin yaptıkları gelişimle ilgili tüm bildiklerini yok ediyordu.

"Şimdi bir Zongshi olduğuma göre, 2 yıldızlı usta hoca sınavına girebilirim, değil mi?"

Aslında, Zhang Xuan Hatasızlık Köşkündeyken de seviye atlayabilirdi, ancak kuklayla eğitim yapabilmek amacıyla gelişim alemini bilerek bastırmıştı. Şu anda tek yaptığı zhenqisini harekete geçirmekti ve gelişim seviyesi doğruca Zongshi alemine yükselmişti.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin