Cehennem Modu

432 60 9
                                    

"Akademi genelde yalnızca dönem başında yeni hocalar almaz mı? Şimdi halka açık bir işe alım yapıldığına göre, bu Usta Hoca Köşkünün bilerek yaptığı bir şey mi?"

Akademiye girer girmez, Zhang Xuan kampüste sayısız öğrencinin tutkuyla ders çalışıp, huzurla eğitim yaptıklarını gördü. Çevreden etkilenmiş gibi, birden rahatlamış hissetmişti. Mo Hongyi'ye dönerek sordu.

Çoğu akademi yeni öğrencileri dönemin başında ya da sonunda kabul ederdi ve bu nedenle öğretmen işe alımları da yeni öğrenciler geldiğinde yapılırdı.

Şu anda, dönem başlayalı çoktan iki ay geçmiş olmalıydı. Şu an işe alınan hocalar kime ders verecekti ki? Diğer hocalar onlara öğrenci mi 'bağışlayacaktı'.

Bu mantıklı gözükmüyordu.

Büyük ihtimalle yalnızca Usta Hoca Köşkü böyle bir etkiye sahip olabilirdi.

"Yanlış anladın!"

Mo Hongyi kafasını salladı. "Akademideki hocaların bazıları bilinmeyen nedenlerle ayrıldılar ve sınıfları boş kaldı. Bu nedenle o sınıfların derslerde geri kalmaması için yeni hocalar işe almaya karar verdiler."

"Boş sınıflar mı? Yani diyorsun ki... işe alındığımızda, onların sınıflarını mı devralacağız? Okula genelinde bir hoca ve öğrenci seçme etkinliği yapılmayacak mı?"

Zhang Xuan şaşırmıştı.

Bir sınıfı devralmak ve öğrencilerin sizi seçmesi tamamen farklı şeylerdi.

Bir sınıf devralmak her şeyin çoktan kararlaştırıldığı anlamına geliyordu ve öğrencilerden memnun kalmazsanız bile yapabileceğiniz hiçbir şey yoktu. Diğer seçenekte ise yalnızca hoşunuza giden öğrencileri kabul etmekte özgürdünüz.

"Öğrenci ve hoca seçme etkinliği mi? Bu nasıl mümkün olsun? Dönemin başında değiliz, bu nedenle seçilebilecek öğrenci kalmadı. Ayrıca, şu anki kimliğimizle, büyük olasılıkla öğrenciler bizi seçmeyecektir!"

Mo Hongyi gözlerini devirdi.

Karşısındaki yaratığı geçmesinin imkansız olduğunu bildiğinden artık ona karşı düşmanca davranmıyordu. Bu nedenle eskisinden çok daha dost canlısıydı.

Eğer zihnini kontrol edemeseydi deha olarak anılmayı zaten hak etmezdi.

"Doğru..."

Zhang Xuan kafasını kaşıdı.

Şu anda Liu Cheng olarak ihtişamlı bir ünü ya da büyük bir başarısı yoktu. Yılın başında olsalar bile, büyük ihtimalle hiçbir öğrenci onun himayesine girmek istemeyecekti.

Ancak yine de Hongtian Akademisindeki tecrübesine kıyasla başlangıç noktası olarak çok daha yukarıdaydı.

Daha önce, akademideki en kötü hoca unvanını omuzlamak zorunda kalmıştı. Ama yine de, birkaç olağanüstü öğrenci bulmayı başarmıştı.

"Tianwu Akademisinde seviyeler nasıl ayrılıyor?" Zhang Xuan bir an düşündükten sonra sordu.

"Bunu bile bilmiyor musun?" Mo Hongi, Zhang Xuan'e bunca zamandır bir kayanın altında mı yaşıyordun dercesine bir bakış attı.

Bu herif bazı zamanlar başkalarını umutsuzluğa sürükleyecek bir canavara dönüşüveriyordu. Diğer zamanlarda ise hiçbir şey bilmeyen yeni doğmuş bir bebek kadar masum ve saftı.

Tianwu Akademisi krallıktaki bir numaralı akademidir! Tüm hocalar bunu bilir, peki senin gibi bir usta hoca bu temel bilgiden nasıl habersiz olabiliyor?

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin