- time skip -
Végeztem a lovaglással és már haza is értünk.
💭 Sokat gondolkodom rajta hogy vissza megyek amerikába csak akkor egy másik házba költöznék és nem Larához. Vinném Hugot meg Browniet is házat már néztem lovardát is és a foci csapatnak van kint is egy csapatja.
Te: fiúk!!!!!
Mindenki: mivan?
Te: gyertek beszélni szeretnék veletek!
B: megyünk!
Te: nah szóval első a holnap jön egy 3 éves kisfiú mivel elkezdtem szitterkedni így nyáron és hogy maradjatok csöndbe! Második hogy októberbe vissza megyek amerikába és viszem Hugot, Browniet és a kocsit is és ott folytatom a focit.
B: megint itt hagysz minket?
Te: nagyon nehéz de utálom Magyarországot és szabadulni akarom innen!
M: ez teljesen érthető!
P: és mikor mész?
Te: október 1, tudom Peti hogy rossz a dátum de csak akkor tudok menni
P:ohhh
L: tudunk beszélni Y/n?
Te: persze
Bementünk Laci szobájába.
Te: mit szeretnél?
L: figyelj Peti nagyon próbálkozik hogy úhra az ővé lehessél de te ezt visszavonod és neki ez nagyon szarul esik főleg hogyha újra ki mész!
Te: tudom de én már nem érzek iránta semmit!
💭Dehogynem! Imádom!
L: értem...
Te: ennyit szerettél volna?
L: igen.
Kimentünk. Petit sehol nem láttuk.
L: hova ment Peti?
B: felment a szobájába
Utánna mentem mert nem akartam hogy hülyeséget csináljon.
P: mit akarsz?
Te: minden ok?
P: persze akármit csinálok nem jössz vissza, próbálkozom de észre se veszed és most hogy elmész nem birom bazdmeg!
Te: hej nyugi, oké? Majd beszélünk mindennap mikor kint leszek, oké?
P: oké
Te: na gyere aztán rakj rendet mert nem akarok szégyenkezni a kisfiú előtt🥲
P: rendben😂
És kimentem.
Te: NA FIÚK MINDENKI KURVA GYORSAN PAKOL ÉS RENDET CSINÁL AKI NEM AZT NEM HAGYOM ALUDNI!
Manu: értettük főnök asszony!
Mindenki össze pakolt aztán fürödtünk és aludtunk. 8kor már keltem is.
Te: CSICSERGŐS JÓ REGGELT.
L: fogd már be😫
Fogtam magam és a jég hideg vizet rá öntöttem.
L: a kurva anyád bazdmeg!
B: te le kurváztad anyám?????
L: jovan bocs tesó.
11 van és jött a kisfiú.
A (Andi a kisfiú anyukája): szia!
Te: szia!
A: itt van Peti és a cuccai!
Te: rendben és bemutatom a fiúkat akik itt vannak velem!
A: rendben!☺️
Te: a göndör hajú Brúnó mellette Laci mellette a magas a Milán aztán Manu és a végén Peti.
A: nah Petikém nem csak egyedül vagy Peti!
P. K. (Peti kicsi) : ÚJISTEEEEEN
A: tényleg ők nem a ValMaros fiúk?
Te:de de, velük élek🥲 elég izgalmas az életünk!
A: elhiszem! De én most megyek sziasztok
P. K: szija anya
Mindenki: szia!
Te: na gyere Peti megyünk játszani!
P. K. : okész
Eljátszottunk és láttam a fiúkon hogy folyamatosan néznek.
Te: mivan fiúk, még nem láttatok embert játszani egy kisgyerekel?
B: csak az hogy milyen jól bánsz a gyerekekkel!
Te: azt tudom! Na gyere Peti eszünk aztán mész alukálni!
P: ezt még meg kell szoknom🥲
Megetettem Petit és elaltattam. Elaludt és elmendtem wcre. Hallom hogy sír Peti. Siettem is hozzá. Mikor be néztem láttam hogy Peti altatja.
Te: jézusom nagyon köszi!
P: nincs mit és elaludt!- time skip -
Holnap indulok amerikába mindent össze pakoltam.
Te: nah fiúl ez is eljött holnap indulok amerikába...
B: nagyon hiányozni fogsz!
Te: ti is nekem! És hoztam mindenkinek egy ajándékot!
Oda suttogtam Petinek: ha egyedül leszel akkor nyisd ki mikor már nem vagyok itt!
Aztán elmentünk aludni mivel hajnali 3kor indul a gépem. 1kor már keltem a fiúkat nem keltettem fel direkt. Mielőtt indultam volna mindenkihez bementem és adtam egy puszit a homlokukra. A hűtőre raktam egy üzenetet hogy elmentem... Ki értem a repülőtérre felszáltam a gépre, Hugo mivel kicsi megengették hogy ott legyen velem. Brownie már az új lovardába van. És ki raktam egy képet.
Kép:Újra❤️🩹
Kommentek ki vannak kapcsolva.
Leszáltunk a gépről és megkerestem Larát.
La: szia csajszi❤️
Te: sziooo❤️
/Peti szemszöge/
Reggel mikor felkeltem Y/n már nem volt itt így kinyitottam a dobozt. Ez volt benne: egy levél, egy foci mez Marics 10zel, az ő meze, nyaklánc amin rajta van hogy Y/n, egy kép amin Y/n nyakában van egy nyaklánc amin Peti van és egy közös kép.
Üzenet:
Kedves Peti!
Én már amerikába vagyok és szeretném ha tudnád ha bármi baj van nyugodtan keress én segíteni fogok és csajozz nyugodtan nem kell rám várnod! Mivel nem fogok vissza menni. A nyaklánc mindig a nyakamba lesz és benne van az első mezem is! Befújtam a parfümömmel hogy ne hiányolj! A szobámba ott hagytam azt a parfümöt!
Xoxo Y/n<3Na ez most igazán hosszú lett, sziasztoook❤️
758 szó
YOU ARE READING
Rajongóból szerető... [BEFEJEZETT]
RomanceEgy szerelmi történet<3 Többet nem mondok inkább csak olvasd el😉