Selamm nasıl gidiyor hayat nasılsınız umarım çok çok iyisinizdir. Ilk defa bir ficim de bölümler 1000 kelimeyi aşıyor benim bir ficim de bir bölüm 300 kelime falandı çok kısaydı ama bu fici sevdiğiniz güzel güzel yorumlar yaptığınız için uzun tutuyorum. Umarım bu bölümü beğenirsiniz sizi çok çok seviyorum♡♡♡
___________________________________________Hyunjin
"Hyunjin ne oldu?"
"Yok birşey"
"Kaç derstir konuşmuyorsun bir şey olduğu belli işte"
"Yalnız kalmak istiyorum demişti bende o yüzden senin yanına geldim halbuki onunla konuşmak istiyordum ben"
"Hyunjin sana bir soru soracağım ama dürüst olacaksın tamam mı?"
"Tamam"
"Chaewon'dan hoşlanıyor musun?"
"Bilmiyorum "
"Nasıl bilmiyorsun"
"Bilmiyorum işte "
"Peki Chaewon ile konuşurken mi daha mutlusun yoksa Felix ile konuşurken mi "
"Felix"
"Tamam anladım ben anlayacağımı " deyip ayağa kalktı
"Ne anladın ya Chan dursana ne anladın söyle"
"Üzgünüm Hyunjin işim var 10 dakikaya gelirim " dedikten uzaklaştı.
Beş dakika sonra sınıfa Felix girdi ve sırasına oturdu bende Chan'in sırasından kalkıp kendi sırama geçtim ve arkamı döndüm kafasını sağ tarafa çevirmiş gözlerini kapatmış yatıyordu. O çok güzel çilleri kişiliği gözleri burnu elleri onun herşeyi çok güzel o mükemmel birisi.
"Hyunjin"
"Hyunjiiin"
"HYUNJINN"
" Pardon dalmışım efendim"
"Neden öyle bakıyorsun bana"
"Nasıl bakıyorum"
"Neyse boşver"
"Felix sana birşey söylemek istiyorum"
"Dinliyorum"
"Bana yalnız kalmak istiyorum demiştin ama yanında Mark vardı"
"Evet ne olmuş"
"Yalnız kalmak istiyorum demiştin"
"Ben otururken Mark geldi yanıma neden üzgünsün dedi bende anlattım içimi döktüm ve rahatladım"
"Bana da anlatabilirdin bende sana moral verirdim bende seni güldürürdüm"
"Hyunjin sen benimle son bir haftadır Chaewon hakkında konuşuyorsun. Biz seninle son günlerde sadece Chaewon hakkında konuşuyoruz ve ben artık sıkıldım anlıyor musun senin bana Chaewon'u mutlu mutlu anlatmandan o yazdığında ne kadar çok sevindiğini görmekten sıkıldım artık"
"Ben sadece mutlu anlarımı arkadaşlarımla paylaşmayı sevdiğim için öyle yapıyordum özür dilerim "
"Özür dilemene gerek yok"
"Sen neden üzgündün "
"Boşver "
"Biz arkadaşız Felix bana herşeyi anlatabilirsin"
"Işte bu yüzden üzgünüm Hyunjin yine aynısını yapıyorsun "
"Ama Chaewon'dan bahsetmedim ki"
"Boşversene hiçbir zaman anlamayacaksın zaten" deyip kafasını sıraya gömdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why? [Hyunlix]
FanficFelix ve Hyunjin lise bir de tanışmış ve arkadaş olmuşlardı. Arkadaşlıkları bir süre sonra aşka döndü. Okulların da çok fazla homofobik vardı ama buna rağmen çok güzel bir ilişkileri vardı. Ilişkilerinin 5. Yılında artık ikiside üniversiteli olmuşla...