*Canlı yayın açarlar*
Felix: Merhaba Stay, bugün bu Canlı yayını açmamızın sebebi size bir şey itiraf edecek olmamız.
Yuna: Ben ve Felix bir süredir çıkıyoruz ve bunu sizlerle paylaşmak istedik._________________________________
YxF
JYP: Öpüşün.
Yuna: Ama efendim bunu yapamayız.
JYP: Yoksa seni gruptan atarım!
_________________________________Yuna: Stay sizi 2 saniye Felix ile bırakıyorum hemen geleceğim.
Yuna: Mutfağa gelin!
*Yuna Mesajları gösterir*
Yuna: B-ben bunu yapamam!
Chan: Lan bu adam bilerek mi yapıyor ya bizim beraber olduğumuzu bilmiyor mu?
Hyunjin: Bunu yapmak zorundasın!
Changbin: Sensiz bu grubun tadı kaçar.
Yuna: Ama-
Chan: Hemen yap bitsin!
Yuna: Ama Chan ben-
Chan: Yuna seni kaybedemem tamam mı senin yerin burası biliyorum zor ama...*İçeride, Yuna Felix'e Mesajları gösterir ve öpüşürler*
Yuna: Stay bu günlük bu kadar kendinize iyi bakın sizi seviyoruz!
*Live biter*
Yuna: Felix alınma ama bu iğrençti!
*Felix güler*
Chan: Felix bunlarda senin suçun yok ama en iyisi gözüme gözükme istemeyerek canını yakabilirim._________________________________
Taehyung: Yuna!
Yuna: Efendim abi?
Taehyung: Sen Felix'i mi öptün, bu öpmek değildi resmen emdin amk ne oluyo Chan biliyor mu?
Yuna: Evet Felix'i öptüm, Hayır sadece dudaklarımız deydi ve evet Chan biliyor.
Taehyung: Ayrıldınız mı?
Yuna: HAYIR!
Taehyung: Lan niye Felix'i öptün o zaman?
Yuna: Of JYP istedi.
Taehyung: Şirket oyunu?
Yuna: Ivit.
Taehyung: Iyi tamam görüşürüz.
Yuna: Hadi bayssss.
_________________________________Evet bütün BTS üyeleri bana aynı şeyleri sorup durdular sanki birbirlerine soramıyorlar.
Yuna: Ben yatıyorum iyi geceler.
Minho: Yatmadan Felix'e iyi geceler öpücüğü vermeyi unutma.
Yuna: Hıhı neyse Chan nerde?
Han: Odasında.
Yuna: Tamam iyi gecelerrrChan'ın odasına çıktım onu görünce yanağından öptüm sonra bende kendi odama gittim ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
*5 ay sonra*
Chan: Yuna uyan.
Yuna: Ya bu gün tatil bırakta uyuyum hatta sende benimle yat.
Chan: Olmaz konuşmamız lazım.
Oflayarak yataktan kalktım.
Chan: Hazırlan sonra aşağı in.
Yuna: T-tamam?Chan odadan çıkınca giyinmeye başladım Chan bugün tuhaftı ama hemen aşağı indim.
Yuna: Bennn geldimmm.
*Tık tık tık*
Yuna: Geliyorum bi saniye.
*Kapıyı açar*Hyunjin/Minho: Sicak ekmekler geldii.
Yuna: Of super.
Changbin: Sucuklu yumurta hazır!
Yuna: YEMEKK!
Seungmin: Yavaş, koşma düşeceksin!
*Yemekten sonra*Chan: Yuna bak seninle güzel bir ilişkimiz oldu ama ben bunu bitirmek istiyorum.
Hepsi: NE!
Yuna: (Gözleri dolu) B-bu şaka değil mi şimdi hepiniz gülmeye başlayacaksınız demi !?
Chan: Değil.
Yuna: Chan benim tek yaptığım seni sevmekti eğer seni kırdıysam veya bir hata yaptıysam özür dilerim ama lütf-
Chan: BITTI DEDIM YUNA !
İnsanlar hep sana ayak uyduramazlar bunu anla, senin sorunuda bu!Bu duyduklarım ağır gelmişti hemen dışarı çıkıp abimgile gittim.
Jeongin'den
Bu duyduklarımız gerçekten acı vericiydi Yuna Chan'ı herşeyden çok seviyordu.
Jeongin: Chan neden birden ayrıl-
Chan: Sanane belki artık ona karşı bir şey hissetmiyorum.Han: Bi dakika lan Felix nerde amk az önce buradaydı.
Hyunjin: Yuna'nın peşinden gitti.
Changbin: Bana bak Chan sen Yuna ile gönül mü eylendirdin!
Chan: Belki evet belki hayır size ne!?Suga'dan
Television izlerken kapı çaldı açına ağlamaktan gözleri şişen Yuna'yı gördüm.
Yuna: (ağlayarak) Suga!Bana sımsıkı sarıldı arkasından gelen Felix'i görünce ona "Ne oldu" bakışı attım oda bana "Sonra anlatırım" bakışı atınca Yuna ve Felix'i içeri aldım.
Suga: Yuna prensesim ne oldu kim üzdü seni hm?
Yuna daha şiddetli ağlamaya başladığında Felix beni kolumdan tutup mutfağa götürdü ve olanları anlatı.
Felix: Bunun üstüne Yuna evden çıkıp size geldi.
Suga: Affedersin ama Chan tam orospuluk yapmış.
Felix: Yok haklısın ama Yuna'nın halı ne olacak?
Suga: Bilmiyorum Felix bilmiyorum.Biz Yuna'nın yanına gittiğimizde bütün üyeler onun yanındaydı.
Taehyung: Felix? Ne oldu neden ağlıyor bize hiç bir şey anlatmadı.
Felix anlatınca Yuna dahada çok ağlamaya başladı.Yuna: (ağlayarak) B-beni n-neden bıraktı benim tek yaptığım şey onu sevmekti çok sevmekti, Felix ben bu aralar kötü mü davrandım?
Felix: Hayır tabii ki sen dünyadaki en iyi kişisin.
Yuna: (Ağlayarak) Neden beni bıraktı o zaman neden ben ne yaptım!J-Hope: Sen değil o bir öküzlük yapmış sen kendini suçlama sakın.
Yuna: Eğer bu bir şakaysa hiç komik değil!
JungKook: Ah be prenses keşke, bizde isterdik bu kapının çalıp gülerek içeri gimesini ama..*Tık tık tık*
Kapı çalınca Yuna ayağa kalkıp gözyaşlarını sildi.
Kapıyı açtığımda karşımda Chan'ı gördüm hemen içeri girip Yuna'yı kolundan tutup kapıya doğru sürükledi.Taehyung: Höst lan ne yapıyorsun!
Chan: Bak Tae evet artık beraber değiliz ama ben Straykids'in lideriyim o yüzden Yuna eve geliyor.
Jimin: Lan oruspu evladı siktir git elimde kaza çıkacak şimdi.
Jin: Yuna seni oyuncağın mi piç sen onunla gönül mü eylendirdin ha?!Chan: Tamam özür dilerim pişmanım, Yuna affet beni barışalım kapansın bu konu.
Yuna bunu duyunca Chan'a sert bir tokat attı.
Yuna: BENI DINLE CHRISTOPHER BANG, SEN TAM BIR ORUSPU ÇOCUĞUSUN LAN ÖNCE BITTI DIYORSUN SONRA ÖZÜR DİLERİM DIYORSUN SEN SALAK MISIN YA BAK BEN SANA DEĞİL CHAN'A AŞIĞIM SEN O DEĞİLSIN VE ŞUNU UNUTMA BIR KİTABI 2. KEZ OKUDUĞUNDA SONU YINE AYNI BITER ŞİMDİ SIKTIR OL GIT!Cümlesini bitince kapıyı sertçe kapattı ve tekrar ağlamaya başladı.
Felix: Yuna evet bu senin için zor ama eğer ayrıldıysanız bunun bir sebebi vardır demeki kaderinde o yokmuş sadece akışına bırak eminim doğru kişiyi yakında bulacaksın sen bana dememiş miydin "eğer bizim kaderimizde beraber olmak varsa oluruz ama yoksa olmayız bunu sadece zamanla öğrenebiliriz" bunuda öyle düşün.JungKook: Lan Yuna'ya mı aşıksın?
Felix: Orasını karıştırma.Devam edicek