7

536 41 50
                                    

Yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalar💗😙

####

Jisung dün gece arabada uykusunu biraz aldığı için erkenden uyanmış,kolları arasında mışıl-mışıl uyuyan bebeğinin yumuşak saçlarıyla oynamaya başlamıştı.

Jeongin sakince uyurken jisung sevgilisinin saçlarını okşamış,bir kaç öpücük bırakmıştı.jeongin kıpırdanmağa başladığında geriye çekilmiş,minik sevgilisinin bir kaç dakika içerisinde iyice uyanmasını beklemişdi.

Jeongin tamamiyle uyanarak esnemiş,kendisini gülümseyerek izleyen sevgilisine gülümsemişdi.
"Günaydın bebeğim"

"Günaydın sevgilim,erken uyanmışsın"

"Evet ,uykum gelmeyince seni izlemeye karar verdim"

Jeongin'in yanakları gül pembesi rengine boyanırken ,jisung kıkırdamış sevgilisinin yanaklarını öpmüşdü.

"Çok tatlısın ,seni ısırasım geliyor"

"Bana diyorsun ama, bu yanaklarla sen de çok tatlısın"

"Tatlı ola bilirim ama yine de semeyim"

Jeongin kıkırdamış,jisung'un yumşak yanaklarını avuçlayarak büzülmüş dudaklarına uzun bir öpücük bırakmıştı.ama jisung jeongin'in geri çekilmesine izin vermemiş,sevgilisini kendisine çekerek ,aşk dolu bir öpüşme başlatmıştı.

Jeongin kısıkca inleyerek jisung'a karşılık verirken,jisung'un sertleşmiş penisinin kendi penisine sürtünmesiyle ,jisung'un üst dudağını ısırmıştı.aşk dolu öpücük git-gide alevlenirken,jisung küçük olanı yatağa bastırmış,kendiside üstünde yükselmişdi.

Yeniden dudaklarını birleşdirmiş ,ikisinde pijama altını çıkararak yere atmıştı.
"Jisung ,ah ya biri duyarsa"

"Sakin olursak kimse duymaz,duyarlarsada umrumda değil.şu an sadece seni istiyorum"

"Ben de"

Jisung yeniden dudaklarını birleşdirmiş ,parmaklarını sevgilisinin deliğine sürtmeye başlamıştı.

Changbin evdeki seslerle uyanmış,nerdeyse onbire gelen saate bakmıştı.daha fazla uyuyamayacağını düşünmüş ,yatağından kalkarak banyoya gitmiş,önce elini yüzünü yıkamış,daha sona dişlerini fırçalayarak ,ağız çalkalama suyuyla ağzını çalkalamıştı.

Günlük rutinini bitirdikden sonra odaya geri dönmüş ,üstüne rahat bir eşofman altıyla ,t-shirt geçirmişdi.hyunjin uyumaya devam ederken yatağını toplamış ,telefonunu alarak odadan çıkmıştı.

Salonda bir şeyler tartışan minho ve seungmin changbin'i gördüklerinde sessizleşmişdi.
"Günaydın "

"Günaydın bin,sana bir şey sormak istiyorum"

"Tabii minho hyung"

"Sence çam ağacını mavi mi ,yoksa kırmızı süslerle mi süslemeliyiz?"

"Bunun için mi tartışıyorsunuz? iki renkde çok güzel ikisinide kullanın"

Minho ve seungmin bir -birine bakmış,sonra changbin'in fikrine hakk vererek başlarını sallamıştılar.

"Teşekkürler binnie"

Changbin onların yanından uzaklaşdığında, seungmin minhonun omzunu omzuyla ittirmiş,elinde ki renkli topu çam ağacına asmıştı.

Changbin mutfağa girdiğinde etrafını saran güzel kokularla gülümsemiş ,yüksek sandalyelerden birini çekerek oturmuş,dirseğini tezgaha yaslamıştı.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin