Kapitola 3

129 4 0
                                    

Jak jsme přijeli rozhodli jsme udělat mejdan na pláži. Večer se nějak pohádali Topper a JJ, John B. Nevím co se přesně mezi nimi stalo , ale hned se začali prat. Přiběhla jsem za Sarah.
,,Co se stalo" řekla jsem s rostřepeným hlasem

,,O nějaké pití, ale nevím co přesně"
Sarah jak to říkala tak měla strach. Nejspíše o bráchu.

Pak začal Topper topit John B. A na to už jsem se nemohla dívat.
Vzala jsem nejbližší kytaru co jsem vydělá a běžela k Topperovi. Kytarou jsem ho jemně, ale zároveň silně bouchne do hlavy, aby Johna B pustil , taky se tak stalo. Ostatní běželi k John B.
Topper se na mě díval jako kdyby mě chtěl taky utopit. Rafe ke mně přiběhl a dal mi pistoli k hlavě.

,,Okamžitě odlož tu zbraň Rafe" uslyšela jsem JJ

,,Ne"zakřičel Rafe

,,Rafe prosím já jsem ti nic neudělala"
Řekla jsem s vyděšeným hlasem.

,,Praštila se mého kámoše kytarou" zařval.

,,Buď rád že jsem tou kytarou nepraštila tebe" zařvala jsem na něho.

Rafe tam jen stal a koukal se na mé přátelé kteří na něho křičeli ,,Ať mě konečně pustí. "
Jak tak nehybně stála rychle jsem odstoupila od pistole a běžela za bráchou.

,,To ti jen tak neprojde" zakřičel Topper který celou tu scénu pozoroval. A společně s Rafem a ostatní šlechtou odešli.
Všichni jsme se obejmuli.

,,Já už půjdu domů" Řekla jsem

,,My už půjdem taky" řekl JJ

Rovnou jsme šli všichni až na Ki a Popa.
Jak jsme došli rovnou jsme šli spát. JJ mě nechal spát na posteli.
Ráno John B oběvil co je napsáno na kompasu REDFIELD.
Všichni jsme jeli k majáku.
John B , Sarah a Ki šli do majáku.
Já , JJ a Pope jsme zůstali a chlidali.

,,Hej Amy přijde mi to trochu blbé ale proč si před 4 rokama odjela." Zeptal se mě JJ.

,, No vlastně nevím. Chtěla jsem jen od suď vypadnout a tak no" Řekla jsem a u toho jsme měli oční kontakt.

,, Aha. A zpátky jsi přijela jen kvůli tátovi" řekl

,,No jo ale docela se mi i stýskalo" řekla jsem a pořád jsme si dívali do očí

,,I po mě?" Zeptal se opatrně JJ

,,Jo..." řekla jsem. Pope se na nás jen díval.

Po nějaké době přišli i ostatní. A večer jsme jeli k hrobu prababičky Olivie REDFIELD
Do toho hrobu jsem vlezla já. JJ mě vysadil. Jak jsem byla v tom hrobu našla jsem nějakou složku. Byla tátova.
Hned na to přijeli pašeraci a my jsme odjeli.
Doma jsme otevřeli složku a byla tam ručně dokreslená  mapa od táty. A diktafon. Byl tam vzkaz pro John B.
Trochu jsem se rozbrečela protože jsem po dlouhé době slyšela tátu. A taky mě trochu zamrzelo že se nezmínil o mě.

AHOJ TOHLE JE 3 KAPITOLA.
DOUFAM ŽE SE VÁM LÍBÍ

Už Jsem Zpátky Kde žijí příběhy. Začni objevovat