BU KİTAP BANA AİT DEĞILDIR.SADECE BİR ÇEVİRİDİR 💓 İyi okumalar bebislerr💫Ve lütfen oy verir misinizzz?
Marinette'in bakış açısı:
Balkonumdaki güzel dolunaya, yıldızlara hasretle iç çekerek baktım.Karakedi ve ben konuşmayı yeni bitirmiştik ve üzerimden bir ağırlık kalkmış gibi hissettim.
"Marinette'in kızardığını gördüm"
Tikki alay etti."N-ne!Neden bahsediyorsun!"
Kekeledim ve geriye sendeledim.Arkamda onu görmedim.
"Hadi ama Marinette.Hala canın pahasına o gülü tutuyorsun." Kabul etmekten nefret ediyorum ama o haklıydı.Kara Kedi'den o hatıraya tutunmak istedim.
Çok samimi ve tatlı hissettirdi ve sanki onu bırakırsam bana karşı hisleri konusunda çok küstah olmaya geri dönecekmiş gibi hissediyorum.
"Sadece bir arkadaşımın hediyesiydi."
'Yalancı' diye karşılık verdi beynim."Marinette, senden gerçekten hoşlanıyor.Bu duyguyu ona karşı hissetmek
kötü birşey değil.""Ama Karakedi'yi sevmiyorum!Adrien'dan hoşlanıyorum!" Tikki bana 'eminim öyledir' dermiş gibi bir bakış attı.İç çektim ve yanından geçtim.Ben mutfağa giderken beni takip etti ve masamın üzerine elimdeki gülü koymak için su dolu bir bardak buldu.Güle bakarken sadece ofladım ve kendimi yatağa attım.
Bu ne anlama geliyor?! Kara kediye aşık değilim!Sadece iyi bir arkadaş olduğunu düşünüyorum.Demek istediğim oldukça sevimli ve her zaman benim için yanımdaydı ama ben Adrien'a aşığım.O hayatımın mükemmel aşkı.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Evet bölüm biraz kısaydı ama bence ilk bölüm olduğu için olabilir.İstek kitap kabul ediyorum.💋Öpüldün💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Seni Sevdiğimi Nasıl Anlatabilirim?
FanfictionBU KİTAP BANA AİT DEĞİLDİR SADECE BİR ÇEVİRİDİR💖 İyi okumalar💕