- time skip -
Már 2 év eltelt... Nem bírom a magányt. Igaz itt van Lara de ő is és én is dolgozom. Lehet újra vissza költözöm magyarba. A házat nem adom el és már mindent elintéztem. Holnap indulunk is. Már 5óra van és indul a gépem 8kor. Így holnap 8kor már otthon leszek. Elindultam aztán már ott is voltam 8ra. Mivel ma van a fiúknak egy közös koncertjük így elmegyek oda és ott leszek a backstagbe mikor lejönnek a színpadról. Anyuékhoz mentem addig.
A (anyu) : szia drágám!
Te: szia anya🥰
A: végre hogy itthon vagy! 🥰
Te: olyan jó végre!- time skip -
8kor kezdődik a koncert így 5kor már elkezdek készülődni.
Ruha:Cipő:
Smink:
A:nagyon szép vagy kicsim! 🥰
Te: köszi anya! De nost megyek puszi🥰
A: puszi🥰
Oda értem a fiúk már a színpadon voltak így leültem egy fotelbe hogy a színpadról ne lehessen látni. Mikor lejöttek a fiúk teljesen meglepődtek.
B: Y/n úristen mit keresel itt???
Te: mostmár véglegesen haza költözöm!!!!!!
B: végre észhez tértél!
M: én azt mondom csináljunk egy házi bulit!
L:remek ötlet!!
Aztán a fiúk mindenkivel lepacsiztak, fotózkodtak és elindultunk haza. Miután haza értünk elkezdtünk beszélni.
P: te még mindig hordod a nyakláncot?
Te: 1 év után vettem fel...
B: milyen nyaklánc?
Te: mikor eljöttem adtam neki egy nyakláncot amiben bele volt gravírozva a nevem és az enyémbe meg hogy Peti mivel tudtam hogy rosszul fogja érinteni így azért ezt csináltam csak mikor jöttetek még Peti nyakában volt a nyaklánc viszont miután elmentetek Peti még vissza jött mert nem tudta hogy ti elmentetek és a nyakláncot pedig ki dobta...
M: hogy lehetsz ilyen szemét Peti? És látod Y/n még ennyi idő után is feltudja venni!!
P: nem tudtam mit csinálok akkor Szandi teljesen el csavarta a fejem!
Te: inkább most ne legyen hb mert nincs kedvem hozzá majd holnap ha nem baj fáradt vagyok!
Le fürödtem és bementem a szobámba lefeküdtem és csak a plafont bámultam. Hirtelen be kopogott valaki.
P: bejöhetek?
Te: gyere!
P:sajnálom a nyakláncos dolgot!
Te:semmi baj és kérem vissza a mezem!
P: hogy mi?
Te: ha a nyakláncomat ki tudtad dobni akkor én is vissza kérem a pólom!
P: oké akkor gyere!
Te: megyek
Felkeltünk és átmentünk Peti szobájába. Egy fogasra volt felekesztva.
P: tessék! 😕
Te: kösziii!!!
Vissza mentem a szobába és elkezdtem lakásokat keresni. Aztán pedig elaludtam.Sorry h egy kicsit eltüntem! Sziasztok❤️
399 szó
CZYTASZ
Rajongóból szerető... [BEFEJEZETT]
RomansEgy szerelmi történet<3 Többet nem mondok inkább csak olvasd el😉