Özel Bölüm I

2K 137 71
                                    

Her daim aradığım mutluluk buydu? Sevdiğim adam, 2 çocuğum en yakın dostum ve abim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her daim aradığım mutluluk buydu? Sevdiğim adam, 2 çocuğum en yakın dostum ve abim.

Salatayı tabakları koyduğumda ayağımda küçük parmaklar hissettim. "Anni şüt." Dedi Asır. Gülerek eğilip onu kucağıma aldım.

3,5 yaşındaydı, 28 yaşında 2 çocuk annesi Lavinia Demirhan ben. Acılara rağmen sevdiği adamı bırakmayan yaralı ceylan.

"Çınar nerede?" Diye sordum. Asır elini göğsümde yerleştirdi.

"Meme." Dediğinde kahkaha attım, yanağına üst üste öpücük kondurup mutfak kapısına doğru ilerledim.

Salona girdiğimde Çınar'a baktım gördüğüm manzara hem kızdırdı hem güldürdü. "Dışkın!" Dedi Çınar. Alex ile birlikte Gece'yi silah niyetiyle kullanıyorlardı, hanımefendinin keyfi oldukça yerindeydi.

"Lan!" Diye bağırdı Berzan. Evin kapısına baktığımda Berzan şirketten yeni gelmişti. "Napıyorsunuz lan kızıma!" Hızla salona adımlarını attı. Gece'yi kucağına aldığında Gece, Berzan'a anlatmaya başladı.

"Baba! Çınçın! All! beni! huuuu!" Berzan Gece'yi öptüğünde yanıma geldi.

"Anni meme." Dedi Asır. Asır'a baktığımda gözleri göğsümdeydi. "Meme! Açım."

"Yemek hazır hadi yiyelim." Dedim. Berzan dudaklarıma bir öpücük kondurduğunda birlikte mutfağa doğru ilerledik.

"Anne şüt." Dedi Asır. Berzan sıkıntılı bir nefes verdi. Asır'ı bebek sandalyesine oturttum, herkes sofrada yerini aldığında tezgahtan hazırladığım yemekleri masaya yerleştirdim.

Berzan bardakları yerleştirdiğinde dolaptan içeceği aldı, pilav tenceresini elime aldığımda Berzan dahil herkes oturmuştu.

Tencereyi masaya bırakıp kapağını açtım. "Mis gibi pirinç pilavı yaptım." Dedim. Herkesin tabağına doldurduğumda Çınar'a baktım şaşkındı, ardından tencereyi tekrardan elime alıp Berzan'ın yanına doğru ilerledim.

"Ladin." Dedi Alex. Berzan tabağına pilav koyduktan sonra Berzan'a baktım bana bakıyordu.

"Yesene, senin için yaptım en sevdiğin yemek." Gülerek söyledim yanağına öpücük kondurduğumda tencereyi alıp tezgaha yöneldim.

"Çok güzel şaka yapıyor biliyor musunuz?" Dedi Çınar. Anlamadım ne şakası?

"Şaka yapmıyorum size yaptım." Dedim. Tencereyi tezgaha bıraktığımda Berzan'a döndüm, yemiyordu. "Beğenmedin mi? Güzel olmamış mı?"

"3 gündür Minik ceylan bugün pilav! Noluyor Ladinim sana!" Diye bağırdı Alex. Bu minik ceylan kimdi?

"Kim bu minik ceylan Allah aşkına! Sürekli adı dolaşıyor! Bir ismi yok mu?" Diye sordum. Berzan ayağa kalktı ve karşımda durdu.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin