Jelen
- Csapo kettő.
- Szóval mi történt azután? - kérdezte a nő - elmentél a meghallgatásra?
- Akkor nem lennék most itt - nevettem
- Igaz igaz - nevetett ő is, de a helységben mindenki
Múlt
Gondolkoztam még pár napot, hogy tényleg elmenjek e. De persze végül elmentem.
A BigHit ajtaján belépve nagyon sok ember fogadott. Olyan idősök voltak mint én, de láttam fiatalabbakat is és idősebbeket is egyaránt.
Eléggé sok papírt kellett kitölteni.
De az egyiknél megakadt a kezemben a toll.
A kérdés az volt, hogy milyen pozíciót szeretnék betölteni.
Rapper? Énekes? Táncos? Háttértáncos? Producer?Ahogy ott ültem, hírtelen megszólított valaki.
- Na mit választasz? - ült le mellém a fiú
- Hát.. öhh
- Kim Namjoon vagyok
- Min Yoongi
- Egyedül jöttél?
- Igen
- Hát az szar
- Végre valaki megért - nevettem
- Helloka - ült le mellénk még valaki
- Szia - köszöntünk Namjoonnal egyszerre
- Jung Hoseok - vigyorgott
- Min Yoongi és Kim Namjoon - mutatkoztunk be
- Szóval ti mit választotok? - kérdezte az újonnan érkező
- Rapp. Csak a rapp. - válaszolta Namjoon
- Tényleg? Az jó. Én táncos. Bár a rapp se rossz. És te Yoongi?
- Hát én... rapp.
- Figyelem. Köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek. Én Bang Si-Hyuk vagyok a BigHit vezérigazgatója és alapítója. - mondta az előttünk lévő szinpadon. - Ha mindenki beadta a papírokat akkor szerintem kezdhetjük is. Ne izguljatok rá. Csak simán, ahogy tudjátok. Hajrá.
- Szimpi a pasas - mondta Hoseok
- Az első fellépőnk Kim...Kim Seokjin
Jelen
- Már akkor mindenki irígykedett rá a széles vállai miatt - nevettem
- Mit éreztél, amikor hallottad a többieket?
- Csak annyit, hogy biztos nem fog sikerülni, mert ők sokkal jobbak.
Múlt
Hoseok táncolt. Namjoon rappelt.
Aztán kis idő múlva jöttem én.- Min Yoongi - hallottam meg a nevem
A szívem olyan gyorsan dobogott mint még soha. Nem akart lenyugodni.
A többiek elé állva, teljesen elfogott egy új érzés. Mindenki bíztatott mosolyával, hogy elkezdjem. Nagyon jó érzés volt.
A rappelésem végén mindenki ujjongott. Hoseok még fütyült is.
A helyemre visszaérve, olyan könnyűnek éreztem magam. El sem tudom mondani mennyire örültem.
Aztán hallhattuk még Jeon Jungkookot is aki elvileg az egész teremben a legfiatalabb. Eléggé félénk volt, de megcsinálta.
Amikor kihírdették a gyakornokokat, megint eluralkodott rajtam egyfajta: "ha most ez nem sikerül, akkor nem fog érdekelni tovább a zene" érzés.
Végül a rapposok között a második lettem és már nem volt kérdés, hogy felvesznek e.
Egy "kis" fordulat. Valójában eddig a múltban jártunk. Ki mennyire sokkolódott le...?😂
Köszönöm, hogy már egyre többen elolvastátok🥹🫶🖤🤍
ESTÁS LEYENDO
A nevem - 민윤기(Min Yoongi) [Befejezett]
FanficHa jellemezni kéne az életem egy szóval, akkor azt mondanám, hogy szar. Vagyis pontosabban csak volt. Utazás az emlékeimben. Dolgok, amiket ki akarok törölni. De ami nem öl meg, az megerősít. Mára elkezdtem virágozni, mint egy lótuszvirág. Sugának...