Hepinize selam ballarımmmm yeni bölümü 1sunsshine için erkenden atıyorum. Sakın kendinizi kötü hissetmeyin hepinizi seviyorum 💗
HADİ BAŞLAYALIM ♠️
Dudağıma bir buse kondurdu evet.
"Ne yapıyorsun sen insan arkadaşını öper mi Allah Allah.""Sen benim artık karım olacaksın istediğim gibi öperim."
"Giray ağzına bir tane çakarım görürsün." dedim ve BOMBASTİC SİDE İ bakışı attım.
"Çaksana hadi Deren bekliyorum hadi hsahhahahs." Bu Giray salak heralde yapamayacağım zannediyor ama ben korkusuz bir yüzsüzüm.
Ağzının ortasına bir adet tokat yerleştirdim ve şak diye ses geldi. "Gördün mü Giray bey öyle yersin tokatı HAHAHAHA!" dedim ve onun cevap vermesini beklemeden odadan çıktım. Başka bir oda bulacaktım yada Giray'ı durmadan rahatsız edecektim. Evet Giray'ı rahatsız edeceğim çünkü neden olmasın?Giray'ın odasına girmem lazım çünkü telefonum orada kalmıştı.Ben pijamamı değiştirmitim çünkü az önce Giray benim dudağıma buse kondurdu evet ve ben terlemiştim.
Üstümde çok da açık olmasada göğüs dekoltesi olan bir gecelik vardı. Onun için giydiğimi düşünmez heralde. Neyse ben gideyim telefonumu alayım.Giray'ın odasının kapısını yavaşça açıp içeriye girdim ve telefonum Giray'ın uyuduğu taraftaydı. Parmak uçlarında yürüyüp telefonumu aldım gidiyordum. Evet başarmıştım hahahayt. Giray örtüyü kafasına kadar çekmişti hava çok sıcaktı hala örtüyü kafasına çekiyor deli. Odadan çıktım mutfağa su içmeye inecektim fakat aşağıdan sanki biri yürüyor ve bana doğru yaklaşıyordu korkmaya başladım. Odama geçmem gerektiğini düşünüyordum fakat odamın kapısını birisi kilitlemişti. Hayır adım sesleri gittikçe yaklaşıyordu çok korkuyordum.
Gölge gördüm uzun boylu birisiydi. Bana doğru yaklaşıyordu evet bana doğru yaklaşıyor Allah'ım ne yaptım bunu hak edecek! Gözlerimi kapadım
ve birinin bana bişey yapmasını bekledim. O kişi yanıma geldi ama bana dokunmadı evet hissediyorum yanımda ama bana dokunmuyor. Demekki gözümü açmamı bekliyor. O zaman bende korkusuzca gözümü açarım. Açtığımda bumuydu yani dedim çünkü bu kişi Giray'dı daha az önce yatağındaydı. Bir dakika "Giray yatağında yatan kişi kim o zaman!" dedim şaşkın ve endişeli bir sesle. Gördüm yatakta birisi yatıyordu. "Arkadaşım Esra ev-""Ne demek Esra sen kafayı yedin herhalde!!" Esra gerçekten bana bunu yapmış olamazdı. Ben Giray'ı beğendiğimi zaten Esra'ya söylemiştim. "Offff deren şaka yaptım, yatakta yatan kişi baban," ne babammı ne alaka şimdi babamın kendi yatağında yatması gerekmiyomu Giray'ın yatağında ne işi var? "Baban içmiş ve kızıma iyi bak diye aşağıda kapıda bağırıyordu bende yatağıma getirip yatırdım, veee bana yer kalmadı karıcığım yanında yatabilirmiyim?". Karıcığım kelimesine vurgu yaparak cümlesini tamamladı.
"Gel benimle." Kedi gibi peşimdeydi. Dolabına doğru yürüdüm kapağı açtım ve bir tane yorgan ve yastık alıp "Buyurunuz Giray bey yorgan ve yastığınız aşağıdaki kanepe rahatmı diye bir kontrol edip gelin."
"Ne? Ne kanepesi ya of,bak Deren gidiyorum ama beni istersen gelmem ha."
"Hadi yallah Giray uykum var." dedim. Giray'ı odadan sürükleyerek çıkardım. Hemen yatağa girip güzel bir uykuya daldım.Sabah alarmım ile uyandım saat 6.30 du. Erkendi ama yinede kalkıp okul için hazırlanmam lazımdı. Belimde bir ağırlık hissettim,belime bir baktım EL "Aaaaa, çek elini beee."
"Of Derennn çok bağırıyorsun be kızım." dedi mayhoş bir sesle. Kokuyordu hemde içki!! "Sen içtin mi?Bana bak çabuk o elini belimden çek ve bu odadan çık ne haddine senin benim yatağıma girmen?" dedim ama anlamıyordu. Kör kütük sarhoştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇABA
Teen Fictionbir aşk hikayesi {25/07/2023} 🧚🏼♀️ Arkadaşlar ilk kurgum inşallah herşey istediğim gibi olur sizi seviyorum iyi okumalar💗