Uyarı; Fluff, çok hafif düşündürücü tema, bir tutam çatlaklık.
Jimin ile sahilde,
Kitabınızın bir sayfasını tek bir elinizle zahmetsizce çevirirsiniz, diğerinde donmuş bir margaritayı zarifçe dengelersiniz.
Bu hayat, diye düşündün.
Pelüş şezlongunuza yaslanırken, altın güneşin sıcaklığının tadını çıkarırken, dirseklerinizin yumuşak yükselmesiyle desteklenen karnınızın üzerinde huzur içinde dinlenirsiniz, okumanıza dalmış olursunuz. Birden bire, iki elin belinize soğuk dokunuşu sizi ürküterek dudaklarınızdan istemsiz bir çığlığın kaçmasına neden olur.
Başınızı boynunuzun izin verdiği kadar döndürüyorsunuz ve orada Jimin duruyor, formu su damlacıklarıyla parlıyor. Nemli saçları, yontulmuş karın kaslarına dikkat çekerek yüzünün üzerinden zarif bir şekilde akıyor ve o yukarıda gezinirken bazı damlacıklar size doğru geliyor. dudaklarından nazik bir kıkırdama kaçar ve bu da onu senden kaşlarını çattırır.
"Seni pislik, hava soğuk!" şikayet ediyorsun, protesto olarak kitabınla hafif bir tokat atıyorsun, sadece birkaç damlacık sayfalara girerken hafif bir inilti yayarak onları hafif nemli bırakıyorsun.
"Bu kitap yeter, yüzmek için bana katıl," diye sızlanıyor, vücudunu seninkinin üzerine yayıyor, ıslak formunun omurganızdan aşağı doğru keyifli bir titremeye neden olduğu hissi.
"Jimin!" haykırıyorsunuz, sesinizde bir sürpriz ve öğüt karışımı, çok yüksek sesle yükseltmemeye dikkat edin, kalabalık halk plajındaki çevrenize dikkat edin.
"Çekil, donuyorsun!" yanıt olarak sadece kıkırdar, kolları incelikle belinize dolanır. Hızlı ve zahmetsizce kendini manevra yaparak sizi şezlongdan kaldırır ve klasik bir gelin pozuna benzeyen kollarında kucaklar.
Kitap, şimdi sadece sonradan düşünülmüş, kavramanızdan kayıyor, terk edilmiş ve kadere bırakılmış, sayfaları yerçekiminin kaprislerine kapılmış. inişi, Jimin'in daha sonra sizden alacağı yakın azarın sessiz bir hatırlatıcısı olarak hizmet ediyor.
"Seni boğacağım." Alaycı bir yoğunlukla hırlıyorsun, dişlerin şakacı bir tehditle sıkılıyor. Tereddüt etmeden, üzerine şiddetli bir su akışı salıvererek misilleme yaparsınız, tıpkı sizi ilk etapta suya çektiği gibi, ortak kahkahalarınızla yankılanan sıçrama.
Elinin zarif bir dokunuşuyla, yüzündeki suyu temizler, ıslak saçlarını geriye doğru süpürür, içlerinizi döndüren, büken ve saran ve suyun içinden size doğru incelikle süzülen o eğlenceli ve seksi ifadesini giyer.
Bacaklarınız içgüdüsel olarak belini çevrelerken, kollarınız aynı şeyi boynunda yapar ve elleri şefkatle kıç yanaklarınızı sarar.
Ağızlarınız yumuşak, kalıcı bir öpücükle buluşurken yumuşak bir kıkırdama dudaklarından kaçar. "Çok sinir bozucusun," diyorsun, ciddiyet havasını korumaya çalışırken bile dudaklarınızın köşelerini çeken sinsi bir gülümsemenin ipucu.
-
Selamlar! Burada da bilgilendirme yapayım, normalde bu son bölümdü diğer üyelere kitap çıkarmak için ama üyelerin kitaplarını tamamladıktan sonra arada bölüm atmaya karar verdim. Mola vermişim gibi düşünebilirsiniz.Sizleri seviyorum ♡☆
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ♡☆
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin Reaction'☆
Fanfiction-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote...