Gözüme vuran ışıktan rahatsız olup arkamı döndüm.Gözüm komidinin üstündeki saate takıldı saat 07.33 ve ben daha okulun ilk gününden geç kaldım .Yorganı üstümden attığım gibi lavaboya koşmaya başladım elimi yüzümü yıkadıktan sonra hemen ayçayı kaldırmaya gittim.
-Ayça kalk geç kaldık.
- Ne var ya kalk üstümden.
-Lan geç kaldık geç hadi kalk.
-Niye baştan söylemiyorsun ?
-Ben üstümü giyinip seni bahçede bekliyo olucam.
-Tamam...
kapıyı kapatıp aşağı indim bahçedeki banklardan birine oturup Ayça yı bekledim. Ayça süslü bir kız olduğu için hazırlanması zaman alıyor fakat sarı saçlarıyla ve mavi gözleriyle çok güzel bir kızdı.
Bir anda karşımda yurt müdürü nazlı hanım belirdi
"hiç öyle dalmışım nazlı hanım bir şey mi oldu?"
"evet nisa cım ama fazla vaktim yok o yüzden hemen konuya giriceğim. Kalaç kolejinden menekşe yurduna 3 kişilik burs geldi. eğer istersen sende bu okula gidebilirsin"
Tam cevap verecektim ki nazlı hanım lafımı böldü.
"Nisacım sen kararını ver 1 2 güne gel söyle bide senden ricam;gİtmek isteyen diğer 2 öğrenciyi de bana bildirirmisin"
"Tamam nazlı hanım"
"Hadi iyi dersler"
Nazlı hanım gittikten bir süre sonra gökçe geldi .
"Nisa çok bekletmedim dimi?
"Yok ya hadi yürü yolda anlatıcaklarım var."
ayça ya nazlı hanımla konuştuklarımı baştan sona kadar anlattım tabi ki de beklediğim tepkiyi vermişti;
"Yaa nisa lütfen Lütfenn."
"Ya bilmiyorum ayça çekiştirip durma."
"Ne güzel işte kolej ,hem emir de gelir."
"Ooo,kızlar nereye gelirmişim ben?"
"Emir şu bizim bölüme bakan nazlı hanım varya"
"Ee ne olmuş ona"
"Kalaç koleji nden 3 Tane burs gelmiş bende dedimki;biz gideriz ama nisa hanım birşey söylememiş"
"Ne güzel işte gideriz 3 ümüz "
"Evet bende onu diyorum ama nisa hanım bilmiyormuş"
"Ya hadi nisa ya"
"Tamam madem sizde istiyorsunuz gelirim bende"
"İşte bu ya"
"Kralsın nisa başkan"
**********
ERTESİ GÜN
Kapıyı açıp içeri girdim.Nazlı Hanım ilgilendiği dosyalardan kafasını kaldırıp beni gördü.
" karar verdin mi?"
"Evet Nazlı Hanım.Ben ,emir ve ayça"
biz karar verdik ten sonra bazı kişilerle daha konuştum fakat hiçbiri nedenini bilmediğim bir şekilde kabul etmedi.
"Tamam Nisa ben sizin gerekli işlemlerinizi yaparım"
"Teşekkürler Nazlı hanım.İyi günler"
"Sana da iyi dersler"