1 වන කොටස

351 23 6
                                    

🔞

" mmhh...daddy ...fast ..."

" yeah ...babyy your bady so..sexy and your body language speaks to.me.."

" mm..hh..."

phone ringing 🤓

" ආශ්...මොකාටද...මේ වෙලාවෙම කෝල් කරන්න ඕනි වුනේ.." ටේහ්‍යුන්ග් එහෙම කියන ගමන් පැත්තකට වෙන්න වැටිලා තිබුණු..ට්‍රව්සර් එකෙන් පෝන් එක අරන් කනේ තියාගත්තේ ..ඇදේ හිටපු.කෙල්ල දිහා බලලා ඇහැක් ගහන ගමන් .

" ඕ කියපන් ජිමිනා.."

" ඕ කියපන් , මොන.මගුලක ද ඕයි ගිහින් ඉන්නේ තොගේ කසාදේ කියලා අමතක වුණාද.."

" දැන් උබට කියන්නම ඕනිද..මන්..ඉන්නෙ..හු..."

" නෑ.මන් දන්නවා උබට වඩා හොදට උබේ ජාතකේ..මෙහෙ වරෙන් ඉක්මනට ...කිම් අංකල්.මාව කන සයිස් එකෙන් ඉන්නෙ "

" ආහ්හ් ඉදාම් මන් එන්නම් ..ඔෆිස් එකේ වැඩක් කියහන් .."

" තූ නොදෝකින් උබේ ඔෆිස් වැඩ.." එහෙම කියන ගමන් ජිමින් පෝන් එක කට්.කලා..

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

" ආශ්...සොරි බබා...මට දැන් යන්න වෙනවා. " අතට ගත්තු ට්‍රව්සර් එක ඇදලා බටන් එක දාන ගමන් ටේහ්‍යුන්ග් ඇදේ ශීට් එක පෙරෝගන හිටපු කෙල්ලට කිව්වා..

" ohh..your notiieee .."

" byee .. මන් එන්නම් හවසට..." ටේහ්‍යුන්ග් ඇහැක් ගහලා යන්න ගියා.

kim taehyung : කිම් ටේහ්‍යුන්ග් ..කිම් සමූහ ව්‍යාපාරයේ අනාගත අයිතිකාරයා වගේම මිස්ටර් කිම් ගේ එකම දරුවා..
අම්මා නෑ..
*හොදම යාළුවා ජිමින්..
*එතනින් එහා වෙන කිසිම කෙනෙක්  ආශ්‍රය කරන්න ටේහ්‍යුන්ග් ගියේ නෑ..

* රස්තියාදු කාරයෙකු ගේ දිවි පැවැත්මක් ඇති මොහු..පැය 24 පාහේ ...ගණිකා නිවාස අවට දැක ගත හැකිය..

*" තවද මොහුගේ නොදුටු පැතිකඩක් ද ඇත..

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

ටේහ්‍යුන්ග් එතන ඉදන් ආවේ.කෙලින්ම චර්ච් එකට ,චර්ච් එකට ඇවිත්..ලෑස්ති වුනේ විශාල තීරණයකට මුහුණ දෙන්න .

" කිම් ටේහ්‍යුන්ග් වන මම මෙහි සිටින ජියෝන් ජන්ග්කුක් යන අයව මාගේ නීත්‍යානුකූල ස්වාමි පුරුෂයා වශයෙන් පිළිගන්නා බවටත් දිවුරා පොරොන්දු වෙමි "

" ජියෝන් ජන්ග්කුක් වන.මම මෙහි සිටින කිම් ටේහ්‍යුන්ග් යන අයව මාගේ නීත්‍යානුකූල ස්වාමි පුරුෂයා වශයෙන් පිළිගන්නා බවට දිවුරා පොරොන්දු වෙමි "

father " now you can kiss "

"  මන් කොහොමද පිරිමියෙක් ව කිස් කරන්නේ " ටේහ්‍යුන්ග් හිතුවා .

💌💌💌💌 මතුසම්බන්ධයි 💌💌💌💌

වෙනස්ම එකක්...

bl නිසා දෙන්නාම ස්වාමිපුරුෂයෝ විදිහට දැම්මා 😅

lost limit  කියෝපු අයට තෑන්ක්ස් ❤️

එයාට AIDS නෑ ..!  completed Where stories live. Discover now